Merk Fox


Plaats reactie
jimmy roskams
Berichten: 274
Lid geworden op: 09-11-2009 11:46

13-08-2013 13:44

Hoi

Ben dus volop terug alles aan het samenstellen om volgend jaar maart terug te beginnen met Carp.
In mijn zoektocht valt meer en meer mij oog op het merk Fox
ben eigenlijk nooit merk gebonden geweest alhoewel ik van sommige merken wel tevreden was bv Korda met hun onderlijn materiaal ,en TNT het huismerk van WC

vroeger ook altijd Fox beetmelders en mk2 swinger/Fox lood gehad dus kom ik auto terug bij dit merk uit in hun assortiment zie ik nu ook veel dingen die me wel aanspreken bv black label rodpod/banksticks hun nieuwe bobbins/swinger/tenten enzo
Zelf hun carp hengels de XT/Xt-k spreken me enorm aan als ik dan lees op Engelse forums dat er veel tevreden zijn over deze hengels hoor daar toch veel dat ze zelf beter bevonden worden als de Free spirits h serie

Toch lees ik enorm veel negatieve opmerking betreffende dit merk is het nu echt zo slecht of is het eerder van horen van of maar mee praten met de rest?
De prijs daar lig ik niet zo van wakker ben me bewust dat die bij Fox hoger ligt dan gemiddeld
Gebruikersavatar
R de Winter
Berichten: 3066
Lid geworden op: 15-07-2010 15:05
Locatie: JRC Extreme Brolly
Contacteer:

13-08-2013 14:21

fox was vroeger gewoon goed, nu hebben ze best verschillende kwaliteiten.

de tenten zou ik echt links laten liggen met name de laatste soort.
ook de blacklabel zou ik niet doen, want het zwart laat gemakkelijk los waardoor het er op den duur niet meer uit ziet.
De molens die stratos zijn ook niet wat je kan verwachten van fox..
en de halo's van hun ja ik vind ze goed andere weer niet het blijft een mening van mensen hier.

maar goed als je het nu zo leest denk je dat fox slecht is maar zoals ik al aangaf het zijn bepaalde producten.

en daarbij is het ook zo wat voor de ene slecht is hoeft niet per definitie slecht te zijn voor een ander het is maar waar je grens legt.
Alloewel ik het er wel mee eens ben met de meeste dat als het product minder van kwaliteit is ze niet de hoofdprijs moeten vragen, maar dat doen ze helaas wel.

zelf heb ik jaren lang melders gehad van fox,.. de eos microns en die doen het nu nog steeds goed.. ok ik heb ze verkocht want wou andere, maar ze doen het nog super.
ook de kleding is gewoon goed en de tassen vind ik ook niks om over te klagen.

maar goed ieder zijn keuze ;)

gr.

R.
Oja joh!!!
jimmy roskams
Berichten: 274
Lid geworden op: 09-11-2009 11:46

13-08-2013 14:59

Goed om te weten van die black label dan ga ik voor die rod/bankstick producten van jag
Beetmelder/bobbins wil ik wel van fox de Eclipse 2,5 m stond me ook wel aan maar lees toch wel veel negatief over hun tenten die van Echmans eens gaan bezien.
Gebruikersavatar
R de Winter
Berichten: 3066
Lid geworden op: 15-07-2010 15:05
Locatie: JRC Extreme Brolly
Contacteer:

13-08-2013 15:27

melders van fox zijn goed.

en die tent van ehmanns ga je geen spijt van krijgen..

ik zelf ben aan het sparen voor die tent, want dat is echt een tent waar je echt plezier van hebt en die zeker droog blijft en voldoende ruimte heeft..

succes.
Oja joh!!!
Gebruikersavatar
Daaf Wolters
Berichten: 4012
Lid geworden op: 02-03-2003 01:00
Locatie: Hengelo

13-08-2013 17:11

Zoals de meeste andere merken hebben ze goede spullen en minder goede spullen. Prijs zegt helaas niet altijd alles wat dat betreft. Piepers heb ik ook al jaren van fox, niet omdat er geen goede alternatieven zijn, wel omdat ze perfect doen wat ik wil qua instelbaarheid en terugzakregistratie. Tenten ben ik nooit zo kapot van geweest, al is de supabrolly wel een mooi ding, ze hebben ook wel complete miskleunen gehad op dat gebied. De hengels die je noemt ken ik niet, wel weet ik dat fox in het verleden regelmatig prima hengels maakte. En ach, er zal vast ook wel eens een mindere tussen hebben gezeten. Kijk wat je aan staat en zoek ervaringen, wees niet merkgebonden maar probeer gewoon voor elk onderdeel van je uitrusting het beste te zoeken.
There aint no way but the hard way!

Spiegel gevangen op het Twentekanaal? Skp@ksnregiooost.nl
jimmy roskams
Berichten: 274
Lid geworden op: 09-11-2009 11:46

13-08-2013 17:20

Daaf Wolters schreef:Kijk wat je aan staat en zoek ervaringen, wees niet merkgebonden maar probeer gewoon voor elk onderdeel van je uitrusting het beste te zoeken.

Tegenwoordig is cap vissen precies Big business geworden zoveel merken wat erbij komen pfff
desondanks probeer ik inderdaad toch het beste te zoeken waar ik me niet perse door te prijs laat leiden,kost het me net iets te veel spaar ik wel een maandje extra ervoor dan een goedkoper minderwaardig product te moeten kopen,
in een goed jaar vis ik toch een 200 tal dagen en dan heb je toch liever kwaliteit bij je had gehoopt dat Fox met zjjn tenten voornamelijk de Eclipse 2,5 man toch al wat vooruitgaan had geboekt helaas blijkbaar niet dus,over hun afstands lood was ik indertijd wel enorm tevreden ook al koste het iets meer dan de rest dus die komen er zeker weer in.
Plaats reactie