ben ik even blij dat die hier kennenlijk niet voorkomen!!

peter andrae schreef:Wees maar blij dan neem maar van mij aan dat je dan binnen de kortste keren weg bent.
Een mug is een lievertje bij een knutje vergeleken heb mensen van ellende zien inpakken vooral bij warm envooral windstil weer zijn deze beestje,s een ware kwelling.
Tim Schless schreef:zat ik ook al naar te kijken, vrij lomp geweld voor ene polderslootje
Ruben vd Worp schreef:Elmer leest teveel,en het zou wel eens stoer kunnen staan.
ferdy tibbe schreef:Elmer, waarom zo'n lope gevaarte op doe kleine beekjes?
elmer cents schreef:Tim Schless schreef:zat ik ook al naar te kijken, vrij lomp geweld voor ene polderslootje
ha dat polderslootje is bijna 10/12 meter breedoja en ik vang ook minder met zoon lomp gevaarte(
)
en als ik met losse steunen vis dan staan mijn delkims te piepe jo, niet met normaal
jesse cohen schreef:wat maakt het nou uit waar het staat, als er mensen zijn die er interesse in hebben om elkaars spullen te bekijken laat ze lekker hun gang gaan.
Zie niet in wat er mis mee is, het heeft niet mijn interesse maar goed niet iedereen is gelijk en een ieder heeft andere behoeften.
groetjes en veel succes
jesse
Kenny Willems schreef:Mja Gradus mensen uit Westervoort kunnen ook niet vissen..![]()
is een grapje Duiven Westervoort concurentie