Na lang bezoeker te zijn geweest toch maar doen besluiten om mij ook te registreren. Mede omdat ik nu zelf ook met een probleempje zit, na het vele zoeken op Google en forums heb ik nog steeds geen oplossing en hoop op jullie kennis. Ik zal mij binnekort ook maar eens fatsoenlijk voorstellen

Ik vis nu al tig jaar met 1 van de eerste Baiters van Cor Hendriks, voor mij nog steeds een topper. Nu had ik voorheen een opbouw dieptemeter van fish fun die na loop der tijd op was en niets meer deed.
Op Zwolle 2014 doen besluiten om een nieuw scherm en inbouw dieptemeter van fish fun aan te schaffen. Nu vond ik het wel best en gebruikte de boot eigenlijk zonder meter en heb pas eind 2014 contact gezocht met Cor voor een grote beurt en het inbouwen van de meter. Allemaal netjes en keurig geregeld door Cor en was weer helemaal happy.
Maar tijdens het varen (5 maanden later) merkte ik pas dat de diepte meter voor geen meter werkte, als hij ter water wordt gebracht kan de diepte nog redelijk kloppen maar een paar meter verder schiet hij keer op keer naar het uiterste. Temperatuur lijkt me ook iets aan de hoge kant, maar daar stoor ik mij niet aan. Dit probleem heb ik overigens op elk water.
Voor mij een uiterst irritant probleem wat me nu aardig op m'n zenuwen begint te werken , maar wellicht voor jullie een lachertje.
Ik hoop dat jullie mij iets verder kunnen helpen,
Alvast bedankt voor de moeite.
Mvg Barry