Baitcruiser gebruikers (groote)

veenstra michel

30-04-2010 19:14

Adviesprijs was 749,95 €

Voor 250 €
Neem ik het iets minder kwaliteit wel voor lief desnoods nieuw binnenwerk erin na loop der tijd.
Het bewijs van een schoolverlater zit in mijn pen.
Gelukkig verdien ik ze met me handen :)
Mourad Aviara

30-04-2010 20:43

Als je die uit Tiel bedoelt, zou ik het niet doen..
gradus scholtens

30-04-2010 23:23

Cor Hendriks schreef:Deze boten zijn niet echt goed te noemen.
Ik heb ze vanaf het begin meegemaakt en inmiddels al heel veel gesloopt.
De motoren zijn voorzien van verlengde assen, deze assen hebben een totaal niet uitgebalanceerde schroef. De as loopt door een keerring. Doordat er alijd een vibratie komt omdat er onbalans in de aandrijving zit gaan de keerringen vanzelf lekken, Deze keerringen blijven ong, 2 jaar goed en dan komt vaak de ellende.
De bakken worden gelost d.m.v een magneet die een puls krijgen om te lossen. Deze puls kan ook gegeven worden als er een storinkje in de lucht zit.
Verder zit de electronica niet echt super in elkaar. In de unit hoeft maar 1 ding stuk te zijn of je hebt een complete unit nodig.
Het kunsstof is van slechte kwaliteit en scheurt vaak al bij de schroefverbindingen van boven en onderkant.
De schakelaar om de boot aan te zetten gaat vaak stuk.
De boot heeft storende motoren die het functioneren vaak benadeeld.
Ik kan nog wel even doorgaan. :-?
Mijn tip, koop een boot die opgebouwd is met goede onderdelen en gemaakt is van goed ABS of polyester.

Deze man heeft volgens mij een winkel en als deze er al zo negatief tegenover staat zegt dat meer dan genoeg lijkt mij.
Dan vind ik 250 euro toch echt veel geld voor zo,n onding!!

Gradus....
....................