Bedankt voor jullie antwoorden man ik ga zeker eens kijke voor de xplore boot
Hoi Bojan,
Ik ben erg benieuwd naar je ervaringen met de Xplore mocht je deze aangeschaft hebben.
Ik heb de duurste versie Xplore 2 jaar geleden gekocht en heb er erg veel problemen mee.
De servo's van de voerbakken zaten erg slecht vast en raakten tijdens de 2e vistrip al los. Het RVS roer zat erg scheef en moest constant bijgesteld worden met de trim functie op de afstandsbediening.
Groot aas of pva bags blijven steken omdat de voerkleppen niet volledig open kunnen.
Na uitgevoerde reparaties door Marcel kreeg ik de Xplore terug met een lek. Boot kon dus weer terug..
Nu heb ik een RVS drukschakelaar kapot en dit valt niet meer onder de garantie. Na een mail wisseling met Marcel Berns waarin hij toegeeft dat er door praktijk gebruik kinderziektes aan het licht zijn gekomen, is er alleen begrip voor mijn teleurstelling.
Enige vorm van compensatie of tegemoetkoming is er niet geweest.
Voorafgaand aan alle ellende met de Xplore heb ik lang moeten wachten op de boot, waren de opgegeven kleuren drukschakelaars niet meer op voorraad en kreeg ik een nieuwe voerboottas aangevreten door muizen mee. De jarenlange ervaring is in ieder geval niet terug te vinden in de Xplore. Prijs kwaliteit is op zijn zachtst uitgedrukt erg matig