Bivvy of Brolly


Plaats reactie
Danny Stelten
Berichten: 187
Lid geworden op: 29-04-2012 22:16

14-02-2013 22:11

Waar gaat je eigen voorkeur naar uit? Een Brolly of een Bivvy?

Ik heb nu een Nash oval 60" met overwrap. Is me eigenlijk iets te klein door het schuin af lopen van de achterkant. Daarnaast is de overwrap toch wel veel werk om te bevestigen. En ik heb altijd problemen met de stormpoles...

Nu zag ik op de beurs in Zwolle de JRC TX 2G en die lijkt me erg mooi, maar dan heb je een bivvy. Een ander systeem. Hij leek me een stuk groter dan de nash oval, maar de afmetingen zijn hetzelfde... Is dit mogelijk grondoppervlak maar heb je in de oval minder ruimte door het schuin aflopende stuk?

Of de Anaconda Uncle Frank's Home 2 brolly mwt inritsbare voorkant. Wat bereft ook nog een stuk groter.

Ik moet wel mijn ruimte hebben maar het moet ook makkelijk zijn.

Mag je tegenwoordig nu wel of niet met een tent zoals de JRC TX 2G vissen? Heeft een los grondzeil, en voorkant is zo te positioneren dat het net een brolly is.

Duss.. jullie voorkeur? En waarom?

thx
Gebruikersavatar
Ivo Smeets
Berichten: 113
Lid geworden op: 29-12-2007 20:33
Locatie: Elsloo

14-02-2013 22:51

Danny,
heb jij toevallig bij die oval een passend grondzeil?
Ik heb zelf ook de Oval van Nash, echter worden de bijpassende
grondzeilen niet meer geleverd.
Mocht je hem hebben dan zou ik graag de afmetingen van het grondzeil willen hebben,
dan kan ik zelf een grondzeil maken.

Groetjes Ivo
Weinig tijd is ook tijd!
Gebruikersavatar
Bart beentjes
Berichten: 697
Lid geworden op: 13-06-2011 21:26
Locatie: Hoorn

15-02-2013 06:13

Mijn voorkeur gaat uit naar een brolly, mocht het weer slecht worden gaat de overwrap er overheen...
Ben net trotse eigenaar van de Supa brolly, moet alleen nog eventjes een maandje wachten voor de overwrap en dan ben ik compleet.
Vroeger viste ik altijd vanuit een grote bivvy maar is me tegenwoordig allemaal te groot....
Een brolly kan je bijna overal kwijt en kan je op sommige wateren gezeur voorkomen omdat er geen tenten worden toegelaten
Danny Stelten
Berichten: 187
Lid geworden op: 29-04-2012 22:16

15-02-2013 09:44

Ivo, ik heb geen passend grondzeil nee.. Sorry.
Gebruikersavatar
Ivo Smeets
Berichten: 113
Lid geworden op: 29-12-2007 20:33
Locatie: Elsloo

15-02-2013 21:18

Ik dacht het eigenlijk al.

Dit voorjaar maar eens aan de slag gaan met een grondzeil te maken. Heb het al eens eerder gedaan met succes.
Dus dat gaat wel goed komen.

Cheers!
Weinig tijd is ook tijd!
Plaats reactie