2 grote problemen met je verhaal:
1. de "als" factor is veel te hoog, je baseert je vehaal op een hele berg aannames en niet op feiten, dus onzekerheid;
2. Ik ken je product niet, maar ik denk dat een supermarkt veel eerder gewoon normaal lood gaat verkopen ipv jouw product. Dat verkoopt zeker, heeft geen reclame/marketing nodig (AH loodvervangerreclame anyone?), dus waarom onnodig ondernemersrisico lopen?
Jij mag op zijn vroegst terugkomen als het loodverbod een feit is, maar dan op hun voorwaarden. Echter denk ik dat ze tzt gewoon een glad en lomp alternatief gaan voeren vanuit directe verkoop en jou helemaal niet nodig hebben, groeven en verfijning is niet boeiend, winstmarge is.
Wil je het in de markt zetten, ga dan praten met hengelsportzaken of webshops (Markerworld misschien?), die hebben belang bij imagebuilding in de hengelsportmarkt, hebben de juiste kandizie en zullen daarom mogelijk gevoelig zijn voor het milieuaspect.
Dus ga je door met de luchtkastelen of wil je je schep echt in het zand gaan zetten?
ps. klein schepje, je bent tenslotte al.......
![;)](./images/smilies/icon_wink.gif)