Draadloos beetverklikkerset X2


Gebruikersavatar
jeroen stuut
Berichten: 420
Lid geworden op: 30-10-2003 01:00
Locatie: garrelsweer
Contacteer:

03-12-2003 11:02

mark,
daar heb je wel gelijk in maar voor fox betaal je heel veel voor de naam! terwijl het soms niks voor steld
groeten,

jeroen
Gebruikersavatar
Mark Noorman
Berichten: 1922
Lid geworden op: 14-01-2002 01:00
Locatie: Zeist

03-12-2003 11:22

Jeroen,

Wat stelt dan niets voor? Noem dan eens een concreet voorbeeld? Tuurlijk heeft iedere producent minder goede produkten maar ik krijg het gevoel dat iedereen elkaar maar lekker napraat.

Nog iets, als ik spullen heb gekocht die te snel zonder mijn eigen schuld kapot gaan dan sta ik weer bij de winkelier op de stoep en ga niet op een forum lopen mokken.

Groeten,

Mark
Gebruikersavatar
jeroen stuut
Berichten: 420
Lid geworden op: 30-10-2003 01:00
Locatie: garrelsweer
Contacteer:

03-12-2003 11:28

de boxen van hun betaal je gewoon 80,90 euro voor!
en wat is daar zo speciaals aan? je moet altijd nog zelf de vis vangen! en de vis kijkt niet ohh daar licht een box van €80 of daar licht bijna de zelfde box maa dan van ultimate! van €15 of wel?

vr gr jeroen stuut

tot vrijdag 19 dec
Gebruikersavatar
bart van bezouw
Berichten: 2161
Lid geworden op: 18-09-2002 02:00
Locatie: groningen
Contacteer:

03-12-2003 12:06

dat is zo maaarrr....... het is wel zo dat en datheb ik zelf gemerkt dat een box van fox altijd werkt en alle piepen doorgeeft en dat een goedkope box VAAk dus niet altijd pas laat " op gang komt" dat is wel een groot nadeel plus dat een box van fox vaak langer mee gaat
Bart

p.s. ik heb echt niet alles van fof hoor ik heb ook wel dingen van ultimate en ik heb ok geen echt duidelije voorkeur voor fox.
Marcel Reinhoudt
Berichten: 66
Lid geworden op: 01-10-2003 02:00
Locatie: Middelburg

03-12-2003 12:14

Kijk er zijn zeker spullen waarvoor je meer uit moet geven en waarbij je moet gaan voor kwaliteit. Ik heb een foudraal gehad van Ultimate voor 3 hengels en dat ging al na een half jaar scheuren op het hengsel. Met b.v. een Fox Stalker foudraal zal je dat zeker niet hebben.
Iedereen maakt hierin zijn eigen keuzes, maar voor mij blijft de vraag of het nu echt nodig is om voor alles A-merken te nemen.
Ik heb soms het gevoel dat het meer om status gaat dan om wat anders. Een karpervisser die alles van Fox heeft vangt immers veel meer en GROTER dan de prutser die met ultimate spullen z'n visjes in z'n net krijgt.
Nou, neem van mij aan: NIET DUS!!
Groet,

Marcel
Gebruikersavatar
jeroen stuut
Berichten: 420
Lid geworden op: 30-10-2003 01:00
Locatie: garrelsweer
Contacteer:

03-12-2003 12:18

ik heb bijna de zelfde mening als jouw bart ik heb ook dingen van fox en ultimate maar tussen sommige dinge is fox wel een - puntje ik ben al 3 keer met een katapult van fox elkeer keer kreeg ik wel een niewe dat niet maar ik heb nu 1 van een onbekend merk en die doet het veel beter:D
okey is is goed maaar duur!!

vr.gr jeroen stuut
Gebruikersavatar
Mark Noorman
Berichten: 1922
Lid geworden op: 14-01-2002 01:00
Locatie: Zeist

03-12-2003 13:31

Marcel,

"Een karpervisser die alles van Fox heeft vangt immers veel meer en GROTER dan de prutser die met ultimate spullen z'n visjes in z'n net krijgt."

Die status hang je er zelf aan en dat is geen reden om er iemand anders op te be-/veroordelen.

Ik kies mijn materialen om hun functionaliteit en de naam die erop staat zegt me geen fuck. Kwaliteit moet betaald worden en als een firma teveel vraagt voor zijn troep kan deze geen lange toekomst tegemoet zien. Dat een firma als Fox (waarom altijd hetzelfde voorbeeld???) nog steeds bestaat en nog altijd groeit zegt mijns inziens genoeg.

Groeten,

Mark
Marcel Reinhoudt
Berichten: 66
Lid geworden op: 01-10-2003 02:00
Locatie: Middelburg

04-12-2003 09:26

Mark,

"Die status hang je er zelf aan en dat is geen reden om er iemand anders op te be-/veroordelen".

Laten we voorop stellen dat ik niemand veroordeel. Mijn opmerkingen zijn gebaseerd
op ervaringen die ik r.m. heb aan de waterkant. Je moet het met me eens zijn dat de tendens toch is dat de karpervisser die met allemaal A-merk artikelen langs de waterkant zit meer aanzien heeft........

Als ik dan zie dat mijn vraag aan het begin van deze topic over dat set van X2 deze discussie uitlokt kan ik niks anders concluderen dat niet A-merken bijvoorbaat als "rommel" worden gezien. Voor een deel zal dat zo zijn (ik heb daar zelf ook ervaringen mee). Ik ben echter van mening dat in een aantal gevallen de keus voor een B-merk helemaal zo slecht niet is.

Maar goed, het blijft natuurlijk ieders eigen keus.
Groet,

Marcel
Hans Hanegraaf
Berichten: 160
Lid geworden op: 30-01-2002 01:00
Locatie: den bosch

06-12-2003 09:53

maar nog steeds niemand die weet of de set inderdaad goed is,is hier niemand die zon setje heeft ,en iets kan zeggen over de kwaliteit en bv.waterdicht....
Gebruikersavatar
sergio verheij
Berichten: 146
Lid geworden op: 13-05-2003 02:00
Locatie: zutphen

06-12-2003 17:29

Mijn ervaring met x2 is heel erg slecht,alleen de onthaakmat voldoet prima.Voor de rest heb ik daar toen een tent gekocht,de hyperdome super slecht de seals bij de naden laten naar 2 maanden al helemaal los het doek blijft nat van de binnenkant(condens)en hij scheurt al los bij op de naden en hij is nog geen eens een jaar oud.De fouderaal is ook al naar de knoppen helemaal uitgescheurd,en de rodpod die ik daar gekocht heb viel ook van elende uit elkaar.Dus ik vraag me af waarom die souderbox dan wel zo goed zou zijn.
Ik zou lekker door sparen tot je wel iets goeds kan kopen waar zeker van is dat het ook goed is,want bij raven heb je ook garantie tot de deur.
mvg sergio
wie het grote niet eerd, is het kleine niet weerd.
Ron van Setten
Berichten: 466
Lid geworden op: 03-04-2002 02:00
Locatie: Culemborg

09-12-2003 09:27

Mark,

Pas op, ik ben wakker :smile:

Jij stelt dat het volgens jou genoeg zegt dat Fox nog steeds bestaat en ook nog steeds groeit. Hetzelfde geldt voor Ultimate c.s. Wat zegt dit dan?

Kwaliteit wint niet altijd. Ik verwijs hierbij naar de videostrijd tussen VCC en VHS. Mogelijk gaan we in DVD-brand-land hetzelfde krijgen. O ja, nog een leuke, Windows vs. Unix. Ik trek hieruit de conclusie dat het veelal een kwestie van marketing is.


Groet met ijsvingers,
Ron
Gebruikersavatar
Mark Noorman
Berichten: 1922
Lid geworden op: 14-01-2002 01:00
Locatie: Zeist

09-12-2003 09:49

Ron,

Natuurlijk is marketing belangrijk, volgens mij blijven merken als Nash, Solar, Fox, etc. goed draaien omdat ze steeds met nieuwe produkten op de markt komen. Ze bedenken, vinden uit en hebben een machtig reclame-instrument. De andere merken komen het jaar erna met nagemaakt spul. Altijd goedkoper, meestal iets minder van kwaliteit. Iemand mag zich van mij meer voelen als hij met merkspullen vist hoor, maakt mij echt niets uit. Vaak zijn dat toch de mensen die het niet zo heel lang volhouden...

Groeten,

Mark
Stefan Slechten
Berichten: 2316
Lid geworden op: 16-01-2002 01:00
Locatie: Stein (Lb)

09-12-2003 10:37

X2 is aantrekkelijk voor de consument omdat het zo goedkoop is. Ik heb zelf door schade en schande ervaren dat het beter is om even door te sparen en dan bijv. ipv x2 piepers toch voor delkims te gaan. Je betaald natuurlijk meer, maar als je veel aan het water zit dan kan je je niet veroorloven dat je beperkt word in je visserij omdat je falend matteriaal hebt (kapotte pieper midden in de nacht etc.).

Mijn advies, spaar gewoon even wat langer door, dan heb je ook wat fatsoenlijks.

Enigste wat ik van Fox heb zijn swingers dus ik ben bang dat het komend jaar niks gaat worden met dikke vissen vangen :wink:

mvg
stefan