Kevin Nash H-Gun Trolley


Plaats reactie
Gebruikersavatar
David van den Berg
Berichten: 858
Lid geworden op: 13-10-2010 17:56
Locatie: Wilnis

18-04-2012 20:17

Hallo Iedereen,

Ik ben van plan de nash h gun trolley te kopen maar ik ben er nog niet helemaal zeker van.
Ik heb wat info op internet gezocht maar ik kon bar weinig vinden :-?
Is er iemand die deze trolley heeft en wat meer info kan geven en ervaringen.

op internet heb ik het idee gekregen dat de wielen ook vlak naast elkaar zijn te plaatsen zodat het als het ware 1 wiel wordt.

Nu is mijn vraag: kunnen de wielen ook naast elkaar worden gezet dat het als het ware 1 wiel wordt. of heb ik dit verkeerd begrepen??

Alle info is welkom en alvast bedankt :D

Gr, David van den Berg :D

Dit is hem trouwens:
Afbeelding
Je vangt geen reet als de vis niet eet!
Gebruikersavatar
David van den Berg
Berichten: 858
Lid geworden op: 13-10-2010 17:56
Locatie: Wilnis

19-04-2012 20:47

Echt niemand?
Je vangt geen reet als de vis niet eet!
Gebruikersavatar
David van den Berg
Berichten: 858
Lid geworden op: 13-10-2010 17:56
Locatie: Wilnis

20-04-2012 21:20

Iemand????? alle info is welkom :D
Je vangt geen reet als de vis niet eet!
Gebruikersavatar
Andre Jacobs
Berichten: 1974
Lid geworden op: 29-09-2003 02:00
Locatie: Finsterwolde

21-04-2012 10:43

Ik ben hier juist aan het overwegen mijn huidige trolley (vergelijkbaar met deze) te verkopen. Ik wil graag weer een trolley met 1 wiel ipv 2. Die 2 wielen zijn stabieler dan 1, maar op ongelijke ondergronden is het wat minder fijn.

En nu maar hopen dat toekomstige geïnteresseerden voor mijn trolley dit niet lezen haha!
Gebruikersavatar
David van den Berg
Berichten: 858
Lid geworden op: 13-10-2010 17:56
Locatie: Wilnis

21-04-2012 11:20

Andre mijn voorkeur gaat ook uit naar 1 wiel.
Maar voor zoverre ik het heb begrepen kun je de banden allebei ook in het midden plaatsen zodat het als het ware 1 wiel hebt.
En ik zie het zo:

Van 1 wiel kun je geen 2 wielen maken en bij deze kun je van 2 wielen wel 1 maken.

En ik vind 2 wielen wel fijn omdat ik vaak lange afstanden loop over een fietspad. :D
Je vangt geen reet als de vis niet eet!
Gebruikersavatar
Andre Jacobs
Berichten: 1974
Lid geworden op: 29-09-2003 02:00
Locatie: Finsterwolde

26-09-2013 13:40

BUMP!

Heb je de Trolley uiteindelijk nog aangeschaft David?

Ik heb destijds mijn trolley verkocht omdat ik m eigenlijk constant zelf het complete gewicht moest tillen. Dit omdat de kar 2 wielen heeft, die ook nog eens niet handig zijn geplaatst. Ik zoek nu een nieuwe trolley en deze nash trolley is opzich niet zo gek geprijsd. Maar die 2 wielen hè...dat durf ik niet zo goed aan. Aan de andere kant.....deze ziet er wel een stuk degelijker uit (mooie grote wielen) dan de trolley die ik eerder had. misschienw erkt het bij deze trolley wel?

als jij (of iemand anders) dus ervaring heeft met deze trolley, dan hoor ik het graag!
Patric Schipper
Berichten: 318
Lid geworden op: 13-12-2011 10:37
Locatie: Groningen

26-09-2013 15:13

Ik heb de nash h-gun barrow. Maar dan de single wheel. Dus met 1 wiel. De kar is zwaarder dan die goedkope troep waar het wiel een meter voor de kar staat. Maar als je de kar in elkaar zet en je vult deze en gaat ermee lopen. Dan wil je niets anders. Loopt lekker en maak nu meer km dan normaal hehe. Nu is het ineens minder erg om naar een verdere plek te lopen.

One wheel versie heeft als voordeel dat je maar 1 loopvlak hebt dus soepeler is. Ook kom ik op veel plekken waar een smal looppad is en dus kan je wiel mooi over dat pad. De two wheel rolt dus altijd door het hoge gras en dus zwaarder.

Al met al: One wheel barrow kopen als je het mij vraagt.
Gebruikersavatar
Sven van Anrooy
Berichten: 7339
Lid geworden op: 26-01-2004 16:58
Contacteer:

30-09-2013 13:38

Maatje van me heeft hem, maar is nu al niet meer tevreden.

Wielen missel lagers, en is zwaar duwen. Wielen kunnen ook niet in het midden geplaatst worden. Met de oude tweewieler die ik had kon dat wel, maar bij deze zit de as vast.

Verstelmogelijkheden zijn ook niet je-van-het..
Het juiste water, de juiste plek en dan het juiste aas...

Geniet van mijn afwezigheid..

WC-PB: 1kg+ / 76cm
Gebruikersavatar
Andre Jacobs
Berichten: 1974
Lid geworden op: 29-09-2003 02:00
Locatie: Finsterwolde

30-09-2013 13:57

Ik ben iig inmiddels voorzien dmv een Mad Transformer Trolley. Best wel groot en zwaar ding maar lijkt erg veelzijdig. Nog niet aan de waterkant getest, ik wel benieuwd hoe het wiel gaat bevallen. Deze is nl erg groot (voordeel) maar lijkt wel massief en voorzien van een soort tractorband profiel. Kijken hoe dat rolt, of dat ik er tzt toch liever een luchtbandje voor in de plaats zie.
Plaats reactie