dvd-speler


GLENN TEUBEN
Berichten: 34
Lid geworden op: 16-05-2005 16:34
Locatie: arnhem
Contacteer:

04-09-2006 23:10

je kan ook een 12v accu kopen en op aan sluiten is ook makkelijk en niet duur 14euro ofzo
Gebruikersavatar
Edward van Berkum
Berichten: 2799
Lid geworden op: 19-04-2002 02:00
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

05-09-2006 09:46

Misschien is dit geen vissen meer, maar dan kan ik er nog wel een paar bedenken, zijn piepers echt nodig? dan blijf je maar bij je hengels en wakker dan hoor je de slip ook wel lopen... en het lampje dat automatisch aangaat bij een run is ook een beetje overdreven in zo'n geval.
De romantiek van het vissen gaat er heel langzaam vanaf...

Het is een feit dat door de technologie, snelle levensstijl en gemakken van tegenwoordig mensen zich sneller gaan vervelen en meer dingen tegelijk willen en kunnen doen.

Ik ben zelf ook van alle gemakken voorzien... laptops, pda's, wifi etc maar om dit nou mee te nemen naar de waterkant vind ik wel een beetje ver gaan.

Ik woon zelf aan een brede sloot, en kan dus vanaf de bank vissen, en zou dus dan ook van alle gemakken voorzien kunnen vissen, echter kan ik niet rustig een film kijken tijdens het vissen, als ik met vissen bezig ben, dan ben ik daar ook echt alleen mee bezig.
Vind op de bank binnen zitten ook al vrij ver gaan, en ben dan dus ook veel buiten te vinden als ik in de achtertuin vis, dus laatstaan op een ander water.

Misschien kom ik erg negatief over hierin, maar gezien ik werk als ict'er ben ik voorstander van veel technologische ontwikkelingen, maar in het geval van vissen denk ik daar dus anders over, het heeft op een gegeven moment niet veel meer met vissen te maken.

Groet,

Edward
Gebruikersavatar
Kenny Willems
Berichten: 3415
Lid geworden op: 20-05-2006 15:46
Locatie: Duiven
Contacteer:

05-09-2006 14:39

Ik moet al die troep ook niet hebben, vindt het zware onzin.
Een wereld ontvanger enzo ok, maar voor de rest heb je niet nodig voor 1 dag kook toestel naartuurlijk zoveel mogelijk bij me, voor de koffie..
Gebruikersavatar
Fabian stukker
Berichten: 752
Lid geworden op: 14-08-2006 23:00
Locatie: Twente

05-09-2006 15:30

als je veel weeksessies maakt heb je denk wel probleem met lege accu's enz.. dan zou het mss handig zijn zon mino agrigraat te kopen :P dingentjes kosten 200 euro ofzo lopen op benzine.. pleur um 200meter verop ... kabel er tussen en je hebt 230volt stroom, niet zo veel amperes maar toch wel stroom om lamp/laptop of dergelijk op te laten draaien.

verder neem ik voor de lange sessies ook wel is de oude laptop van hier thuis mee. acuu gaat nog wel 3/4uur mee en er is een reserve accu bij dus.. 6uur accu sowieso. altijd handig voor een filmpje of foto;s te bekijken


denk er zelf ook aan om zon agrigraatje te kopen, :lol:

groete
Franca Dobbe
Berichten: 407
Lid geworden op: 06-01-2002 01:00
Locatie: Nootdorp
Contacteer:

05-09-2006 16:08

:cry:

Als we gaan vissen,gaan we dan om te genieten van de natuur,het vissen vangen,lekker rust.

Tenminste dat is juist het mooie van het vissen vind ik persoonlijk,genieten van de omgeving,van alle maten vissen.

Weg uit die dagelijkse sleur,en van die vierkante kast :P

Er gaat niets boven, het turen over het water,kijken naar wat er maar met vissen oid te maken heeft.

Ook als ik lange sessies maak ja,er komt geen T.V bij mij in mijn bivvy,en zeker geen P.C.

Aggegraat mee :o het wordt steeds gekker.

Neem een 12v accu mee,en je kan de telefoon opladen,of laat die ook lekker uit staan,doe je langer met de accu :lol:

Je kan ook een lampje op die accu zetten,voor het geval je iets wilt zoeken in je bivvy.

Die accu's kan je goedkoop over nemen bij beveiligings bedrijven,zo niet gratis afhalen,want die moeten er na 1jaar uit bij hun,maar ze zijn nog goed.

Franca.
Gebruikersavatar
Kenny Willems
Berichten: 3415
Lid geworden op: 20-05-2006 15:46
Locatie: Duiven
Contacteer:

05-09-2006 16:12

Aggegraat oja die kan ook nog wel in me rugzak :S
waar gaat het nu om, vissen en de natuur.. of om de luxe van thuis en zoveel mogelijk sul mee tenemen wat je niet nodig hebt, de natuur zelf is al 1 grote film.
Gebruikersavatar
Edward van Berkum
Berichten: 2799
Lid geworden op: 19-04-2002 02:00
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

05-09-2006 19:19

Precies... waarom moet de luxe van thuis ook mee naar de waterkant.
Agregaat mee, waterbed lekker warm, en een film kijken via de sateliet schotel, of de eredivisie ofzo... heeft bijna niets meer met vissen te maken.
Zit nog te wachten op een molen en hengel die de vis zelf binnenhalen , een automatisch schepnet zodat er alleen nog onthaakt hoeft te worden (automatisch zou ook nog kunnen hoor) en een foto wordt gemaakt.

:D