Stroom aan de waterkant aggregaat of accu


Gebruikersavatar
leen goudappel
Berichten: 6376
Lid geworden op: 09-07-2008 17:11
Locatie: Trakker Armo

21-06-2010 17:51

tom de groot schreef:als ik een week zou gaan vissen pakte ik het aggregaat maar ik ga max. 3 dagen dus dan is de accu prima.

Vissen is vissen zonder tv,laptop,stereo installatie,koelkast,koffiezet apparaat,weerstation telefoon en noem maar op. :lol: :wink:

Aggregaat aan de waterkant een beetje te veel van het goeie in mijn inzien.
.


Damp,zonnetje vogeltjes en de rust,dat is wat een mens belust
tom de groot
Berichten: 144
Lid geworden op: 22-11-2009 15:11

21-06-2010 23:39

Maarja dat is een heel andere discussie. Ik moet zeggen dat ik meestal op kanalen of de maas vis op niet de makkelijkst bereikbare of bevisbare plaatsen. Echter wil ik dan wel wat comfort hebben als ik er eenmaal ben, zeker voor 2 of 3 dagen. Ik ga geen stroom meezeulen voor een 1 dags sessie of 1 avond sessie. Als je kijkt wat wij als karpervisser zoiezo allemaal meezeulen om het ons iets makkelijker te maken een stretcher, een tent, een pieperset, een rodpod etc. van honderden euro's per stuk. Dit zijn allemaal zaken om het ons gemakkelijker te maken. Waarom zou je dan nog kibbelen over wat stroom de technische middelen zijn er, maak er gebruik van.

Vooral onder NL vissers leeft het idee dat vissen met stroom geen vissen meer is. Als je kijkt naar Belgie en Frankrijk waar ze gewoon met de campers langs de waterkant staan. Dat is pas echte luxe!
K. van den Herik

22-06-2010 07:17

Maar ja als ik er al woon, kan ik niet weg en die kutvisser heb ik toch al een hekel aan, aldus 1 van de omwonenden over de overlast van de KARPERvissers....


Leve Sassehein!! :lol:
Gebruikersavatar
Patrick Visser
Berichten: 546
Lid geworden op: 26-11-2007 16:22
Locatie: Hoorn (the netherlands)

03-07-2010 18:24

Hoeveel ampere gebruikt je laptop per uur bij volle belasting? Een 225ah accu, daar komt een lader bij kijke die 20ah/uur in je accu pompt, ni bepaald goedkoop zon ding(mits je je accu goed wilt houden) Ik zou zeggen reken eerst uit wat je laptop verbruikt, en maak dan een berekening. of sluit je meer spul aan op de accu?
geel he