ultimate hydron 4 serie, iemand ervaring/informatie?!


Plaats reactie
Gijs Polman
Berichten: 62
Lid geworden op: 25-08-2003 02:00

20-04-2004 15:29

hallo,

Ik heb een vraagje aan de gene die ervaringen, goed of slecht, of enige informatie hebben over een molen van ultimate. Het gaat hierbij om de hydron serie 4. Als er iemand mij wat over zou kunnen vertellen zou ik het graag horen! :wink:

mvg, Gijs
Gebruikersavatar
Rick Boerboom
Berichten: 3459
Lid geworden op: 11-07-2002 02:00
Locatie: Doetinchem

21-04-2004 18:41

Yoo Gijs. Ik heb wel ervaring met ultimate molens, maar niet specifiek met dat model dat jij noemt. Ik heb de Ultimate The Dream en dat is een fijne molen met een goede slip en een degelijke overbrenging.
Ultimate heeft goeie modellen, maar ook slechte. Van dat ching ching spul. Yokohama-modellen. Vaak ook de goedkopere modellen. De wat duurdere zijn MEESTAL de betere molens met een betere slip en die wat langer meegaan. Een slip voorop is vaak wat duurzamer en fijner in te stellen dan een molen met slip achterop.
Vaak is goedkoop duurkoop. Je kunt beter in 1 keer goeie molens halen dan dat je over een jaar weer andere moet kopen. Dat zie je wel met die ching ching dingen die je nu hebt :wink:
Kijk ook eens of er niet iets tweedehands te koop is. Scheelt vaak een hoop geld terwijl het nog goed spul is!

Marktplaats.nl is een optie

Groeten uut Wehl
Plaats reactie