hengels


Plaats reactie
matijs meijers

02-02-2004 14:53

hallo allemaal

ik wil meschien chub hengels halen
heeft iemand ervaring met deze hengels laat het dan ff weten

groetjes matijs
Remco Caris
Berichten: 206
Lid geworden op: 24-08-2003 02:00
Locatie: spaubeek
Contacteer:

02-02-2004 16:48

eye enne

nu je van het merk chub hebt gehoord wil je alleen maar chub hengels, er zijn nog zoveel andere merken zoals sportex, ultimate, fox ,kevin nash en daiwa bijv.
Xavier Hacking
Berichten: 336
Lid geworden op: 07-03-2003 01:00
Locatie: Stein(lb)
Contacteer:

02-02-2004 18:03

heb je weer wat gehoord van mij, he mattie :-? , NA-aper jong jong jong, maja luister maar wat remco zegt die heeft gelijk, vorig jaar was je nog helemaal into nash, daarna je warriors en nu heb je weer van chub gehoord bahbah,
vr gr xavier
The Carphack strikes back @ http://www.carp-freaks.com !
Gebruikersavatar
nick rademakers
Berichten: 219
Lid geworden op: 02-05-2002 02:00
Locatie: lommel

02-02-2004 18:23

Jah matijs kijk eens naar fox!! Die hebben de rangemaster II deze hengel is een prachtige hengel en nog niet al te duur. De prijs kwaliteits verhouding is zeer goed, ik ben zeer te vreden over deze hengels.
Een maat van mij heeft vorig jaar de DANAU BIONIC CARP gekocht ohhhh maar deze hengel is zeeeeeeer prachtigg :o :lol: hij is gewoon geweldig en perfect afgewerkt en heeft een goede actie!!! ik weet niet juist wat de prijs er nu van is maar men vismaat heeft toen 95euro betaald voor de 12ft en 3lb uitvoering.
Ik hoop dat ik je iets heb kunnen bijbrengen.
Maar er zijn nog veel meer prachtige en goede hengels te verkrijgen maar dit zijn er 2 waar ik enorm tevreden over ben.

vriendelijke karpergroeten nick
Gebruikersavatar
Rene Reurings
Berichten: 129
Lid geworden op: 01-02-2004 15:05
Locatie: Mijdrecht

02-02-2004 18:59

He jongens vergeet de Fox Euromaster 2,3/4lb niet. Deze heeft een mooie zachte actie en is ook heel mooi afgewerkt met kurk handvat. Ik heb er 150 euries voor betaald. Dus als je van kurk houd is het wel een aanrader.

Groeten,

René
basie lengemann
Berichten: 44
Lid geworden op: 25-01-2004 18:50
Locatie: Geljxd
Contacteer:

02-02-2004 20:31

maty ik zou als ik jouw was eerst eens informatie zoeken over die hengels die je allemaal wou de laatste tijd bijv naar de winkel gaan en er eens goed naar kijken en info vragen aan de winkellier want je bent het wel ieder week aan andere aant vragen maar je heb nog nooit chub hengels gezien alleen in een boekje dus . Mere als ik jouw was zou ik voor de fox warriors gaan ben ze gaan bekijken in de winkel net als de chubs en ik kan je zeggen ik van ze iets mooier mer ja das mijn mening. groeten bas
Koen de Been

02-02-2004 22:07

Chub heeft zeer mooie hengels in z'n assortiment...
Ik heb 2 maatjes die met Chub hengels vissen en die zijn er zéér goed over te spreken!
Het gaat om de Storm en PowerWeave....
Maar die laatste is prijziger (om en nabij de €200,-)
Maar de Storm is iets goedkoper (ik dacht rond de €140,-)

In mijn ogen heb je voor Chub meer hengel dan Fox.....
Het gaat niet altijd om het merk maar kan wel een grote rol spelen bij je aankoop want wees nou eerlijk ik heb ook het liefste een goed merk op m'n hengel staan omdat het (misschien) beter oogt en je koopt een stukje meerwaarde als het van een goed merk is!

Fox in hengels is een -
Chub in hengels is een +

De beslissing moet jij nemen dus denk goed na!!!

MVG Koen
Plaats reactie