Nieuw Materiaal


Plaats reactie
Alexander Ton
Berichten: 115
Lid geworden op: 07-03-2003 01:00
Locatie: Almere

11-04-2004 15:07

Nu zijn laatst al mijn vis spulletjes gestolen :evil:

Maarja nu moet ik wel wat anders hebben, aangezien ik nog student ben, en het dus niet zo breed heb, zag ik bij Raven een karper set van 3 hengels, molens, rod pot enz voor ik geloof 150 euro.

Is dit wel wat ?

En kom nou niet aan met andere TE dure oplossinge, want dat geld heb ik gewoon niet..

Dank jullie wel
Alexander Ton
Berichten: 115
Lid geworden op: 07-03-2003 01:00
Locatie: Almere

11-04-2004 15:32

Noem me een zeikerd, maar ik heb het leiver nieuw :-?
Gebruikersavatar
paul veenendaal
Berichten: 261
Lid geworden op: 05-11-2003 01:00
Locatie: lathum

11-04-2004 16:15

alexander

waren de gestolen spullen niet verzekerd,en heb je het opgegeven bij politie zodat er een procesverbaal van is opgemaakt.

mocht het uit de schuur of zo zijn dan valt dit onder de inboedelverzekering,ik heb dit nl laatst zelf aan de hand gehad bij mij heeft nl ook inbraak plaats gevonden en ik krijg dit uitgekeerd door de verzekering.

Gr Paul Veenendaal 8)
Gebruikersavatar
luuk schenkelaars
Berichten: 1643
Lid geworden op: 17-04-2002 02:00
Locatie: Raamsdonk

11-04-2004 16:57

Alexander.

voor 150 euro kun je niet verwachten dat je 3 hengels, 3 molend, rodpod enz. vanb een beetje degelijke prijs hebt.
Ik zie indd. regelmatig van dat soort setjes staan, maar ik zou het echt niet kopen. als je een beetje iets redelijks wilthebben zou ik toch wat spullen los of toch 2e kands kopen. waarom zou dat niet goed zijn?

Groeten,

Luuk
Karpervissen is net als..... .....vissen op karper
Alexander Ton
Berichten: 115
Lid geworden op: 07-03-2003 01:00
Locatie: Almere

11-04-2004 20:42

[quote="paul veenendaal"]
waren de gestolen spullen niet verzekerd,en heb je het opgegeven bij politie zodat er een procesverbaal van is opgemaakt.

mocht het uit de schuur of zo zijn dan valt dit onder de inboedelverzekering,ik heb dit nl laatst zelf aan de hand gehad bij mij heeft nl ook inbraak plaats gevonden en ik krijg dit uitgekeerd door de verzekering.

Beste Paul, bedankt voor je bezorgheid, maar helaas. Ik studeer rechten en heb echt alle manieren geprobeerd om de kosten vergoed te krijgen, maar het is gewoon niet mogelijk. K was mijn auto aan het leeghalen, en toen ik terug kwam was alles weg.

En ik heb eens een slechte ervaring gehad met 2e hands, daarom liever niet. Is misschien beetje stom van mij.
Humphrey Paap
Berichten: 198
Lid geworden op: 03-07-2002 02:00

11-04-2004 21:29

Alexander,

Als je voorlopig niet meer te besteden hebt, zou ik die set gewoon kopen. Zelfs tweedehands zul je voor zo'n bedrag nauwelijks iets tegenkomen, en om nu de komende lente/zomermaanden met (hopelijk) prachtige vismomenten gedwongen naar een andere hobby om te moeten kijken lijkt me niet bespreekbaar ..... :(

Succes,

Humphrey
Alexander Ton
Berichten: 115
Lid geworden op: 07-03-2003 01:00
Locatie: Almere

11-04-2004 21:43

dank je wel, daar zat ik dus ook al aan te denken. mijn broer heeft die hengel en die molen al die ik bedoel ( hij is niet zo fanatiek ) en ik moet zeggen, voor het geld is het niet slecht nee, zelfs best aardig.

En als ik moet kiezen tussen een zomer zonder, of een zomer vissen met medium materiaal, ben ik zou klaar.
Remco Caris
Berichten: 206
Lid geworden op: 24-08-2003 02:00
Locatie: spaubeek
Contacteer:

12-04-2004 00:23

Het blijft wel die X2 shit van vlemmix en raven, heb al veel dingen van die spullen kapot zien gaan maar heb zelf geen ervaring met de hengels en molens. De hengels heb ik wel vertrouwen maar over die molens heb ik ook al het een en ander negatiefs gehoord. Maar je moet het zelf weten. Kijk eens in de winkel naar aanbiedingen of zo of marktplaats, daar kunnen ook leuke dingen bijstaan, misschien iets duurder maar wel misschiens van een beter merk
Plaats reactie