Een goede slaapzak, welke?


Gebruikersavatar
Marc Schrikkema
Berichten: 3034
Lid geworden op: 09-10-2004 16:43
Locatie: Heerhugowaard

21-11-2010 10:33

Nou Nou in coma? juist helemaal niet ik wordt meestal wakker van ieder klein piepje maar als jij je piepers zo zacht hebt als mij (waterkant 0, ontvanger 1-2) dan zullen we het er weer eens over hebben of jij ze uberhaupt hoort.

Ik zit wel eens met een maatje van mij te vissen, die ook niet bepaald doof is, en onder het vastloden doen we meestal op de stek tussen ons in pennen. Ik ben meestal al ruimschoots onderweg naar mijn / zijn hengels voor hij ze uberhaupt heeft gehoord. Afgelopen sessie met Marijn waren we een vis van Marijn bijna aan het scheppen toen hij opeens de hengel in mijn hand drukte en een sprintje richting mijn hengel trok ..... pieper vergeten en hij hoorde de slip iets voor mij ratelen. Dat was voor het eerst in mijn visleven dat ik het zelf niet had gehoord ..... maar ben dan ook behoorlijk verkouden momenteel :oops: dat doet mijn oortje ook geen goed.
Blauw helmen, zijn ook maar mensen ..... af en toe laten ze hun emotie spreken :-)
Gebruikersavatar
Marcel Suchan
Berichten: 372
Lid geworden op: 19-09-2009 13:14
Locatie: jrc one man sti (Z-H)

23-11-2010 18:52

Ik hebzelf de fox ventec en ik vind hem werelds ik heb het nog nooit koud gehad.Ik zal het je nog sterker vertellen hoe langer ik er in lig hoe meer ik uit ga trekken.Echt een super slaapzak
+=Ik ben geen echte karpervisser,maar vis op karper=+
Gebruikersavatar
Sven van Anrooy
Berichten: 7339
Lid geworden op: 26-01-2004 16:58
Contacteer:

23-11-2010 19:30

Marcel Suchan schreef:IIk zal het je nog sterker vertellen hoe langer ik er in lig hoe meer ik uit ga trekken.Echt een super slaapzak


En dan moet je eruit bij Min 10

Ik ben en blijf van mening dat je het niet te bont moet maken. Goede kleding aan en een knappe slaapzak voorkomen een hoop. Maar om nou met sneeuw op de tent in mijn blote reet in een slaapzak te gaan liggen te gaan liggen? Wel eens een serietje van 8 gevangen bij min 10 en 20cm sneeuw? Dat wil je echt niet in je shirtje ;)

Ik heb de Trakker Big Z Peachskin nu een jaar of 4-5 en ben er nog steeds tevreden over. Behalve de lucht dan, want hij is nog nooit gewassen :lol:
Het juiste water, de juiste plek en dan het juiste aas...

Geniet van mijn afwezigheid..

WC-PB: 1kg+ / 76cm
Gebruikersavatar
stefan schoonen
Berichten: 238
Lid geworden op: 11-12-2005 16:38
Locatie: hoeven

23-11-2010 22:06

[quote="Sven van Anrooy"][quote="Marcel Suchan"]Wel eens een serietje van 8 gevangen bij min 10 en 20cm sneeuw? quote]

Nee, heb helaas niet zo'n goede winterstek als jij blijkbaar :wink:
Doe je best goed dan moet ik zeggen.

Maar om ook een nuttige post neer te zetten,
De nash frostbite sub 20 heb ik begin najaar voor mijn vrouwtje gekocht en dat is echt een superslaapzak.
Twee lagen ,zeer degelijke ritsen, op 3 punten vast te zetten en fleece gevoerd. De opbergzak waar ie in moet is ook groot genoeg :wink:
Over de fox kan ik niks zeggen ken ook niemand die hem heeft.
Zal denk ik niet onder doen voor de nash...

Succes metje keuze!
Gebruikersavatar
Raymon Reterink
Berichten: 824
Lid geworden op: 28-06-2007 09:15
Locatie: Hoorn
Contacteer:

24-11-2010 11:20

Ik sluit mij geheel aan bij de vorige post over de Nash frostbrite sub20. Ik heb de zelfde overweging gehad eerder dit jaar tussen de fox en nash en ben blij dat ik voor die nash heb gekozen.
Elke karper is er één is mijn motto

http://WWW.KARPEREN.NET
Gebruikersavatar
Henny Theune
Berichten: 34
Lid geworden op: 01-11-2010 22:39
Locatie: Deventer

27-11-2010 20:23

Ik heb gewoon een zakje van Obelink 29Euro hihi en zelfs afgelopen week nog heerlijk warm in gehad MAAR wel met een kruikje van de HEMA van 9,95Euro......
_________________
Vangstenteller voor 2014:
11 Schubs zwaarste 29Pond
2 Spiegel 31Pond


Vang ik een keer niks... is niet erg... ik zit sowieso voor mijn plezier!