Cor,
Bedankt dat je idd begreep dat ik met een knipoog doelde op het andere topic!
Maar je zegt eerst dat het kunststof/ABS uit China vooral slecht tegen kou kan...dat is wat anders dan iemand die niet weet hoe dan een gaatje moet boren. Dat is hetzelfde als iemand een gaatje in een tegel wil boren en zijn boormachine op klopstand zet. Dan is het ook bij voorbaat geen slecht en goedkoop tegeltje toch?
Om nog kort terug te komen op de Prisma boot...De 899,- variant ken ik niet, zal dezelfde boot zijn alleen zonder GPS en fishfinder. Denk zelf dat daar al genoeg modellen van te koop zijn. Ik heb gevaren met een zelfde baitboot maar van een ander merk en het gebruik van boot, gps en fishfinder beviel goed. Maar ik weet ook dat de tijd zal uitwijzen voor hoelang. Was in de topics ook niet uit om de boot extra te promoten....maar om uit te leggen hoe een prijs tot stand komt.
Het zal je misschien nog verbazen wat er allemaal normaal gerepareerd kan worden aan je china boot. Alleen wordt dat bij de importeur gedaan. En is het lastiger om een onderdeel daarvoor bij de modelbouwwinkel om de hoek te kopen.