piepers draadloos souderbox


Plaats reactie
Gebruikersavatar
Martijn Silfhout
Berichten: 112
Lid geworden op: 05-10-2003 02:00
Locatie: Sleeuwijk & Breda

05-02-2004 20:32

Hey,

Ik heb 4 piepers LT van ultimate. De digitale. Ik heb hierbij een souderbox met 10 meter draad.
Ik heb onlangs iemand leren kennen die 4 fox piepers had die hij aansloot op een kastje op zijn rod pod en wat weer in verbinding stond met zijn apparaatje voor in de tent. Is dit ook mogelijk voor mijn piepers ookal zijn het dus geen fox piepers. Kan ik er dan wel zo'n fox draadloze sounderbox op aan sluiten. En welke opties (merken) heb ik nog meer behalve het aanschaffen van nieuwe piepers?
Ik hoor het graag even.

Mvg martijn
Pieter de Jongh

05-02-2004 20:39

hoi
Als je optonics een kleine plug hebben, kun je idd de txr-digital gebruiken.
Met een verloop van 2 stekkers naar 1 stekker kun je dan 4 piepers gebruiken.
De verloopplug voor 2 hengels geeft dan wel 1 lampje weer.

de txr is in mijn ogen de beste draadloze zender, bereik is mogelijk tot 300/400 mtr.
Dus je hebt altijd contact, en dat heb ik wel eens anders gezien bij geïntergreerde draadloze piepers van fox/delkims.

pieter
Koen de Been

05-02-2004 21:53

Pieter,

300/400 meter bereik is wel een beetje veel hoor......

Ik gebruik ook een TXR digital systeem i.s.m Delkim STD en ik mag in m'n handjes klappen als ik de helft van die 300/400 meter haal!!!

Spreek dus uit eigen ervaring, maar jij misschien ook :roll: :)

Maar Martijn, het TXR systeem van Fox is ideaal, voor €280,- ben je helemaal klaar, dan heb je kabeltjes,zender en ontvanger en het belangrijkste de batterij......... :wink:
Alleen je moet ff uit zien te zoeken wat voor ingang je hebt van de pieper dat kan 2,5 mm zijn of 3,5mm zijn.....

suc6 ermee!

MVG Koen
erwin snaaijer

06-02-2004 18:06

tja martijn ik heb die txr ook is wel goed volgende keer teste we het ff anders die piepers van jou op die sounder box volgens mij werkt het wel
groetjes erwin
Plaats reactie