pannenset / koeltas


Plaats reactie
frank van der bijl
Berichten: 39
Lid geworden op: 31-07-2013 01:52

27-02-2014 02:32

Iemand nog tips betreft een compacte pannenset (bestek tas heb ik al) en een goede koeltas waarin in mn eten en drinken kwijt kan en waarin voldoende ruimte is voor het bestektasje en een compacte pannenset? Ik zit iedere keer te leuren met spullen van thuis en een lomp grote koelbox. Als ik kon kiezen zou ik een soort food carryall hebben met voorvak voor mn bestek tassie en een apart compartiment voor een pannenset.
Betreft de pannenset heb ik wel eisen... het moet zo compact mogelijk en liefst niet dat hele goedkope aan elkaar bevestig aluminium spul wat kokendheet word en irritant werkt en liefst met iets van een anti aanbaklaag. Betreft de tas zoals ik al zei met voorvak voor de bestek/borden tas en apart compartiment voor een pannenset. Extra bonus is een zijvak voor bijvoorbeeld een peper en zout vaatje en afwasborstel.
Mocht iemand iets nets hebben staan welke weg kan hoor ik het ook graag. Nieuw is voor mij ook prima zolang het enigszins betaalbare kwaliteit is en alles in een omdat ik mn spullen graag een beetje georganiseerd bij elkaar hou.

Hoor graag even wat van iedereen

Gr frank
Gebruikersavatar
jeffrey van osch
Berichten: 1844
Lid geworden op: 22-04-2008 00:01
Locatie: s-Hertogenbosch

27-02-2014 22:40

Kijk eens naar wychwood , voldoet aan al je eisen .
Www.hengelsportvught.nl
Zij die zich verliezen in hun passie zijn minder verloren dan hij die de passie verliest .
www.Force1baits.nl
frank van der bijl
Berichten: 39
Lid geworden op: 31-07-2013 01:52

28-02-2014 00:29

ja welke dan whaha ik kom er niet uit hoor :P anders moet ik een extra tas naast een foodbag scoren voor pannen en evt andere accesoires maar liever niet.
Plaats reactie