taco van vuuren schreef:Hoi,
Onderstaande link geeft mogelijkheden tot bestellen van een Lifepo4 accu vanuit het Verenigd Koninkrijk. Volgens mijn redelijke prijs en geen invoerrechten/btw omdat dit een EU land betreft.
Uiteraard zal er een geschikte lader aangekocht moeten worden en zijn deze accu's niet voorzien van volt indicatie. Zou dit een goede/geschikte optie kunnen zijn ipv LI-ON ?
http://www.ebay.nl/itm/LiFePO4-ABS-12V- ... i2rF62UQdA
Ik heb mij eens verdiep in deze batterijen en heb Tornadocells opgericht ,lithium ion 12v 50ah in een behuizing van een loodaccu Met een BMS die liefst 100ah continu discharge toelaat!Prijsje van 299€ Ook hebben al onze batterijen vanaf nu standaard bluetooth ,zodoende kun je perfect alle gegevens aflezen op uw smartphone voltage ,temperatuur ,hoeveel ah er rest ,hoeveel ah je afneemt op dat ogenblik en geeft onmiddelijk aan hoelang je nog met deze batterij kunt varen bij deze belasting! Ook heb ik de LiFePo4 batterijen in de verkoop ,bvb 12v 50ah komt op 549€ Ik wil maar zeggen ,ge kunt ze nu kortbij kopen aan de beste prijzen ,ik heb nog niets goedkoper gevonden in Europa!