Compacte Barrow/Trolley


Plaats reactie
Andy Blom
Berichten: 160
Lid geworden op: 05-06-2011 16:34

04-06-2012 20:20

Hey allemaal,

Ik ben opzoek naar een Barrow/Trolley om mn spullen naar de stek te rijden. Nou zoek ik een zo compact mogelijke barrow (ingevouwen) om zo zoveel mogelijk ruimte te sparen in de auto.

Wie kan er wat opnoemen of heeft ervaring met een kleine barrow? Ik kwam de "Kevin Nash Trax Micro Barrow" al tegen.
Danny Stelten
Berichten: 187
Lid geworden op: 29-04-2012 22:16

04-06-2012 21:07

SPRO Strategy heb ik. Ze zijn bijna allemaal hetzelfde formaat... Zijn eigenlijk helemaal op te vouwen, wiel is het dikste punt.. Alleen de handvaten kan je niet inklappen, maar wel makkelijk los draaien. Al zou ik op de handvaten ook geen kliksysteem willen hebben door het vermogen af en toe..

Uiteindelijk heb je een vierkant zo groot als de trolley, de rest is helemaal opgevouwen, enkele cm dik. En de handvaten dan. Maar die krijg ik in de auto zonder te demonteren. Wiel draait in het vierkant..

Hij lijkt erg veel op de Daiwa barrow.

Die Nash wat je noemt heeft geen zijkanten, geloof me dat er vaak vanalles of schuin gaat of helemaal eraf valt!
Gebruikersavatar
shiffrin lugten
Berichten: 650
Lid geworden op: 21-03-2010 10:06
Locatie: Ultimate cheyenne

04-06-2012 21:24

kijk een naar de skarp.Superstabiel ,compact,en extra groot wiel.En maar 89,95 bij henk koster
Een karper in de morguh is een dag zonder zorguh
Plaats reactie