Oud spul ?


Gebruikersavatar
martijn bunte
Berichten: 1342
Lid geworden op: 25-07-2006 16:22
Locatie: ENSCHEDE
Contacteer:

14-11-2006 17:21

hep je je zogenaamde vriend er al op aan gesprooken over wat er hier allemaal is besproken :o :o
aldejekes loat goan!
Martijn Bravenboer
Berichten: 39
Lid geworden op: 02-10-2006 13:23
Locatie: Rotterdam

14-11-2006 18:45

Ja, Ik heb hem dit eventjes laten lezen.

" Beetje gaar dat ze zo reageren "
Maar jullie hadden wel gelijk volgens hem. Hij blijft erbij dat hij toen de tijd 2000 gulden heeft betaald voor dat setje. Zit er ook nog wel een stretcher en swingers bij. Maar dat kost ook geen fortuin.

Waarschijnlijk houdt hij het spul lekker zelf allemaal. Iig bedankt voor al jullie reactie's!
Heb er veel aangehad.
Gebruikersavatar
Mourad Aviara
Berichten: 3299
Lid geworden op: 01-03-2005 22:28
Locatie: Noord Holland

14-11-2006 19:00

Goedkope hengels (15 euro per stuk), goedkope piepers, molens zien er ook uit alsof ze rond de 25 a 30 euro per stuk kosten, schepnet is ook niet al te duur, foudraal is niet gevoerd (eco foudraaltje van 15/20 euro), dunne banksticks, kortom: niet doen.

Grote vriend, je bent beter af als je bij X2 zo'n beginnersset koopt, daar krijg je er een rodpod bij ipv backsticks + buzzerbars, je krijgt DRIE van dezelfde hengels die je nu ziet, DRIE baitrunners die zo te zien kwalitatief hetzelfde zij als die van de foto's, je krijgt DRIE (volgens mij dezelfde) piepers erbij, DRIE swingers PLUS dezelfde foudraal. dit alles kost volgens mij 150 euro. dan heb je wel alles NIEUW uit de winkel.

neem er een schepnet bij van 15 euro, dan is je set compleet. trouwens, die schepnet van 15 euro (met grove mazen) is gelijk wat mooier en een hgeel stuk groter dan deze net.

165 euro, dan heb je alles wat hij je biedt, maar 1 extra hengel + molen + pieper + swinger PLUS een rodpod ipv banksticks plus een beter schepnet.

hier even een foto van dat setje plus een link:

Afbeelding
http://www.raven.nl/catalogus2005/html/ ... em376.html

plus schepnet:

Afbeelding

http://www.raven.nl/catalogus2005/html/ ... m5314.html
Gebruikersavatar
martijn bunte
Berichten: 1342
Lid geworden op: 25-07-2006 16:22
Locatie: ENSCHEDE
Contacteer:

14-11-2006 19:12

Martijn Bravenboer schreef:Ja, Ik heb hem dit eventjes laten lezen.

" Beetje gaar dat ze zo reageren "
Maar jullie hadden wel gelijk volgens hem. Hij blijft erbij dat hij toen de tijd 2000 gulden heeft betaald voor dat setje. Zit er ook nog wel een stretcher en swingers bij. Maar dat kost ook geen fortuin.

Waarschijnlijk houdt hij het spul lekker zelf allemaal. Iig bedankt voor al jullie reactie's!
Heb er veel aangehad.
ik doe alles voor een naamgenoot(nouja bijna alles :oops: ) :wink:
aldejekes loat goan!
Martijn Bravenboer
Berichten: 39
Lid geworden op: 02-10-2006 13:23
Locatie: Rotterdam

14-11-2006 19:30

Haha, Sorry hoor

Klein misverstandje!

Ik heb al aardig wat karper spullen. Maar ik ben niet zo van kijken wat voor merk het is, en kijken hoe duur en waar en hoe het heet bla bla bla.

Ik heb oude hengel.

Classic Carp, met een oude Mitchell ? Molen.
En een Arca Syntax liggen. (met een onbekent molentje, werkt prima)

Volgend jaar na me examen Ga ik echt een goede karperset kopen, en dan worden het toch wel De wat betere spullen.

Maar tegen die tijd kom ik wel weer vragen stellen.

Groetjes martijn.
Gebruikersavatar
martijn bunte
Berichten: 1342
Lid geworden op: 25-07-2006 16:22
Locatie: ENSCHEDE
Contacteer:

14-11-2006 19:34

laaaaaaaaterrrr sucses :wink:
aldejekes loat goan!