En ? Wat is de ervaring met de ksn mat ???


Gebruikersavatar
luuk schenkelaars
Berichten: 1643
Lid geworden op: 17-04-2002 02:00
Locatie: Raamsdonk

09-05-2005 12:57

Alle matten, en dan bedoel ik ALLE matten met van die witte bolletjes erin, zijn na 2 jaar versleten! als het niet eerder is. Ze zijn ten eerste vrijwel nooit waterdicht, en ten 2e sla je alle bolletjes plat, ze gaan ophopen en dan slaat de vis nog op de grond.

Als je kijkt naar de FOX elite, die zijn veel te hard de eerste maanden. Dat is nog net een steen voor een kleinere vis. Ideaal dat er verdeelvakken op zitten, maar er zitten veel te veel balletjes in.

Verder heb ik geen ervaring met de matten. De KSN mat is in mijn ogen DE perfecte mat. Ik heb tot nog toe geen problemen gehad.

Groeten,

Luuk
Karpervissen is net als..... .....vissen op karper
Lexus Cuyten
Berichten: 3083
Lid geworden op: 03-04-2003 02:00
Locatie: Barendrecht - Carnisselande

09-05-2005 14:37

Ik heb niks te klagen. Verleden week weer in de meest bizarre omstandigheden 28 karpers erop "behandeld" (klinkt dat stom) van uiteen lopende afmetingen en absoluut geen klachten! De rits loopt wat stroef hier of daar, maar dat is meer te wijten aan het zand wat ertussen zit..

mvg Lex
Als je er maar vertrouwen in hebt.
Pieter de Jongh

09-05-2005 22:11

Idd meer blanks gehad dan ooit sinds ik de mat heb.
Maar eindelijk lag er toch een biggie op.
En zo trots als een pauw kan ik meededelen dat het een goede investering is geweest.


Ik heb wel 1 vraag eigenlijk. Bij het terugzetten gaat de mat mee het water in en zo word dus het binnenkussen nat/vochtig. Is het nodig dit te laten opdrogen, kan het kwaad als je het vochtig laat of is het nodig dat je het binnenstuk eruit haalt en laat drogen.

groeten, pieter
Gebruikersavatar
Jeroen houdijk
Berichten: 682
Lid geworden op: 11-09-2002 02:00
Contacteer:

10-05-2005 21:21

Hoi,

De mat gebruik ik nu ook een tijdje, toevallig net zo lang als de rest denk ik...

Tijdens het gebruik zijn mij een aantal dingen opgevallen:

-Wie is er al gestruikeld over de spanbanden? ik ben vast niet de enige.
-Om de mat te vervoeren tijdens het struinen moet hij dichtgeritst worden.
-Ritsten, hoe breed ook, raken bij mij altijd verstopt met zand, de clips aan de zijkant zijn handiger.
-De handgrepen rondom zijn handig, slordig is wel dat het logo op zijn kop staan als je hem draagt aan de middelste greep. (Waar je je zoal niet druk om kan maken...)
-Om de mat mee te kunnen nemen naar Frankrijk heb ik hem een aantal keer zeer strak op moeten rollen. Hierdoor is het volume van het schuim afgenomen, meer dan 10% als je het mij vraagt. Maar het blijft nu wel ongeveer hetzelfde volume, wat hem makkelijker te transporteren maakt.
-De opstaande rand die verwerkt is in de binnenmatras heeft geen merkbaar effect anders dan dat het water er mooi in blijft staan. Die mag dus dikker.

Alles bij mekaar ben ik er toch zeer over te spreken. Groot en dik, maar toch relatief klein oprolbaar vind ik een heel goed concept.

Jeroen
Gebruikersavatar
Patrick Hitija
Berichten: 405
Lid geworden op: 20-03-2004 22:24
Locatie: Holland

12-05-2005 19:09

Niemand die ff een fotootje hier kan plaatsen....

Kan de links die gegeven zijn niet op..(werruk/firewall...)

En ben best wel nieuwsgierig...

plse....
live the life you love and
love the life you live ..
Joris Kroes
Berichten: 691
Lid geworden op: 26-07-2003 02:00
Locatie: X2 Ovaal!!

12-05-2005 19:13

Tadaa!

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Kun je ze zo wel zien, of heb ik het verkeerd begrepen ;)
Gebruikersavatar
Mark Noorman
Berichten: 1922
Lid geworden op: 14-01-2002 01:00
Locatie: Zeist

13-05-2005 07:18

Joris,

Wat is die van jou nog schoon! :)

Groeten,

Mark
Gebruikersavatar
Stefan Sand
Berichten: 529
Lid geworden op: 08-09-2003 02:00
Locatie: Doublu U city

13-05-2005 09:52

Deze foto's zijn door Frank Huisman gemaakt, Joris heeft ze alleen even op verzoek geplaatst. En zo mooi schoon is hij hier ook al niet meer :D

MVG Stefan
Joris Kroes
Berichten: 691
Lid geworden op: 26-07-2003 02:00
Locatie: X2 Ovaal!!

13-05-2005 15:58

Mark Noorman schreef:Joris,

Wat is die van jou nog schoon! :)

Groeten,

Mark


Als hij van mij was geweest was hij waarschijnlijk nog wel schoon geweest jah :cry: 1 nachtje gezeten tot nu en nog maar 2 vissen gevangen :cry: