draatloze beetmelder setje welke???????


Plaats reactie
Gebruikersavatar
Ron de Groot
Berichten: 45
Lid geworden op: 20-05-2012 20:31
Locatie: Den Haag

14-06-2012 08:41

Tip: tips genoeg hier over prima Piepersetjes.
www.markerworld.nl prima setjes en topservice.

Als je toch voor 1 van de bovenstaande setjes wil, dan de onderste pro set.
Maar bestel hem dan bij paddy hengelsport, daar is ie ruim 100,- goedkoper.



Mvg

Ron
Gebruikersavatar
R de Winter
Berichten: 3066
Lid geworden op: 15-07-2010 15:05
Locatie: JRC Extreme Brolly
Contacteer:

14-06-2012 09:58

Hallo Dion,

Je moet natuurlijk helemaal niks ;)

Daarbij heb je ook die proligic wusb gezien, maar mocht je die willen kijk eens bij hareco daar kosten ze nu 140 euro dan heb je een hele set.

Ook kan je eens kijken op http://www.carpcontrol.nl/ daar heb je wat goedkopere sets maar wel aan te bevelen.

Maar goed als je dus zoals je aangeft echt MOET kiezen ja dan zou ik voor de prologic VTSW Max Set gaan, maar dan wel de 3 set ;)
reden waarom ik die zou nemen is omdat die qusb er wel leuk uit ziet met mp3 en weet ik het wat allemaal maar heb je dat echt nodig??
En daarbij ben ik niet zo kapiot van dat schermpje dat kan in mijn ogen heel snel breken/barsten en dan zit je net als je telefoon te klote met zwarte vlekken op je scherm of hij doet ineens helemaal niks meer.

Succes met je keuze man.

gr.

R.
Oja joh!!!
Gebruikersavatar
Marco Boer
Berichten: 428
Lid geworden op: 20-02-2012 20:09

14-06-2012 11:45

Als je die derde neemt, dan kan je eigenlijk net zo goed die van Markerworld inderdaad nemen. De service is daar zoals eerder vermeldt erg goed en je hebt nagenoeg dezelfde functies voor € 100,00 minder...

Je kan deze inderdaad ook bij carpcontrol kopen, alleen heb ik daar geen ervaring mee...

16 verschillende geluiden heb je dan bijvoorbeeld niet, maar dat is in mijn ogen ook echt niet niet nodig.
Ciao,

Marco

Werken is voor mensen die niet kunnen vissen...
dion klerkx
Berichten: 48
Lid geworden op: 21-02-2012 16:06

14-06-2012 12:58

dank je wel voor jullie adviezen maar zij er ook nog meer goede setjes voor een euro of 200

groetjes dion4
Gebruikersavatar
Marco Boer
Berichten: 428
Lid geworden op: 20-02-2012 20:09

14-06-2012 13:48

Waarom een setje van 200 kopen als er één is van 70 die voldoet?

Ik ben lang op zoek geweest en wilde of Delkim of iets waar ik voorlopig even mee uit de voeten kan. Delkim was te duur door wat onvoorziene kostenposten en ik ben erg blij met het setje dat ik nu heb en de kwaliteit die het heeft.

De set reageert 1 op 1 met de sounderbox, is easy in te stellen kwa geluid en toon. Heeft ook nog eens een aparte drop back registratie...

Maar goed, suit yourself en geef vooral die 200 uit als je denkt dat dit je veel verder gaat helpen. Dat moet je uiteraard zelf weten en dat is ook je goed recht. ik zou er alleen nog even over nadenken...
Ciao,

Marco

Werken is voor mensen die niet kunnen vissen...
Hugo Lammers
Berichten: 499
Lid geworden op: 31-05-2012 16:05
Locatie: Onder de burg

14-06-2012 14:17

Ik heb al jaren een goedkope set van Raven.

Draadloos en werkt perfect. Nooit problemen mee gehad.

Waarom duur denken als het goedkoper kan inderdaad. Of wil je perse merk?!
Johan C. : Als je achter het net vist, bestaat de kans dat je haak tijdens het inhalen vast komt te zitten in het net !
Gebruikersavatar
R de Winter
Berichten: 3066
Lid geworden op: 15-07-2010 15:05
Locatie: JRC Extreme Brolly
Contacteer:

15-06-2012 13:12

er zijn nog wel wat setjes van rond de 200 euro, maar dan moet je even naar marktplaats gaan..

en wat de mannen zeggen van goedkope setjes doen het ook wel, dat is helemaal waar..
maar ik zelf en ik heb een vermoeden dat meer mensen zo denken, willen toch stiekem wel een leuk merkje er op.
En daarbij wil het oog ook wat en die goedkope dingen zien er vaak lomp en lelijk uit..
Ik ben een voorstander van de microns en de att's kosten wel wat maar dan heb je ook wat ;)

succes met je keuze man.

Gr.
Oja joh!!!
Gebruikersavatar
Marco Boer
Berichten: 428
Lid geworden op: 20-02-2012 20:09

15-06-2012 18:02

R de Winter schreef:En daarbij wil het oog ook wat en die goedkope dingen zien er vaak lomp en lelijk uit..


Nah, ik ga toch echt om te vissen en niet om de hele tijd gelukzaligmakend naar mijn rodpod met hengels en beetmelders te kijken. Ik kijk liever veel naar het water om te kijken of ik vis kan spotten...

Voor de rest moeten die dingen doen waar ze voor zijn en me 's nachts en/of op afstand laten weten dat de vis er met mijn aas vandoor gaat...

Het enige waar ik mijn huidige beetmelders voor in zou ruilen is voor Delkim, maar daar spaar ik dan ook rustig voor... En die kosten geen € 200,00, dus die vlieger gaat voor Dion niet op...
Ciao,

Marco

Werken is voor mensen die niet kunnen vissen...
Gebruikersavatar
R de Winter
Berichten: 3066
Lid geworden op: 15-07-2010 15:05
Locatie: JRC Extreme Brolly
Contacteer:

16-06-2012 12:03

@Marco,

ik ga ook om te vissen dat is een feit anders zit ik ook niet langs de waterkant he.

En die dingen moeten idd doen waar ze voor zijn, maar zoals ik al aangaf wil het oog ook wel wat jatoch.
ik wil wel beetje trots zijn op mijn spullen, want daar werk ik immers hard voor.

Daarbij vis je zelf toch ook met goede hengels die wel een prijs kaartje hebben of niet marco?
Want je kan ook een hengel kopen van 25 euro, want ja hij doet wat het moet doen en dat is vis vangen..

Maar goed ieder zijn ding, ik ben van mening dat de meeste mensen hier toch eerder iets zouden kopen wat er leuker uit ziet en wat meer kost dan anders om.

Gr.
Oja joh!!!
Plaats reactie