waarom knucklehead piepers?


Plaats reactie
alex maaskamp
Berichten: 24
Lid geworden op: 09-02-2004 21:18
Locatie: maassluis
Contacteer:

11-02-2004 20:30

kan iemand mij overtuigen om deze piepers te kopen,en welke dan van dit merk of moet ik er gewoon van af zien en voor een ander merk gaan?
graag reactie. met vriendelijke groet alex.
Gebruikersavatar
Erik van der Mierden
Berichten: 348
Lid geworden op: 21-02-2003 01:00
Locatie: Veldhoven
Contacteer:

11-02-2004 20:59

Hee alex,

er is hier al een discussie over geweest, misschien dat je hier eens kan kijken en dat het dan wat duidelijker wordt

mvg erik

http://www.karperwereld.nl/board/viewtopic.php?t=11683
Never argue with an idiot. He'll only bring you down to his level, and beat you with experience
alex maaskamp
Berichten: 24
Lid geworden op: 09-02-2004 21:18
Locatie: maassluis
Contacteer:

11-02-2004 21:55

Bedankt voor je reactie. Ik zal eens verder kijken.

groeten
Alex
lydia kanaar
Berichten: 7
Lid geworden op: 20-01-2004 23:04

12-02-2004 11:14

Gewoon kopen weinig geld,maar echt erg goed zeer zuinig batterij verbruik.Ik heb geen ervaring met delkim maar kan niet veel beter zijn.
Groet Eric.
jurgen munten
Berichten: 1159
Lid geworden op: 25-09-2002 02:00
Locatie: Eygelshoven

12-02-2004 11:44

Dat deze piepers op de Carp onder water getest worden moet toch al overtuigend genoeg zijn?! Handig als je stek onder water komt te staan :lol:

Ik heb de eerste knucklehead gehad (zonder ook maar een knopje erop) en ik moet zeggen qua degelijkheid en functioneren zijn ze heel goed. Volgens mij kun je ze makkelijk naast fox en delkim neerzetten. Het is weliswaar niet zo’n bekend merk als fox en niet zo strak, maar als je puur voor functionaliteit kijkt dan is het een hele goede koop. Ik weet niet hoe tegenwoordig de prijs/kwaliteitsverhouding is, toen ik ze kocht was het in ieder geval prima. Ik heb ze weggedaan omdat ik delkims txi heb gekocht. Zijn er trouwens voor de knucklehead ook draadloze zendsystemen?

Groeten,
karperlimbo
Het is een kwestie van geduld.....
Gebruikersavatar
Sjoerd Groot
Berichten: 2227
Lid geworden op: 05-06-2002 02:00
Locatie: Enschede
Contacteer:

12-02-2004 12:12

Op Carp 04 is de draadloze versie van de knucklehead gelanceerd. (hoezo geen nieuwe producten opde beurs!?)

Ze stonden werkelijk in een aquarium onder water, en ze deden het nog!
Er bestaat volgens mij geen betere prijs/kwaliteit verhouding...

vr gr Sjoerd
Frank van Amerongen
Berichten: 2768
Lid geworden op: 05-01-2002 01:00
Locatie: Heinekenoord en een beetje Tilburg

12-02-2004 12:26

Precies Sjoerd,

Zeker een goed initiatief om Knucklehead weer nieuw leven in te blazen.

Met voor knuckleheadsparende groet :)
Frank
Gebruikersavatar
michel kemp
Berichten: 622
Lid geworden op: 27-05-2003 02:00
Locatie: zoetermeer

12-02-2004 16:56

Oke we draaien het om,

WAAROM NIET.......???? :lol: :lol: :lol:

Mvg MIchel
Tight Lines......
Canada where carping is catching!!!!!!!
Gebruikersavatar
Sjoerd Groot
Berichten: 2227
Lid geworden op: 05-06-2002 02:00
Locatie: Enschede
Contacteer:

12-02-2004 17:46

Ik kan me voorstellen dat men een Fox mooier vindt, waar het eigenlijk niet om zou moeten gaan, maar da's een bekend fenomeen in de karpervisserij. Maar als ik om praktische redenen nog eens aan een draadloos systeem ga denk ik dat ik voor de knucklehead ga kiezen, integenstelling tot de andere merken heb ik het geld voor zo'n set wél snel bij elkaar...

vr gr sjoerd
Gebruikersavatar
Wouter Steggink
Berichten: 521
Lid geworden op: 02-10-2002 02:00
Locatie: TwentuH

12-02-2004 19:06

Ik heb ook een stel knucklehead's gehad, dat waren een van de eersten die te koop waren. ze hadden 1 knopje om het volume mee af te regelen, en na 3 of 4 jaar trouwe dienst deed bij een de luidspreker niet meer. toen 2 andere 2dehandse bijgekocht. ik heb de drie goeien een paar jaar geleden ingeruild voor f15,- per stuk...... snik snik en nog eens snik.....
stom van mij, een betere (reserve)pieper is er niet.


Groet;

WouteR StegginK
kevin diederen
Berichten: 3862
Lid geworden op: 28-09-2003 02:00
Locatie: Zuid Nederland

12-02-2004 19:59

Ik vind ze eigenlijk mooier dan die Fox dingen. Maar ja... ik geil dan ook helemaal op de USA's... met hengeltjes met kurken greepje... En wat ouder uitziende wakers en optonics. Heeft gewoon zo'n uitstraling die ik mis bij de modernere materialen. Maar ja, ik heb dan wel weer Strikers.
Met vriendelijke groet,

Kevin Diederen
alex maaskamp
Berichten: 24
Lid geworden op: 09-02-2004 21:18
Locatie: maassluis
Contacteer:

12-02-2004 22:40

Iedereen tot nu toe bedankt voor de reacties. Ik ben in elk geval overtuigd.

Groeten
Alex
Gebruikersavatar
Pascal Rijzinga
Berichten: 661
Lid geworden op: 07-03-2002 01:00
Locatie: Groningen
Contacteer:

13-02-2004 08:32

Waarom Nucklehead?
Hierom: oerdegelijk, 200% waterdicht, robuust, energiezuinig en een uitstekende prijs.

De ellende is dat iedereen zonodig Delkim of Fox piepers moet hebben want die zijn goed / beter en dat kent iedereen.
Ik heb al regelmatig mensen aan de waterkant gehad die opmerkten: "Wâ binn' dâ veur piepers?" Mooi laten gaan die mensen :D

Lekker belangrijk mensen, maar ieder zijn eigen keuze natuurlijk.

Pascal
Peter Otte
Berichten: 1261
Lid geworden op: 10-01-2003 01:00
Locatie: Veghel

13-02-2004 16:48

Tja, meelopers, de uitrusting is bij veel vissers belangrijker dan het vangen van vis.
Of dat met status te maken heeft of onkunde verbergen weet ik niet.
De waarde die veel vissers aan hun materiaal geven komt bij mij wat overdreven over.
Vind het mooi dat mensen zoals Willem Verschoor er weer mee aan de slag zijn gegaan.

Succes, Willem
ronny geens
Berichten: 174
Lid geworden op: 18-08-2003 02:00
Locatie: beverlo

13-02-2004 23:16

Ik was er in zwolle ook naar het kijken (en vroeg voor te lachen of je ook garantie kreeg als je ze onder water zette). Hij zeer wilde hij ze showen en pakte de afstandbediening. Wat bleek hij werkte niet,zenuwachtig pakte hij een ander setje. En wat bleek ... (je mag 1 keer raden :) )
Hij werkte weer niet. Hij gelijk wat uitvluchten zoeken van storing en zo (en da was maar van een afstand van een 0,5 m he) . Hij probeerde nog een setje maar was vergeefse moeite ( je kan het al raden zeker :) )
Dus al lachend gingen we verder en wisten wat ze waard waren :roll:
Gebruikersavatar
rice bergers
Berichten: 6
Lid geworden op: 19-04-2003 02:00
Locatie: Hendrik Ido Ambacht
Contacteer:

21-02-2004 09:36

beste ronny,

Ik kan me best voorstellen dat dit lachwekkend over komt, alleen denk ik voor de mensen van knucklehead niet. Het is namelijk zo dat er geen set de winkel uitgaat die niet voldoet aan de kwaliteits eisen. Het zal wel te maken hebben met de wet van murphy.
( De eerste wet van Murphy stelt dat als er bij een experiment iets fout kán gaan, het ook daadwerkelijk fout gaat.
De tweede wet van Murphy stelt dat de fout altijd op het meest onaangename moment gebeurt.)

Je kan het ook van de andere kant bekijken, als je weet hoeveel tijd en liefde er in is gestoken om dit produkt op tijd klaar te krijgen voor de beurzen is het natuurlijk makkelijk om dit produkt in 1 keer af te branden. Dit is oneerlijk tegenover de makers, ze proberen een goed nederlands produkt te leveren tegen een redelijke prijs.

Zelf vis ik nu al een jaar met een draadloze set en heb nog geen problemen ondervonden. Soms vis ik :wink: illegaal met een tweede setup compleet onder water! (hengel, molen en rodpot) dit zegt toch al genoeg over de kwaliteit.


mv gr

Maurice Bergers
Peter Otte
Berichten: 1261
Lid geworden op: 10-01-2003 01:00
Locatie: Veghel

21-02-2004 14:20

Beste Rice,

Was eigenlijk helemaal niet van plan om te reageren, een klein beetje karpervisser weet waar het probleem ligt.
Zender en ontvanger moeten wel op dezelfde golflengte zitten, dat was daar volgens mij het probleem, de knuckleheads stonden trouwens allang in het water.
Door aan de lepel te trekken die via de nylon draad door de optonic liep branden de ledjes en was het geluid wat minder. Maar wat wil je met een spieker in een bak met water en dan nog een stuk geluid voortbrengen, voor mij klasse materiaal. Van Willem Verspoor vernam ik dat men bezig is om de draad waar overigens niets mis mee is te vervangen door een vaste antenne.

Groetjes, Peter
Hugo Bovenmars

21-02-2004 18:08

Uhh, maar waarom vervangen als er " helemaal niets mis mee is" ? :-?
Gebruikersavatar
Dennis van den Bogaert
Berichten: 4400
Lid geworden op: 25-02-2002 01:00
Locatie: Den Haag
Contacteer:

21-02-2004 19:12

Omdat een hoop mensen het wat "fragiel" vinden ogen..........
Dennis
PROUD TO HAVE BEEN A WATERLANDER ;-)

BETER GOED 2DEHANDS DAN NIEUWE BAGGERZOOI !
Plaats reactie