Nieuwe ATT of ombouwen ?

Plaats reactie
Jeroen Visser

04-02-2013 12:42

Afgelopen weekend in Zwolle de nieuwe ATT's gezien. Mooi ledje erin die het wieltje verlicht bij een aanbeet.
Weet iemand of het mogelijk is de "oude" ATT's om te laten bouwen en er zo'n ledje in te laten zetten?

Ik moet ze zeggen, ik vind ze erg mooi maar om nu alleen voor dat ledje een nieuwe set aan te schaffen......
Richard Pont
Contacteer:

04-02-2013 13:30

Ik heb ze ook gezien, vond ze erg mooi en twijfel ook om het nieuwe model aan te schaffen. Mijn setje is pas vier maanden oud en eigenlijk is het zonde om weer nieuwe te kopen.
Bij de Gardner stand heb ik gevraagd of het mogelijk is om ze om te laten bouwen. Dat kan en kost 25 euro per beetmelder. Als je al gekleurde wieltjes hebt is het goedkoper.
Ik begreep dat ze binnen een dag zijn omgebouwd, maar dat ze wel naar Engeland moet worden opgestuurd. Ik heb ook eerder ergens gelezen dat het ledlampje in de beetmelder behouden blijft, maar dat deze dan geen functie meer heeft. Dat vind ik wel jammer, daarom zal ik eerder nieuwe kopen dan dat ik ze om laat bouwen.
Ruim je rotzooi nou eens op !!!
Andre Jacobs

08-02-2013 11:00

Klopt, je kunt je att óf neville beetmelder opsturen naar engeland, ze schijnen redelijk snel te zijn. Kosten vallen mee geloof ik. Ik denk dat de handige harry dit zelf ook in elkaar kan knutselen. Volgens mij is houdt het niet veel meer in dan het plaatsen van een ledje, ónder het de lijnroller. de transparante (of gekleurd transparant dus) rolletjes lichten dan op.
Plaats reactie