Bas,
de stokken buigen heerlijk. Ik vind het een mooi midden tussen een drilhengel en een werphengel.
Mijn uitvoering is 12'6". 7 ogen. De blanks zijn zwart. Drie extra wikkelingen onder aan het bovenste deel, om deze te versterken. De basis voor de mat, is een metalen "gaas", om de blank te versterken. Ook is de blank als het ware ovaal in in dwarsdoorsnede. Dwz dat de wanddikte groter is aan de "zijkant van de hengel, zodat deze sterker is. Op deze plek komt bij extreme belasting de meeste kracht te staan.
Wanddikte zo'n 1,5 mm
Mijn hengels zijn uitgevoerd met sic-ogen, fuji reelhouder en foam. Aan gesponsorde vissers geven ze natuurlijk wel wat minder uit, dus geen kurk. Als je een hengel besteld bij B&W, kun je natuurlijk ook kurk laten plaatsen
Of de blanks ook los verkrijgbaar zijn weet ik niet, maar ik bel zo toch met Bruce and Walker, dus het antwoord hierop ben ik je verschuldigd
Al met al ben ik zeer tevreden met de kwaliteit. Als je wil, kun je gerust een keer komen kijken.
MVG   Mitsz

Bruce & Walker Expert Carp Rods
- mitsz van der kamp
- Contacteer:
- mitsz van der kamp
- Contacteer:
Zojuist even gebeld met B&W,
de blanks zijn ook zo verkrijgbaar. Als je besteld, is de levertijd voor de 12' 2,5 lb blanks 2-3 weken.
MVG Mitsz

de blanks zijn ook zo verkrijgbaar. Als je besteld, is de levertijd voor de 12' 2,5 lb blanks 2-3 weken.
MVG Mitsz