Erwin Krijgsman schreef:Verkopen wij al 4 jaar Yoshi... gewoon een fijn set.
Wanneer je 20 jaar blijft karpervissen, ik hoop het van harte voor je, dan zal dit set
maar ook een set wat 7x zo duur is, niet het laatste set zijn wat je koopt.
Arno

Hoi Erwin,
Ik weet dat jij ze verkoopt, en het zal best redelijk spul zijn maar heb ervaring met, de geloof dat het de bm2 was, als extra setje en dat was op het eerste gezicht best aardig maar viel me toch wat tegen naderhand. Niet waterdicht op de lange termijn, begonnen na 1 seizoen te hakkelen etc. Batterijverbruik was ook best hoog in vergelijking met de A-merk draadloze sets die mijn vismaten hebben. Kost veel meer, klopt, maar de kwaliteit is over het algemeen ook veel beter dan de kwaliteit elektronica uit China.
De setjes die jij verkoopt worden ook nog door tig andere merken verkocht en die plakken er hun merk sticker op, en klaar. Het is standaard spul uit china.
Als instapmodel prima dan ga je niet meteen het duurste kopen, maar wil iemand serieus met vissen verder en stel je wat hogere eisen aan je materiaal dan raad ik toch wat betere merken aan.
En mijn eerste setje Delkim STD met soundbox heb ik al sinds mn 14e jaar, ben nu 36, en gebruik ze nog iedere sessie, nog nooit wat mee gehad. Dus het kan wel degelijk, Still going strong
gr. Arno