Wiljo van Eerden schreef:shimano twinpowers?
Je had me in het allervroegste stadium al gewaarschuwd Wiljo, en ik dacht "och, Twinpowers"!!!! Alleen die naam al! Onbekend maakt onbemind blijkt maar weer, want nu de ietwat meerdere 'goden' ze ook noemen wordt ik wél wakker. Excuses daarvoor.
Behalve de 'houtlook' slinger vindt ik de kleurstelling van de oude Twinpower 8000 modellen minder dan de nieuwere 6000F, FA's en FB's maar de vormgeving compenseert dit ruim.
Bert,
Je hebt mail, al heb ik daar zelf even geen klote aan!!!
Kevin,
Ik wacht ongeduldig af.
Guido,
Ook erg bedankt natuurlijk. Kun je me vertellen wat het daadwerkelijke verschil tussen de F's, FA's en FB's is?
Den,
Bedankt voor de hint, toch zou ik alsnog je onderbouwing van je eerdere bewering t.o.v. de nieuwe Spheros willen horen.
Báse,
Het feit dat die ABU's 800 idd. nogal veel weg hebben van die Daiwa Certate, die ik zoals je weet behalve belachelijk mooi, goed én belachelijk duur vind is de reden dat ze in m'n voorlopige top drie voorkomen. Behalve het overheersend zwart zijn die Mitchell's idd. ook niet verkeerd zég. En het lijken zeker directe clone's van de Certate. Maar de lage prijs schrikt me toch ook wel af hóór??????
En ik is nogal ruim geïntersseerd zullen we maar zeggen!!!
Ad,
Jij ook bedankt, mooie vormgeving maar niet 'mijn' kleur/merk.
Allen
Wederom iedereen bedankt voor jullie (voor mij!) belangrijke bijdrage in dit topic. Ik leer er weer veel van en anderen kunnen er ook weer hun voordeel mee doen. En natuurlijk ook weer dank voor de vele kontveren. Doet me veel goed dus wordt steeds trotser op die hengeltjes!!!!!
Groet,
John