ik moet een nieuw tent hebben want mijne is niet meer zoals de hoort te zijn ik heb nu de fox evo. classic brolly maar wil nu een soort gelijke tent alleen niet de zelfde want iedereen heeft die nu zowat!! dus wie weet zo'n soort tent voor mij????
greetz jeffrey
tenten
-
een nach niet gevist is een nach niet geleefd........ 

-
Hey ik heb zelf een Nash Viper TT bevalt me uitstekend
Omdat gezeik te voorkomen van nachtvissen in een tent rits je gewoon de voorkant eruit en s'nachts rits je hem er gewoon weer in
Ruime tent waar je alles in kwijt kan.
Met een ExtremCanapy erover kan je als je wilt er een 2 persoons tent tent van maken.
MVG Niels
Omdat gezeik te voorkomen van nachtvissen in een tent rits je gewoon de voorkant eruit en s'nachts rits je hem er gewoon weer in

Ruime tent waar je alles in kwijt kan.
Met een ExtremCanapy erover kan je als je wilt er een 2 persoons tent tent van maken.
MVG Niels
-
ja ik vind dat gewoon niks!!! en er zijn meer tenten die goed zijn dus dan kies ik daar liever voor...!!
en ja bedankt ik zat ook al aan nash te denken alleen dan aan de ground hog want dag dat het alleen bij die tent kon de voor kant er uit halen maar bedankt voor je tip zal er over denken...!!
greetzzz jeffrey
en ja bedankt ik zat ook al aan nash te denken alleen dan aan de ground hog want dag dat het alleen bij die tent kon de voor kant er uit halen maar bedankt voor je tip zal er over denken...!!
greetzzz jeffrey
een nach niet gevist is een nach niet geleefd........ 

-
Aqau Armadillo is toch echt de beste jongens.
- Rene Boeting
Je kunt ook eens kijken bij "normale" tenten.
Zit opzeker geschikt spul bij.
Heb zelf een outwell arizona en die bevalt me heel goed.
De tent heeft 3 openingen, dus hoe de wind ook staat ik kan de tent altijd open laten staan als ik er zo snel mogelijk uit wil kunnen komen en zit toch altijd uit de wind terwijl ik toch zicht kan houden op mijn hengels.
Bijna alle "vis"tenten hebben maar 1 opening zodat je als je de wind buiten wil houden je em dicht moet doen, en dat vertraagd.
Omdat dit een 2-compartimenten tent is, is de binnentent niet al te groot maar ik heb toch geen behoefte om met een snurkende vent in een tent te liggen.
Maar heb wel altijd ongeacht het weer de mogelijkheid om verse koffie te drinken, want een voortentje en als het mag van de wind heb ik ook nog een luifel.
Geinig detail is dat er een dakraam inzit, is overdag wel lekker.
Ventilatie is ook prima.
Kortom; kijk eens verder dan de hengelsport.
Je kunt in de buitensport heel aardige tenten vinden.
Zijn vaak goedkoper en anders beter.
Vaak nog lichter en kleiner te vervoeren ook.
Waterdichtheid is trouwens ook geen punt, die van mij bv heeft een waterkolom van 3000, lijkt me afdoende.
Ze vallen misschien iets meer op, maar daar zijn hele mooie doeken voor te krijgen. Die van mij valt echt niet op, ze noemen me weleens de bosjesman.
Dus
Zit opzeker geschikt spul bij.
Heb zelf een outwell arizona en die bevalt me heel goed.
De tent heeft 3 openingen, dus hoe de wind ook staat ik kan de tent altijd open laten staan als ik er zo snel mogelijk uit wil kunnen komen en zit toch altijd uit de wind terwijl ik toch zicht kan houden op mijn hengels.
Bijna alle "vis"tenten hebben maar 1 opening zodat je als je de wind buiten wil houden je em dicht moet doen, en dat vertraagd.
Omdat dit een 2-compartimenten tent is, is de binnentent niet al te groot maar ik heb toch geen behoefte om met een snurkende vent in een tent te liggen.
Maar heb wel altijd ongeacht het weer de mogelijkheid om verse koffie te drinken, want een voortentje en als het mag van de wind heb ik ook nog een luifel.
Geinig detail is dat er een dakraam inzit, is overdag wel lekker.
Ventilatie is ook prima.
Kortom; kijk eens verder dan de hengelsport.
Je kunt in de buitensport heel aardige tenten vinden.
Zijn vaak goedkoper en anders beter.
Vaak nog lichter en kleiner te vervoeren ook.
Waterdichtheid is trouwens ook geen punt, die van mij bv heeft een waterkolom van 3000, lijkt me afdoende.
Ze vallen misschien iets meer op, maar daar zijn hele mooie doeken voor te krijgen. Die van mij valt echt niet op, ze noemen me weleens de bosjesman.
Dus
Size doesn't always matter