Heb op de beurs in Utrecht 2 nieuwe shimano medium baitrunners xta-lc gekocht en nu ben ik uiteraard op zoek naar nieuwe hengels!
Zit nu met fox warrior hengels (de eerste versie) en die zijn al bijna een jaartje of 10 oud en passen niet zo goed bij de nieuwe molens dus tijd voor nieuwe stokken.

Mijn oog was gevallen op The force rods, meer bepaald de R-range (revolution) met kurken handvat of de G-range (gangster) met gedeeld handvat. De E-range valt er buiten omdat ik de hengels wil met de Fuji ogen en de X-range valt er buiten omdat deze een volledige ava shrink op het handvat heeft (heb ik nu al op de warriors).
Nu vind ik echter bitter weinig info, foto's of gebruikerservaringen over de R of G-range op het internet...
Dus iemand die 1 van deze hengels heeft of ze vastgehad heeft in de winkel en er iets over kan vertellen dan hoor ik het graag.
Ik heb wel begrepen dat de R-range een bordeaux blank heeft en aluminium kleurige fuji alconite ogen en de gangster zwarte blank en zwarte fuji alconite ogen heeft... Maar ben er niet 100% zeker van.
Dus eigenlijk zou ik gaan voor de classic look of de modern look?

Alvast bedankt!
grtjs Jase