JRC Contact 2 Man Bivvy - Vragen


Plaats reactie
Mike Kempinski
Berichten: 14
Lid geworden op: 12-04-2012 17:35

16-04-2012 17:14

Hallo,
Ik ga de JRC Contact 2 Man Bivvy halen en ik wil weten als hij met mijn aanmerkingen overeenkomen:

- goed voor een dagje vissen (niet nachtvissen)
- snel en makkelijk op te zetten
- makkelijk uit te lopen bij run
- 2 stretchers moeten erin passen
Gebruikersavatar
Sven van Anrooy
Berichten: 7339
Lid geworden op: 26-01-2004 16:58
Contacteer:

16-04-2012 19:27

Wat moet je met twee stretchers en zo'n joekel als je een dagje gaat vissen?

Verder, die twee stretchers passen er in, je kan er zo uit lopen, die ritsen van JRC zijn over het algemeen prima, alleen laat het plaatje met het logo erop nog wel eens los.

Snel op te zetten zijn ze enigszins, maar waarom dat ook nodig is? Als je mobiel wilt zijn dan neem je zo'n lel niet mee, dan doe je beter aan een ovaaltje per persoon.

Zomaar wat dingetjes.
Het juiste water, de juiste plek en dan het juiste aas...

Geniet van mijn afwezigheid..

WC-PB: 1kg+ / 76cm
Mike Kempinski
Berichten: 14
Lid geworden op: 12-04-2012 17:35

16-04-2012 21:29

Sven van Anrooy schreef:Wat moet je met twee stretchers en zo'n joekel als je een dagje gaat vissen?

Verder, die twee stretchers passen er in, je kan er zo uit lopen, die ritsen van JRC zijn over het algemeen prima, alleen laat het plaatje met het logo erop nog wel eens los.

Snel op te zetten zijn ze enigszins, maar waarom dat ook nodig is? Als je mobiel wilt zijn dan neem je zo'n lel niet mee, dan doe je beter aan een ovaaltje per persoon.

Zomaar wat dingetjes.


Gewoon ik kan er ook direct mee nachtvissen als ik wil, en 2 stretchers dan kan ik met een vriend chillen in de tent, frikandellen bakken enzo ahhaahha.
Maar dank je wel voor de informatie!
Gebruikersavatar
tinodriessen84
Berichten: 727
Lid geworden op: 21-11-2011 18:49
Locatie: jrc contact 2 man bivvy

16-04-2012 22:25

Hey mike,

Ik heb de tent sinds kort, pas 1 nachtje gebruikt vorige week.

Je kunt hem eventueel voor een dagje gebruiken als het de hele dag regent bijvoorbeeld dan kan je er met een man of 4 in zitten, en dan kan je de hele voorkant oprollen zodat het een hele grote oval wordt,

Ook passen er 2 stretchers in.

Hij is heel makkelijk en snel op te zetten,

En bij een run kan je er prima uitrennen.

Mvg tino
Plaats reactie