Landingsnet MX900 Carp Q compleet van rod Hutchinson


Plaats reactie
Richard Mosch
Berichten: 34
Lid geworden op: 02-01-2002 01:00
Locatie: Gorinchem

07-08-2003 23:02

Heb verschillende keren reklame foldertje gezien van Hutchinson Materiaal. Maar waar o waar kan ik dit Landingsnet, de ""MX900 Carp Q schepnet compleet van Rod Hutchinson gaan bekijken en eventueel kopen.
Adviesprijs in folder bedraagt 130 euro.
Als je de omschrijving goed doorleest is dit een heeeel compleet (folding) net voor leuke prijs.
Gebruikersavatar
Hans van Vrouwerf
Berichten: 526
Lid geworden op: 11-06-2003 02:00
Locatie: aant watur
Contacteer:

07-08-2003 23:13

ik kan je wel vertellen dat hutchinson hele goed netten produceert fantastisch ik heb de catch & release die ze nu niet meer in hun range hebben maar ow ow ow ow wat een super net maar goed ik zou bhc in breda ff bellen hebtie ut ni dan besteld ti ut wel :grin:

mvg
hans
Richard Mosch
Berichten: 34
Lid geworden op: 02-01-2002 01:00
Locatie: Gorinchem

08-08-2003 21:41

Hans,

Bedankt voor de informatie,

Ze hebben dat net er niet, en in veeeeeel andere hengelsportzaken ook (nog) niet, heb ik reeds geinformeerd. Daar ik geen zin heb om te blijven bellen deze vraag hier.
Belangrijker nog, ik wil dat net van te "vooren" zien. Ik ga namelijk al enige tijd mee met karperen, je kent het wel, prachtige advertenties en als je bijvoorbeeld het net in je handen hebt zijn bijvoorbeeld de armen net vaatdoeken / sateprikkers.

Ik weet dus helaas precies wat ik wil. Kan betreffend net alleen nergens in mijn handen houden voor ik het eventueel koop.

Zoek geen ander net wil deze eigenlijk gewoon eens zien.
Plaats reactie