Juni 07

mathijs meijers schreef:Mario welke molens zijn dat? meschien clos up foto'tje?

mathijs meijers schreef:Mario welke molens zijn dat? meschien clos up foto'tje?
 maar bevallen mij prima.
 maar bevallen mij prima.

Jeroen Huigen schreef:Het is wel nog niet allemaal top materiaal wat ik heb , maar ik ben nog niet zolang bezig met karper vissen . En als je ergens mee begint dan moet je best wel veel hebben . Ik heb net een paar mooie hangers van Solar gekocht en dat was al een rib uit mijn lijf . Het volgende wat er nu nog moet komen zijn een paar goede beetmelders . Maar ik vang ook met dit materiaal wel mijn visjes .
.

[/quote]
[/quote]
Jeroen Huigen schreef:Natuurlijk is het wel goed , maar ik heb bv geen dure delkims of dure cjw stokken . Ik ben er ook echt wel blij mee met wat ik heb , dat niet . En die molen zijn echt goed , maar dat had ik ook niet anders verwacht .
Ik geef ook liever wat extra geld uit aan goed aas en goeie onderlijnen .
 Met dure Delkims of dure CJW stokken vang je niet meer vis en/of grotere vissen.
 Met dure Delkims of dure CJW stokken vang je niet meer vis en/of grotere vissen.Bram Stouthamer schreef:Hier een foto van mijn setje die ik het afgelopen jaar gemaakt heb.. Super compact al zeg ik het zelf..
http://home.tiscali.nl/bramrolla/photos01/vissen002.jpg

Jeroen Huigen schreef:Natuurlijk is het wel goed , maar ik heb bv geen dure delkims of dure cjw stokken . Ik ben er ook echt wel blij mee met wat ik heb , dat niet . En die molen zijn echt goed , maar dat had ik ook niet anders verwacht .
.

vang ik geen vis meer:P.. miss omdat ik maar 3 korte sessies heb gedaan hoor
 vang ik geen vis meer:P.. miss omdat ik maar 3 korte sessies heb gedaan hoor  ..
..
 me zwaarste karper was toen ik nog jong was op een snoekhengel als ik me nie vergis
 me zwaarste karper was toen ik nog jong was op een snoekhengel als ik me nie vergis 
mario laseur schreef:Bram Stouthamer schreef:Hier een foto van mijn setje die ik het afgelopen jaar gemaakt heb.. Super compact al zeg ik het zelf..
Die rodpod moest je maar is inleveren aan mij Bram