ach frenk rustig aan iedereen mag vragen wat hij wil toch we zijn er om elkaar te helpen

maar goed bij deze dus:
kijk eens naar de Spro Super Caster 4000 kost iets van 50 euro,... deze molen is er al een tijdje en ik heb hem in me handen gehad bij henkkoster, vond het op zich een goeie degelijk molen heb hem kado gedaan aan een maat zijn zoon,.. en die vist er nog steeds mee en das al een lange tijd

Ook zien ze er heel duur uit maar dat zijn ze gelukkig niet,.. zit alleen geen baitrunner op.. en vissen zonder baitrunner is niet moeilijk hoor, want voor statisch vissen heb je dat echt niet nodig..
Wil je toch echt een baitrunner kijk dan eens naar de Spro Super Caster LCS 5000,... hier kan ik niet veel over vertellen want ik ken niemand die er mee vist maar heb hem wel toen in me handen gehad en vond het ook gewoon een mooie molen voor een leuke prijs,.. er zijn 2 versies van.
En verder heeft iemand die ik ken ook molens van spro en die vist er al jaren mee en wil niks anders. En daarbij als je nu molens koopt en je spaart gewoon weer tot je een leuke bak met geld hebt koop je weer andere en verkoop je dez.. maar met spo molen is de prijs kwaliteit gewoon goed.
Wil je wel wat anders ja spaar dan ff door voor betere of 2e hands op marktplaats,.. MAAR als je een leuke set ziet koop niet zomaar ga langs voel en besluit dan.. of kijk vraag en aanbod hier op KWO.
Succes..