Ron Thompson of rodpod set


Plaats reactie
Ruben Smelt
Berichten: 12
Lid geworden op: 26-05-2013 20:39

26-05-2013 21:09

Beste mensen,

ik ben een beginnende karpervisser en nu wil ik graag een rodpod kopen.
ik heb verschillende site's gekeken en ik wil niet te veel uitgeven. dus ik heb gekozen voor dit rodpodset:

http://www.carpcontrol.nl/Webwinkel-Pro ... E-SET.html

of deze rodpod van Ron Thompson:

http://www.hengelsport2000.com/shop/Rod ... od_Lux.php

(ik heb ook een schepnet van Ron Thompson en die bevalt me goed)

Graag jullie mening want ik kom er niet uit! :wink:

MVG Ruben Smelt (14 jaar)
Frenk de Gruiter
Berichten: 2837
Lid geworden op: 12-03-2011 22:32
Locatie: Duiven

26-05-2013 21:30

Ruben,

de eerste is een set, inclusief beetmelders (kwaliteit: mwah), achtersteunen en zelfs wakers.
De tweede is van Ron Thomson, maar de rodpot is niet goed zichtbaaen is kaal. Geen extra's erbij, moet je dus nog kopen.

Ik zou de eerste niet kiezen, ik heb via marktplaats ooit een setje overgenomen waarbij ook deze rodpod zat.
Het wordt onder meerdere namen verkocht. Ik ben er niet kapot van. Via marktplaats kun je wel vaak duurdere dingen goedkoop kopen.

Wat is je budget, wat heb je te besteden. Wat heb je (beetmelders, steunen, wakers?), en wat heb je nodig.
Je zet twee dingen tegenover elkaar die moeilijk te vergelijken zijn zonder jouw extra informatie.

Kun jij je nu redden zonder rodpod, zoja, waaarom dan een rodpod kopen? vie rlosse steunen werken net zo goed
(vaak beter, maar dat is persoonlijk).

Denk hier eens over na, dan kun je je geld misschien beter besteden. Heb je meer informatie,
dan kunnen we hier een beter antwoord formuleren.

Succes,

Frenk
Ruben Smelt
Berichten: 12
Lid geworden op: 26-05-2013 20:39

27-05-2013 15:00

Frenk de Gruiter schreef:Ruben,

de eerste is een set, inclusief beetmelders (kwaliteit: mwah), achtersteunen en zelfs wakers.
De tweede is van Ron Thomson, maar de rodpot is niet goed zichtbaaen is kaal. Geen extra's erbij, moet je dus nog kopen.

Ik zou de eerste niet kiezen, ik heb via marktplaats ooit een setje overgenomen waarbij ook deze rodpod zat.
Het wordt onder meerdere namen verkocht. Ik ben er niet kapot van. Via marktplaats kun je wel vaak duurdere dingen goedkoop kopen.

Wat is je budget, wat heb je te besteden. Wat heb je (beetmelders, steunen, wakers?), en wat heb je nodig.
Je zet twee dingen tegenover elkaar die moeilijk te vergelijken zijn zonder jouw extra informatie.

Kun jij je nu redden zonder rodpod, zoja, waaarom dan een rodpod kopen? vie rlosse steunen werken net zo goed
(vaak beter, maar dat is persoonlijk).

Denk hier eens over na, dan kun je je geld misschien beter besteden. Heb je meer informatie,
dan kunnen we hier een beter antwoord formuleren.

Succes,

Frenk


Frenk,

bedankt voor je informatie!
ik heb namelijk thuis een rodpod, maar de kwaliteit is niks.ik heb thuis ook beetmelders maar die zijn kapot gegaan.
daarom had ik besloten om een nieuwe rodpod te kopen, maar ik ben het eigenlijk ook met u eens dat 4 steunen misschien wel beter zijn dan een rodpod.

ik heb daarom ook even gekeken naar steunen. ik ben toen weer naar de site gegaan waar ik ook het rodpodset had gevonden. eigenlijk is er maar 1 verschil met dat rodpodsetje en dat is dat er 4 steunen bij zitten ipv een rodpod.

dit is de link: http://www.carpcontrol.nl/Webwinkel-Pro ... NGELS.html

wat is uw mening hierover. zou ik het doen of is het ook geen goed idee?

mijn budget is namelijk ongeveer 70 euro. ik weet dat je er niet veel voor kunt kopen maar ik ben nog maar 14 en werk namelijk (nog) niet.

MVG Ruben Smelt
Frenk de Gruiter
Berichten: 2837
Lid geworden op: 12-03-2011 22:32
Locatie: Duiven

28-05-2013 22:15

Beste Ruben,
Het setje ziet er leuk uit, maar de vraag is of ze het ook goed doen en blijven doen.
Je hebt al piepers, maar die zijn stuk zeg je, dus steunen heb je al. Kijk je op marktplaats, dan kun voor 35 euro goede tweedehandse piepers kopen vaan Fox of zo (microns).
Ik heb zelf een tweede setje gekocht voor 50 euro :-) drie fox microns, zodat ik een setje op mijn buzzerbaars heb van mijn rodpod in een tas, en enkele losse voor het actief vissen.
Wat ik hiermee bedoel te zeggen: als je geen haast hebt kun je leuke dingen kopen voor minder geld, en vaak kwaliteit kopen. Zeker als beginnend visser is alles vel te duur. Dus kies bewust.
Tip: zoek je wat opp marktplaats, geef je postcode dan op en de maximale kilometers die je wilt afleggen. Scheelt teeleurstellingen als je iets wilt hebben maar te ver moet reizen om op te halen.

Dus: kijk op marktplaats, in jouw buurt. 2 fox microns heb je voor maximaal 50 euro.
Wakertjes: 5tot7 euro per stuk nieuw, eenvoudig, maar werkend.

Heb je wel een onthaakmat en net?

Ik weet niet waar je woont, anders heb ik nog wel wat liggen. Stuur maar een pb dan praten we daar verder.
Ruben Smelt
Berichten: 12
Lid geworden op: 26-05-2013 20:39

30-05-2013 13:45

Frenk de Gruiter schreef:Beste Ruben,
Het setje ziet er leuk uit, maar de vraag is of ze het ook goed doen en blijven doen.
Je hebt al piepers, maar die zijn stuk zeg je, dus steunen heb je al. Kijk je op marktplaats, dan kun voor 35 euro goede tweedehandse piepers kopen vaan Fox of zo (microns).
Ik heb zelf een tweede setje gekocht voor 50 euro :-) drie fox microns, zodat ik een setje op mijn buzzerbaars heb van mijn rodpod in een tas, en enkele losse voor het actief vissen.
Wat ik hiermee bedoel te zeggen: als je geen haast hebt kun je leuke dingen kopen voor minder geld, en vaak kwaliteit kopen. Zeker als beginnend visser is alles vel te duur. Dus kies bewust.
Tip: zoek je wat opp marktplaats, geef je postcode dan op en de maximale kilometers die je wilt afleggen. Scheelt teeleurstellingen als je iets wilt hebben maar te ver moet reizen om op te halen.

Dus: kijk op marktplaats, in jouw buurt. 2 fox microns heb je voor maximaal 50 euro.
Wakertjes: 5tot7 euro per stuk nieuw, eenvoudig, maar werkend.

Heb je wel een onthaakmat en net?

Ik weet niet waar je woont, anders heb ik nog wel wat liggen. Stuur maar een pb dan praten we daar verder.



je hebt pb!
Ruben Smelt
Berichten: 12
Lid geworden op: 26-05-2013 20:39

02-06-2013 21:21

ik heb gekozen voor deze rodpod.

http://www.hengelsport2000.com/shop/Rod ... Rodpod.php

omdat mijn kameraad ook zo'n rodpod heeft van dat merk en dat vind ik goede kwaliteit!
Frenk de Gruiter
Berichten: 2837
Lid geworden op: 12-03-2011 22:32
Locatie: Duiven

02-06-2013 21:31

lijkt me een (redelijk) stevige rodpod, volgens mij dezelfde als van Ultimate?
Succes ermee!
martijn bloemen
Berichten: 185
Lid geworden op: 25-03-2013 18:03

11-06-2013 15:48

http://www.marktplaats.nl/a/watersport- ... =mympBuyer

Misschien dit wat als je nog opzoek bent!
Plaats reactie