bedchair


Plaats reactie
Jan Van Mierlo
Berichten: 95
Lid geworden op: 06-01-2002 01:00
Locatie: Turnhout

02-05-2004 23:28

Wat is volgens jullie de beste bedchair? Ben van plan een nieuwe te kopen maar weet ni goed de welke . Wat zijn de meningen over de bedden van Chub?

Mvg,
Jan
Gebruikersavatar
Marco Meuwsen
Berichten: 558
Lid geworden op: 21-03-2003 01:00
Locatie: Didam

03-05-2004 07:54

Beste bedchair ? Mijn voorkeur gaat uit naar de super cocoon van jrc, lig er al een hele tijd op en werkt nog steeds perfect, slaap er nog beter op dan op mijn bed thuis hahahaha.

Met de bedchairs van chub heb ik geen ervaring.

succes

Mvg marco
Gebruikersavatar
Martijn Julien
Berichten: 1119
Lid geworden op: 06-01-2002 01:00
Locatie: Purmerend

03-05-2004 11:37

Ik ben nu in het bezit van een JRC defender 6-leg. Kwalitatief gezien een prima ding (frame, doek en elastiek is na jaren gebruik nog in prima staat). Nadeel is echter dat hij niet geheel plat gaat. Het hoofdeind staat een beetje omhoog, waardoor ik enorme last van nek en schouders krijg.

Ik heb onlangs gelegen op een ander model van JRC, die wel volledig plat ging. Ligt prima nu, maar de kwaliteit leek me stukken minder. Waarschijnlijk heeft ook JRC hun productie uitbesteedt in Azie ofzo?

Ik heb nu besloten een Chub Cassien te gaan kopen. 2 vismaten van mij hebben ook zo'n stretcher en zijn zéér tevreden. Het ligcomfort is prima en de constructie is zeer solide. Volgens velen is dit dé stretcher om te kopen! :roll:
Gebruikersavatar
jan metselaar
Berichten: 89
Lid geworden op: 06-09-2003 02:00
Locatie: gouda

03-05-2004 15:09

Beste jan


Ik heb al jaren een bedchair van chup,
Ik denk dat die het al een jaartje of 8 uit houd.
Zelfs de elastieken aan de onderkant zijn nog nooit vervangen.
Dat zeg al genoeg !!!
En ik slaap er nog steeds op als een roos.
Dus volgens mij met de aanschaf van een chup
kan je nog jaren mee vooruit.
Ik hoop dat ik je voldoenden heb geinformeerd.


Jan
Een dag niet gevist, is zeker niks gevangen.
Plaats reactie