Hoi, weet iemand hier iets over te vertellen?
Zijn ze net zo goed als de minnkota?
pieter
wie kent de motorguide elektromotoren?
-
ik vind dat de motoguit beter is dan de mincota
dit licht namelijk met het verschil daty de motorguit minder snel je accu leeg trekt
bij meer vragen kan je me altijd mailen
mvg marc
hoedeman43@zonnet.nl
dit licht namelijk met het verschil daty de motorguit minder snel je accu leeg trekt
bij meer vragen kan je me altijd mailen
mvg marc
hoedeman43@zonnet.nl
-
deze heeft m`n maat ook
ik had hem mee genomen naar du der en heb op 1 accu zeker 4 volle dagen gevaren
de accu die ik daar voor gebruite was een semi tractie van 110 amp/h
dwz 8lijnen min per adg naar 200 a 300 m uitvaren
dit gebeurde ook wel eens dat we allehengels twee maal moesten uitvaren
en met wind kracht 5 ook geen probleem
mvg marc

ik had hem mee genomen naar du der en heb op 1 accu zeker 4 volle dagen gevaren
de accu die ik daar voor gebruite was een semi tractie van 110 amp/h
dwz 8lijnen min per adg naar 200 a 300 m uitvaren
dit gebeurde ook wel eens dat we allehengels twee maal moesten uitvaren
en met wind kracht 5 ook geen probleem
mvg marc

ok, ook john bedankt.
Ik ga niet over 1 nacht ijs.
Om iets te kopen is al moeilijk zat, maar als je naar je eerste gebruik denkt, dit is het ook niet, dan is het natuurlijk helemaal een tegenvaller.
pieter
Ik ga niet over 1 nacht ijs.
Om iets te kopen is al moeilijk zat, maar als je naar je eerste gebruik denkt, dit is het ook niet, dan is het natuurlijk helemaal een tegenvaller.
pieter
- Cor Nannings
Aloa
Zozie je maar weer de een houdt van de dochter de andere van de moeder, ik bezit de Minnkota 42lbs met maximizer die werkt als een soort stroom regelaar hoe minder je gas geeft hoe minder hij verbruikt met boven op de kap 3 controle lampen die de stroom verbruik aangeeft en is een stevige betrouwbare motor, ik ben ook zeer tevreden waterpiloot, ook dit is keuzes maken. weesgegroet CN
Zozie je maar weer de een houdt van de dochter de andere van de moeder, ik bezit de Minnkota 42lbs met maximizer die werkt als een soort stroom regelaar hoe minder je gas geeft hoe minder hij verbruikt met boven op de kap 3 controle lampen die de stroom verbruik aangeeft en is een stevige betrouwbare motor, ik ben ook zeer tevreden waterpiloot, ook dit is keuzes maken. weesgegroet CN
Ikzelf heb de motorguide mercury 45 lbs versie en moet zeggen vele zuiniger dan een minn kota!
Ook als je voor herstelling hem moet binnen doen zou je hem veel sneller terug krijgen volgens mijn verkoper maar tot op heden geen problemen mee gehad!
Groeten Jo
Ook als je voor herstelling hem moet binnen doen zou je hem veel sneller terug krijgen volgens mijn verkoper maar tot op heden geen problemen mee gehad!
Groeten Jo