Trend Micro Voerboot.


Hubert Gillissen
Berichten: 87
Lid geworden op: 13-09-2011 16:03

25-04-2012 21:14

Beste Peter,

een mening geven waar iemand iets aan heeft is iets anders dan zomaar iets te roepen. Ben jij een gebruiker van de Trend Micro? Zo niet kun je weinig betekenen voor de discussie, je hebt namelijk geen gebruikers ervaring. De discussie is namelijk niet "zijn goedkope boten beter/slechter dan de dure modellen?" dat is wel duidelijk, de vraag is "is de Trend Micro het geld waard?" Ik ben een tevreden gebruiker en met mij een heleboel anderen. Aan verhalen van mensen die mensen kennen die ooit eens gehoord hebben dat deze boot niet deugt hebben we weinig!
En even terug komen op de uitspraak "voor een dubbeltje op de eerste rij zitten", dat is best beledigend! Zijn mensen inferieur omdat ze minder geld te spenderen hebben? Is de man die hard werkt om zijn gezin te onderhouden en maar een beetje geld overheeft om aan zijn hobby te besteden een slecht mens omdat hij een Trend Micro koopt? Sommige mensen zijn nu eenmaal minder fortuinlijk dan anderen. Waarschijnlijk post je ook op een autoforum dat alle Dacia's slecht zijn? Dat mensen die een Dacia rijden ook voor een dubbeltje op de eerste rij willen zitten...

Groeten Hubert
Gebruikersavatar
Eus Molewijk
Berichten: 2418
Lid geworden op: 13-01-2002 01:00
Contacteer:

25-04-2012 21:54

Hubert,

Ik moet me er misschien niet mee bemoeien maar ik vind dat je best fel van leer trekt tegen Peter.

Peter heeft dan misschien niet zo´n boot maar zegt er wel dit over:

pj otte schreef:Heb er teveel gesproken die achteraf spijt hadden van hun investering. Even zoeken op internet en je ogen gaan open.


Dat hij in deze discussie dus niks kan betekenen vind ik dus wat overtrokken.

Misschien heeft hij het bootje wel in zijn handen gehad en uitvoerig bekeken? En wellicht zwakke punten ontdekt?

Ik heb dit namelijk zelf wel gedaan en vond de klepjes erg fragiel, ik zou haast willen zeggen 'gemaakt om kapot te gaan'. Maar ben jij er erg over te spreken is dat natuurlijk ook wel weer leuk om te horen.

Zoveel mensen zoveel meningen. Ik denk dat het voor het geld wel een leuk bootje is maar ik denk wel dat je er erg voorzichtig mee om moet gaan en geen twee kilo boilies plus een rig met een zwaar lood in het vakje moet droppen.

Ik zou je verder willen zeggen, trek je de reacties en meningen van anderen niet te persoonlijk aan, soms moet je op een forum een beetje dikke huid hebben. :wink:
Luc de Baets:"A little knowledge is a useless and often even a dangerous thing."
Gebruikersavatar
Lesley van Dinter
Berichten: 1642
Lid geworden op: 05-01-2002 01:00
Locatie: Twente

25-04-2012 22:01

Kan het niet anders dan eens zijn met Hubert. Ik heb het bootje gekocht met de wetenschap dat hij niet vergelijkbaar is met de duurdere modellen, dat hoeft ook niet. Voor de visserij waar ik hem voor wilde gaan gebruiken zou hij prima moeten zijn. Ik denk dat ik gewoon pech heb met de mijne, ik ken genoeg anderen die wel zeer tevreden zijn met de trend.

Ik hou jullie op de hoogte over wat er met mijn bootje gebeurd.

Gr.
©
Gebruikersavatar
Jos Schenk
Berichten: 243
Lid geworden op: 21-08-2011 18:12

25-04-2012 22:13

Hubert Gillissen schreef:Zucht, weer iemand die de bedoeling van een forum niet snapt.

Het gaat niet om vooroordelen maar om feiten en ervaringen! Er zijn nog altijd mensen die minder geld willen of kunnen uitgeven aan deze mooie hobby. Voor hen is deze boot een betaalbare optie. Zelfde geldt bijvoorbeeld voor beetmelders, iedereen weet wel dat die van Delkim de beste zijn maar als je daar geen geld voor hebt wil je toch wel ervaringen van andere merken/modellen lezen zodat je toch een keuze kunt maken. Trouwens vind ik 250-300 euro best een stevig bedrag om uit te geven, ik kan dat niet een "dubbeltje" noemen!

Kunnen we dit forum aub een beetje schoon houden?

een mening geven waar iemand iets aan heeft is iets anders dan zomaar iets te roepen. Ben jij een gebruiker van de Trend Micro? Zo niet kun je weinig betekenen voor de discussie, je hebt namelijk geen gebruikers ervaring. De discussie is namelijk niet "zijn goedkope boten beter/slechter dan de dure modellen?" dat is wel duidelijk, de vraag is "is de Trend Micro het geld waard?" Ik ben een tevreden gebruiker en met mij een heleboel anderen. Aan verhalen van mensen die mensen kennen die ooit eens gehoord hebben dat deze boot niet deugt hebben we weinig!
En even terug komen op de uitspraak "voor een dubbeltje op de eerste rij zitten", dat is best beledigend! Zijn mensen inferieur omdat ze minder geld te spenderen hebben? Is de man die hard werkt om zijn gezin te onderhouden en maar een beetje geld overheeft om aan zijn hobby te besteden een slecht mens omdat hij een Trend Micro koopt? Sommige mensen zijn nu eenmaal minder fortuinlijk dan anderen. Waarschijnlijk post je ook op een autoforum dat alle Dacia's slecht zijn? Dat mensen die een Dacia rijden ook voor een dubbeltje op de eerste rij willen zitten...

Groeten Hubert

Meerwaarde hiervan is?

Juist ja, niks, pure speculatie! De meeste "dagjes mensen" zoals u ze noemt (ik noem ze mooi weer vissers) maken waarschijnlijk helemaal geen gebruik van een voetboot! Laten we dit forum niet vervuilen met speculaties en gewoon feiten rapporteren, daar is het tenslotte voor.


volgens mij ben jij nou net de gene die het meeste off topic gaat...
start anders een nieuw topic over forum vervuilers! kan je daar lekker je ei kwijt :D
Gebruikersavatar
pj otte
Berichten: 3417
Lid geworden op: 16-09-2006 11:42

25-04-2012 22:21

De elektronica is van slechte kwaliteit poppen spul noemen we dat. Elektrische verbindingen zijn slecht geïsoleerd dat ziet een ieder die er een klein beetje verstand van heeft. Casco is te slap in mijn ogen daardoor verbindingen vragen om problemen. Je ogen daar voor sluiten is ………..

Dat men zich laat leiden om mee te gaan in de stroom der boten moet men zelf weten. Kom naderhand niet met het verhaal wat die Nederlandse bisschop aanhing toen hij geïnterviewd werd over de misstanden in zijn kerk. Mij werd het snel duidelijk toen ik hem en in mijn handen had, afblijven jongen niet aankomen.

Wens jullie er anders wel veel succes mee natuurlijk.
Peter
Hubert Gillissen
Berichten: 87
Lid geworden op: 13-09-2011 16:03

25-04-2012 23:16

Sorry als mensen zich aangevallen voelen, was niet mijn bedoeling! Waar het mij om gaat is dat als iemand iets plaatst ik graag zou willen weten waarom hij dat vindt, anders hebben we er niks aan.
Zeggen "het is een slechte boot" vind ik te gemakkelijk als je hem zelf niet in bezit hebt. Daarnaast moet ik even kwijt dat ik aardig wat modelbouw ervaring heb en ik daarom ook erg benieuwd was hoe deze boot werkt ondanks de relatief lage prijs en toch wel b-merk elektronica. Ik heb bewust niks aan het inwendige van de boot verbeterd omdat ik de boot goed wilde uittesten. Na ruim 75x mee gevist te hebben niks dan lof! Geen storing, niks kapot echt gewoon goed. Mocht er ooit iets kapot gaan horen jullie het hier als eerste en zet ik er spullen van graupner in.
Mijn huid is trouwens dik genoeg hoor! :)

Terug on topic:

De laadcapaciteit van de van de voerbak in de boot is genoeg voor de meeste Nederlandse wateren. Ik plaats een lood van 140 gram in de voerbak plus ruim een kilo voer en dat geeft geen problemen als je de boot rustig in het water zet. Doe je dat te hard gaan de kleppen open en ligt alle voer plus je lood op de bodem! Een minpuntje, zeker, maar als je er rekening mee houdt geen probleem, het is mij maar 1x gebeurd. Verder moeten we de prijs/kwaliteit verhouding niet vergeten! Deze boot kost nog geen 300 euro terwijl je voor een kwaliteitsboot toch snel 1000 tot 2000 euro kwijt bent! Waarschijnlijk koop ik eind dit jaar toch een powercather of dreamcatcher. Alleen omdat ze groter en sneller zijn, en beter zichtbaar op de grote afstanden die ik bevis. Ik ga ook regelmatig naar Frankrijk en daar is een grotere boot ook beter bruikbaar. Toch doe ik de trend micro niet weg omdat ik het een leuk klein bootje vind dat ik gemakkelijk mee kan nemen. Ik gebruik hem dan nog alleen als ik op kortere afstanden vis zo tot 125 meter. Ik vis altijd (behalve op de Maas) met een voerboot als het is toegestaan omdat ik denk dat de vissen veel minder schrikken van een boot die aas dropt dan uitwerpen en omdat je veel nauwkeuriger kunt vissen! Dat heeft me al veel dikke karpers opgeleverd en daar doen we het tenslotte voor!
henk plasman
Berichten: 337
Lid geworden op: 20-11-2009 01:22

25-04-2012 23:18

Het heeft eigenlijk geen zin om advies te geven,of mensen advies te geven.
De groep vissers hier weten wel dat je een boot moet luchten of open zetten.
Jammer dat het slechts 10% van de mensen die er een koopt dit weet van het forum,mede daardoor zal je bootje langer mee gaan.
Wat ik niet kan begrijpen is dat mensen een probleem hebben en dan in de avond gelijk daar over schrijven op een forum.
Bel uw dealer of verkoop punt,die moet u eerst helpen.
Doet hij dat niet is overleg op een forum vroeg genoeg.
Voor de mensen die het er niet mee eens zijn prima,als u morgen langs de weg auto pech heb pak je dan je laptop om dit op een forum te zetten of bel je je dealer of wegenwacht.
Gebruikersavatar
pj otte
Berichten: 3417
Lid geworden op: 16-09-2006 11:42

26-04-2012 07:08

Henk,

Misschien komt de ANWB dan wel je bootje repareren als je pech hebt :wink:

Groet,
Peter
Rob Lantinga
Berichten: 21
Lid geworden op: 29-12-2010 16:37

26-04-2012 09:28

Bij mij word het kristalblokje van de handzender opgestuurd, die van de boot is al vervangen. Hoop dat het zo is opgelost ik laat het wel weten tzt!
Gebruikersavatar
Lesley van Dinter
Berichten: 1642
Lid geworden op: 05-01-2002 01:00
Locatie: Twente

26-04-2012 09:53

henk plasman schreef:Wat ik niet kan begrijpen is dat mensen een probleem hebben en dan in de avond gelijk daar over schrijven op een forum.
Bel uw dealer of verkoop punt,die moet u eerst helpen.
Doet hij dat niet is overleg op een forum vroeg genoeg


Klopt helemaal, daarom heb ik ook direct mijn winkelier gebeld en geeft deze dit zo snel mogelijk geregeld. Het enige wat ik nu doe is jullie op de hoogte houden van mijn ervaring van de voerboot. Niks mis mee lijkt me toch?

Ik ben nog steeds erg positief over het bootje, de geringe afmeting/gewicht is een groot pluspunt om hem ff snel mee te nemen, handje voer erin en gaan!

Gr.
©
Gebruikersavatar
Jos Schenk
Berichten: 243
Lid geworden op: 21-08-2011 18:12

26-04-2012 16:38

Lars Verhoef schreef:ik heb lang lopen kijken welke voerboot ik zou doen, deze of de NANOTEC

toch maar voor de nanotec gegaan, ik heb hem vandaag binnen gehad alleen zitten er 2 accus bij, 1tje met 2 klapjes voor te klappen en 1tje met 1 klapje om te klappen, klappen bedoel ik aansluiten in de voerboot zelf van binnen. welke moet ik nu gebruiken want binnen zitten ook 2 klepjes, dus daarom de vraag welke van de twee, de ene met 2 klepjes of de ene met 1 klep

Groetjes
Lars

PS

Het is een hele degelijke boot en ziet er goed uit


2 klapjes voor te klappen? klappen is aansluiten in de voerboot zelf van binnen? klepjes? :o
ik wil je graag helpen maar hoe vaker ik het lees, hoe minder ik het begrijp...
Gebruikersavatar
Brecht van de Ven
Berichten: 191
Lid geworden op: 19-09-2009 09:33
Contacteer:

26-04-2012 18:17

Ik ben ook wel fan van de topics over voerboten en lees deze dan ook graag... :D
Jullie hebben een aardige discussie gehad gisterenavond... :o

Wat ik er van denk:
Er zijn er die steeds beweren/aangeven dat goedkope bootjes troep zijn, en dat je voor een degelijke (en dure) voerboot moet gaan. Het klinkt alsof je wel een enorme sukkel moet zijn om voor goedkoop te gaan...vind dat wel erg kort door de bocht.
Peter, je vind de boot slecht. Dat mag natuurlijk, je hebt het van diverse mensen gehoord en het ziet er niet degelijk genoeg voor jou uit. Je zegt: even zoeken op internet en je ogen gaan open...help me even waar, want ik kan het niet vinden. Het zijn namelijk vaak dezelfde personen die iets slecht vinden. En is het ook niet zo dat je altijd problemen en negatieve ervaringen eerder leest en hoort dan de positieve. (Het is niet interessant om op internet te schrijven dat je boot goed werkt, denk ik)
Feitjes:
Ik heb vorig jaar 30 Trend Micro's verkocht. 1 daarvan had een motorprobleem (omgeruild), bij 1 werkte 1 accu niet (direct omgeruild) en bij 1 een defecte afstandsbediening (ook direct omgeruild)
Voor de rest geen klachten gehad. En klanten durven vast wel terug te komen als er wat mee is...want je hebt 2 jaar garantie. Er kan nog van alles gebeuren, ben ik me ook echt wel van bewust! Maar vooralsnog gaat het goed en zijn de gebruikers die ik wel terug zie er tevreden mee.

Wat denk ik ook invloed heeft is de hoeveelheid micro's die er zijn verkocht. Als er bv 2000 micro's zijn verkocht, zijn er natuurlijk procentueel meer problemen dan bij de 200 luxe boten die een viper, schrijver etc verkopen. Ik ken 5 mensen die een Powercatcher boot hebben gekocht de laatste 2 jaar, ze zijn alle 5 al 1 of 2x teruggeweest om een probleem op te laten lossen. (wat ook nog eens een roteind rijden is) En die boten kosten +/- 1500,- Ook dat wordt opgelost, maar moet je het dan met zo'n aanschafprijs niet verwachten? Gebeurt net zo makkelijk.

Maar goed, er is zo voor ieder wat wils, en voor ieder zijn budget wat te koop. En dat geld ook voor je molens, hengels, boilies, wat dan ook.
Het belangrijkste is volgens mij dat je lekker kan vissen, iedereen op zijn of haar manier. :D


@Lars: Ik heb ook zo'n kleine anatech boot staan...maar begrijp ook niet wat je bedoelt met accu's met klepjes. Er zitten als het goed is 2 dezelfde accu's bij met redelijk grote witte stekkers. 1 accu links en 1 accu rechts in de boot...er zit aan beide zijden ook een aansluiting en vakje waar de accu in past.

Groet, Brecht
Gebruikersavatar
Jos Schenk
Berichten: 243
Lid geworden op: 21-08-2011 18:12

26-04-2012 21:58

Brecht van de Ven schreef:Ik ken 5 mensen die een Powercatcher boot hebben gekocht de laatste 2 jaar, ze zijn alle 5 al 1 of 2x teruggeweest om een probleem op te laten lossen. (wat ook nog eens een roteind rijden is) En die boten kosten +/- 1500,- Ook dat wordt opgelost, maar moet je het dan met zo'n aanschafprijs niet verwachten? Gebeurt net zo makkelijk.


ben Leon dit jaar 3 keer tegen gekomen op Carp Zwolle, en alle 3 de keren had ie een hele meute kwade en klagende mensen om hem heen. ben het met je eens dat je beter een trend dan een powercatcher kan kopen.
de onderdelen mogen dan wel kwalitatief beter zijn, maar je kan beter je boot laten bouwen door een chinees..

en lars had het volgens mij over een nanotec en niet over een anatec
Gebruikersavatar
Marc Schrikkema
Berichten: 3034
Lid geworden op: 09-10-2004 16:43
Locatie: Heerhugowaard

27-04-2012 19:19

Jeemig,

Zit er iets in de lucht ofzo dat we zo tegen elkaar tekeer moeten gaan?

UN peacekeeper helm opzet.

Ik ben het eigenlijk met alle partijen eens, m.b.t. de voerboten. Ze zijn er in alle maten en prijsklasses, welke voor jou voldoet is mede afhankelijk van jouw finnciele ruimte en wil deze in te zetten voor een voerboot. De goedkopere versies zijn inderdaad in elkaar gezet met goedkopere / merkloze onderdelen. Dat ze uit China komen is op zich niets mis mee, aangezien het mij niet zal verbazen als Graupner, Robbe etc daar ook hun motoren en electronica in elkaar laten zetten.
Ik heb een ultimate baitcruiser mini,
ben ik tevreden? Nee er zijn nogal wat zaken die anders beter kunnen.
Is dit de schuld van de voerboot? Nee, ik had zelf op voorhand beter na moeten denken.
Zijn er voerboten die aan mijn wensen voldoen? Nee, conclusie zelf maar een aan het bouwen.
Ben ik nu duurder uit? Ja, ik kan ook een voerboot kopen met alels erop en eraan, maar ik ken mijzelf ...... dan ben ik weer niet tevreden over een bepaald iets.

De kwaliteit van de baitcruiser mini:
Origineel, om te janken zoals PJ aangeeft de verbindingen zijn slecht, de motoren roesten waar je bij staat. Ik las dat iemand schreef dat het normaal is en je de boot moet luchten. Huh? Waarom dan, hoezo moet ik dat weten? Waarom staat dat niet in de gebriksuunwissinge?
NA ombouw naar Graupner / Robbe / Raboesch onderdelen met een spektrum 2.4Ghz zender / ontvanger setje ben ik een stuk meer tevreden en is de boot meer te vertrouwen. En dan nog ben ik een eigen boot aan het bouwen ......

De schrijver bootjes, ach kwalitatief ook uitermate teleurstellend .......
De voerbak moet je precies zo zetten anders kiept hij niet. Zet de boot niet ook mar iets verkeerd neer en je roer en schroef zijn naar de kloten. De verlichting, waarom is de achterkant zoveel feller dan de voorkant? En moest het nu in de kleur lasogen blauw?

Over de kwaliteit in het algemeen moet ik zeggen dat ik niet snap dat je voorzichtig moet doen met een voerboot. Je hoeft er ook niet mee te voetballen, maar komaan we zijn karpervissers geen RC fanaten of modelbouw geeks!
Blauw helmen, zijn ook maar mensen ..... af en toe laten ze hun emotie spreken :-)
Hubert Gillissen
Berichten: 87
Lid geworden op: 13-09-2011 16:03

27-04-2012 20:08

Vandaag weer gevist met de Trend Micro en wederom een feilloze dag gehad wat betreft voerboot als vangsten! Wat betreft het voorzichtig omgaan met de voerboot, het blijven gevoelige producten (water en elektra gaan niet echt goed samen), of je eentje hebt van 300 of 3000 euro. Hetzelfde geldt voor hengels, molens en lijn. Je hoeft er niet voorzichtig mee om te gaan maar je hebt veel langer plezier van je spullen als je dat wel doet!
Ik zet de boot altijd open weg in een niet te koude of te warme droge kamer, er hoeft maar een beetje water in te komen en het gaat allemaal oxideren (ongeacht de kwaliteit!) ik weet dit door modelbouw ervaring. Ik check de boot ook altijd na gebruik/voor het opladen of er vocht in is gekomen. Ik controleer ook altijd de werking van de boot voor ik naar de waterkant vertrek. Beetje een freak? Misschien wel, maar ik heb wel lang plezier van mijn spullen.
Gebruikersavatar
pj otte
Berichten: 3417
Lid geworden op: 16-09-2006 11:42

27-04-2012 20:42

Wat je stelt is de grootste onzin aangaande oxideren van materialen in een vochtige omgeving . Er zijn genoeg middelen in de handel die dit kunnen voorkomen.


Groet,
Peter
Hubert Gillissen
Berichten: 87
Lid geworden op: 13-09-2011 16:03

28-04-2012 03:38

Mensen, veel plezier op dit forum, ik heb het gehad met de negative shit. Mocht je nog interesse hebben in response laat maar weten... Ik ben weg, doei...
Gebruikersavatar
Eus Molewijk
Berichten: 2418
Lid geworden op: 13-01-2002 01:00
Contacteer:

28-04-2012 10:01

Schijnbaar toch niet zo'n hele dikke huid Hubert?
Luc de Baets:"A little knowledge is a useless and often even a dangerous thing."
Gebruikersavatar
R de Winter
Berichten: 3066
Lid geworden op: 15-07-2010 15:05
Locatie: JRC Extreme Brolly
Contacteer:

09-05-2012 10:21

Hubert Gillissen schreef:Mensen, veel plezier op dit forum, ik heb het gehad met de negative shit. Mocht je nog interesse hebben in response laat maar weten... Ik ben weg, doei...


kan wel response geven, maar als je toch weg gaat heeft dat weinig zintoch ;)


succes!
Oja joh!!!
Gebruikersavatar
Cor Hendriks
Berichten: 747
Lid geworden op: 15-01-2007 19:27
Locatie: Emmercompascuum

09-05-2012 11:46

Toch even reageren. :-?

Het verschil zit hem in de gebruikte materialen.
China gebruikt vaak complete printen, in massa gemaakte gerecycelde kunsstof rompen en alles wordt d.m.v connectoren aan elkaar gezet.

Europese botenbouwers maken gebruik van modelbouw producten, rompen van nieuwe abs en solderen vaak of maken gebruik van o.a vergulde connectoren.

Schroefassen, schroeven en motoren zijn in europese boten veel beter dan bijv, de verlengde assen van een baitcruiser.

Het verschil in de prijs zit hem in de kwaliteit en gebruikte materialen. Dat wil NIET zeggen dat Chinese bootjes slecht zijn, ze gaan over het algemeen minder lang mee.
Een reparatie is voor een europese boot veel eenvoudiger, regelaartje, ontvanger enz. kun je bij elke modelbouwwinkel bestellen of halen. Ga maar eens met een printplaat van een chinese boot naar een modelbouwwinkel, je staat snel weer aan de andere kant van de deur.

Moraal van dit verhaal:
Ieder zijn ding, budget, wensen en verwachting.
Koop je een ''goedkopere'' boot dan is daar een reden voor. Ik ken mensen die al jarenlang plezier hebben, ik ken mensen die nooit meer zoiets kopen.
Verdiep je jezelf iets meer in de materie en je kunt iets meer geld besteden dan is een boot uit Europa een logische stap.

Mvg, Cor
Bfp, baitboats for pirates. The instant, medium and Big Pearl.
paul te wierik
Berichten: 779
Lid geworden op: 19-06-2010 18:20

09-05-2012 13:08

Sluit me volledig bij cor aan met z'n verhaaltje hierboven!
Ben ik blij dat ik mijn eigen boot gebouwd heb. Als die niet goed is, kan ik maar 1 persoon de schuld geven...
Skp twentekanaal. Meld je vangsten terug!!
google en gij zult vinden....
Gebruikersavatar
shiffrin lugten
Berichten: 650
Lid geworden op: 21-03-2010 10:06
Locatie: Ultimate cheyenne

30-05-2012 22:30

Weet iemand toevallig waarom de trend voerboten nergens meer leverbaar zijn?Lijkt erop alsof ze niet meer verkocht gaan worden.
Een karper in de morguh is een dag zonder zorguh
Gebruikersavatar
R de Winter
Berichten: 3066
Lid geworden op: 15-07-2010 15:05
Locatie: JRC Extreme Brolly
Contacteer:

31-05-2012 10:04

Raar want op internet kan je ze nog steeds bestellen hoor ;)

maar mocht je interesse hebben, leg er 100 euro bij en koop een soul.

:D
Oja joh!!!
Gebruikersavatar
shiffrin lugten
Berichten: 650
Lid geworden op: 21-03-2010 10:06
Locatie: Ultimate cheyenne

31-05-2012 20:24

Ja er staat dat je ze kan kopen ja.maar ze zijn pas eind juni weer leverbaar en de prijs gaat minimaal 389 worden hoorde ik.
Een karper in de morguh is een dag zonder zorguh
Gebruikersavatar
R de Winter
Berichten: 3066
Lid geworden op: 15-07-2010 15:05
Locatie: JRC Extreme Brolly
Contacteer:

31-05-2012 21:17

Ow vaag want er staat toch echt niet bij dat hun ze ook meten bestellen en er staat gewoon op voorraad..

maaruh van wie heb je dat gehoord dan want als die boot 389 gaat kosten nou dan zijn ze stom want zoals ik al zei voor 400/415 heb je een in mijn ogen een betere soul boot (oude baitcruiser mini)

maar goed...

laat die trend links liggen heb hem zelf gehad wat zeg ik ik heb er 3 gehad in 4 maanden tijd dat zegt genoeg denk ik..

de soul heb ik nu al 4 maanden en nog geen probleem gehad en de accu houdt het ook langer vol dan die trend ;)
Oja joh!!!