Dit zijn me hengels O+

Nogmaals me hengels vanuit andere postitie

Nog een keertje

En daar de tent erbij

mathijs meijers schreef:Mario welke molens zijn dat? meschien clos up foto'tje?
mathijs meijers schreef:Mario welke molens zijn dat? meschien clos up foto'tje?
Jeroen Huigen schreef:Het is wel nog niet allemaal top materiaal wat ik heb , maar ik ben nog niet zolang bezig met karper vissen . En als je ergens mee begint dan moet je best wel veel hebben . Ik heb net een paar mooie hangers van Solar gekocht en dat was al een rib uit mijn lijf . Het volgende wat er nu nog moet komen zijn een paar goede beetmelders . Maar ik vang ook met dit materiaal wel mijn visjes .
.
Jeroen Huigen schreef:Natuurlijk is het wel goed , maar ik heb bv geen dure delkims of dure cjw stokken . Ik ben er ook echt wel blij mee met wat ik heb , dat niet . En die molen zijn echt goed , maar dat had ik ook niet anders verwacht .
Ik geef ook liever wat extra geld uit aan goed aas en goeie onderlijnen .
Bram Stouthamer schreef:Hier een foto van mijn setje die ik het afgelopen jaar gemaakt heb.. Super compact al zeg ik het zelf..
http://home.tiscali.nl/bramrolla/photos01/vissen002.jpg
Jeroen Huigen schreef:Natuurlijk is het wel goed , maar ik heb bv geen dure delkims of dure cjw stokken . Ik ben er ook echt wel blij mee met wat ik heb , dat niet . En die molen zijn echt goed , maar dat had ik ook niet anders verwacht .
.
mario laseur schreef:Bram Stouthamer schreef:Hier een foto van mijn setje die ik het afgelopen jaar gemaakt heb.. Super compact al zeg ik het zelf..
Die rodpod moest je maar is inleveren aan mij Bram