Ook ik mag graag gebruik maken van breekstaafjes in mijn swingers.
Heb nieuwe piepers met blauw en wil nu ook graag blauwe swingers en dito lichtjes (ik weet het, lekker belangrijk).
Swingers is geen probleem, breekstaafjes in blauw wel.
Per stuk is nog wel aan te komen, maar per honderd ofzo alleen de grotere en die willen er echt niet in.
Ik dacht dus om dan toch maar eens isotopes te kopen.
Nou zijn degene die ik in bedrijf heb gezien veel te flauw, waren volgens mij van Fox.
Vraag is dus, Welke zijn het felst? Solar?
En is dit net zo fel als een breekstaafje?
Zoniet...wie weet er kleine breekstaafjes in het blauw per veel?
Groeten,
René.
isotope
- Rene Boeting
Size doesn't always matter
- jordyopthof
Hoi,
ik gebruik in mijn swingers (fox euro swinger) grote blauwe beta lights,
Je ziet ze best goed, en superfel wordt het in betalight vorm natuurlijk nooit. Maar ze gaan per stuk, kosten maar een paar euro p.st geloof ik.
ik gebruik in mijn swingers (fox euro swinger) grote blauwe beta lights,
Je ziet ze best goed, en superfel wordt het in betalight vorm natuurlijk nooit. Maar ze gaan per stuk, kosten maar een paar euro p.st geloof ik.
Geniet van alle vissen, klein en groot. Maar, zodra de het genieten van klein verdwijnt is het wellicht tijd om te stoppen...
- Rene Boeting
Ga die van Solar maar eens proberen denk ik. Zouden bijna 2x zo fel moeten zijn als een normale betalight. Kosten van de Solars zijn zo'n 12euro het stuk trouwens, normale zo'n 8euro dacht ik.
Bevallen ze niet kan ik altijd nog verpatsen.
Eventueel fabriek ik zelf verlichte swingers, heb nog een berg blauwe leds.
Trouwens hebben de euro's een grotere kop?
In de mk2 passen geen grote staafjes, doe er zelf van die kleintjes in.
Als in de euro wel grote breekstaafjes passen ben ik er ook uit, dan doe ik dat. Ben toch van plan om euro's aan te schaffen.
Nee niet de verlichte, daar heb ik niks aan, heb maar 1 uitgang op mijn beasts en dan heb ik liever een soundbox erop. Bovendien moeten ze continue verlicht zijn.
Bedankt,
Groeten,
René
Bevallen ze niet kan ik altijd nog verpatsen.
Eventueel fabriek ik zelf verlichte swingers, heb nog een berg blauwe leds.
Trouwens hebben de euro's een grotere kop?
In de mk2 passen geen grote staafjes, doe er zelf van die kleintjes in.
Als in de euro wel grote breekstaafjes passen ben ik er ook uit, dan doe ik dat. Ben toch van plan om euro's aan te schaffen.
Nee niet de verlichte, daar heb ik niks aan, heb maar 1 uitgang op mijn beasts en dan heb ik liever een soundbox erop. Bovendien moeten ze continue verlicht zijn.
Bedankt,
Groeten,
René
Size doesn't always matter