J.C. Sleeping Bag 5 seasons (nieuw???)


Plaats reactie
Robiin Drost
Berichten: 81
Lid geworden op: 22-02-2011 17:43
Locatie: Veenendaal

20-01-2012 19:16

Ik ging vandaag langs de hengelsportwinkel voor een nieuwe slaapzak,

Toevallig hadden ze er precies 1 binnen gekregen, de J.C sleeping bag 5 seasons.

Deze heb ik gekocht voor de mooie prijs van 79.95. Vergeleken met de andere slaapzakken in deze prijsklasse voelde deze kwalitatief het beste aan. Het materiaal voelde degelijk. Ook kan je de slaapzak aan je stretcher bevestigen. Er zit ook een mooie tas bij om de slaapzak in te vervoeren!!


Hebben meer mensen ervaring met deze slaapzak? Of is deze helemaal nieuw in het assortiment?

Groetjes,

Robin
Ga toch vissen, dan vang je nog eens wat!
Gebruikersavatar
Marcel Tromp
Berichten: 460
Lid geworden op: 08-07-2011 12:16

20-01-2012 19:28

Vorig seizoen aangeschaft, heerlijk ding voor een leuke prijs! Niet te veel kleren aan doen dan werkt ie het beste maar dat geldt volgens mij voor de meeste slaapzakken. Je kan hem inderdaad makkelik aan je stretcher vastmaken zodat je niet steeds wegglijd :x hij is ook lekker ruim en lang.

Succes dr mee
Robiin Drost
Berichten: 81
Lid geworden op: 22-02-2011 17:43
Locatie: Veenendaal

20-01-2012 19:30

Marcel Tromp schreef:Vorig seizoen aangeschaft, heerlijk ding voor een leuke prijs! Niet te veel kleren aan doen dan werkt ie het beste maar dat geldt volgens mij voor de meeste slaapzakken. Je kan hem inderdaad makkelik aan je stretcher vastmaken zodat je niet steeds wegglijd :x hij is ook lekker ruim en lang.

Succes dr mee




Nee ik heb 'm niet bij Harry gekocht.. Ik heb m bij Hertog Hengelsport in Veenendaal gekocht;)
Ga toch vissen, dan vang je nog eens wat!
Plaats reactie