materiaal voor frankrijk


Aart Lokhorst
Berichten: 8585
Lid geworden op: 03-01-2002 01:00
Locatie: Dronten

13-03-2007 22:10

Ik snap het niet helemaal Henk. Je vist hier met twee hengels, dus moet je ook al twee molens hebben en je hebt twee Shimano 4500B's bijbesteld. Dan heb je m.i. toch al 4 molens? Persoonlijk zou ik voor de 4500 gaan, als je er toch 2 bij wilt hebben, temeer als je ooit nog eens wat verder weg zou willen vissen.
Gebruikersavatar
peter postema
Berichten: 2599
Lid geworden op: 08-01-2002 01:00
Locatie: Westerlee (GN)

13-03-2007 22:52

Beste Toine,
strakke actie alleen qua ,lood zou ik toch een aanpassing willen maken.
afhankelijk van het type water is tussen de 50 en 200 in mijn bescheiden optiek iets beter.

Je bent in ieder geval voorbereid en hebt voldoende lood bij je voor elke tak van sport. Verder weinig aan toe te voegen, heb een aantal zaken anders maar goed dat is persoonlijk :D

groet,
Peter
It's not who you are, it's who you know.
Gebruikersavatar
Henk Robben
Berichten: 165
Lid geworden op: 12-12-2006 13:54
Locatie: uut Grunn. (Stadskanaal)

14-03-2007 18:12

Hoi Aart, ik heb mijn molens verkocht. Waren Shimano aero gt 4000. Ik heb trouwens nog een nieuwe Shimano 4500 B besteld. Dus heb nu 3 nieuwe molens. Voor de 4 de hengel, als ik die ook gebruik, kijk ik later wel naar een gebruikte molen.
Iedereen trouwens bedankt voor de reactie.

Gr henk.

Aart Lokhorst schreef:Ik snap het niet helemaal Henk. Je vist hier met twee hengels, dus moet je ook al twee molens hebben en je hebt twee Shimano 4500B's bijbesteld. Dan heb je m.i. toch al 4 molens? Persoonlijk zou ik voor de 4500 gaan, als je er toch 2 bij wilt hebben, temeer als je ooit nog eens wat verder weg zou willen vissen.
Wie vissen in de bomen ziet, vindt de hemel in het water.
john snackers
Berichten: 70
Lid geworden op: 16-09-2006 10:14
Locatie: in de buurt van echt

16-03-2007 09:06

Hi all,....

Wel leuk dat een topic na een paar maanden weer word opgepakt.
Heb onder tussen 3 fox matrix 3.00 lbs aangeschaft.
Heb voor in de meeste vijvers in de buurt nog 2 KevinMaddocks Trident 2 ¼.
Alleen nu nog de 3 molens....????
O ja heb van mijn vriendin voor de kerst mooi fox setje optonics gekregen nl, de FOX Micron RX Blue set.
Ze wist dat ik aan het twijfelen was tussen de delkims en fox.
Nu hadden ze in de visshop tegen haar gezegd dat ze beiden goed en degelijk waren.
Daarop is zij toen uitgegaan van de looks van beide en kwam dus uit op de foxjes.
Tja en dat klopt eigenlijk wel(vind ik dan he...!) een auto koop ik ook niet alleen omdat ie rijd oog wil ook wat.....
Zo we beginnen in de buurt te komen van mijn lijstje.
Maar al bij al kunnen we dan eindelijk gaan vissen hehehehe
(ben toch al stiekum geweest dan niet op karper maar snoek....)

Greetz john
beter 1 uur gevist dan 8 gewerkt !!!