Onderwater Kijker


Bas Hofkens
Berichten: 2415
Lid geworden op: 08-01-2002 01:00
Locatie: Mooiste provincie van NL

19-08-2008 21:17

Heren,

Om Sander's Hengelsport nu zo af te branden vind ik echt te ver gaan. De mensen bij deze winkel zijn erg behulpzaam, coulant en eerlijk. Om ze nu uit te maken voor oplichters of wat dan ook, gaat echt te ver. Er kunnen toch verschillen in kwaliteit zijn? Of zijn ze bij Fox dan ook oplichters, omdat hun foudraals duurder zijn dan die van Ultimate? :roll:
Met vriendelijke groet,

Bas Hofkens
Gebruikersavatar
Davy Meulenberg
Berichten: 628
Lid geworden op: 06-06-2007 13:33

19-08-2008 21:26

is gewoon precies dezelfde, dus geen betere kwaliteit of wat dan ook.
Fox zijn geen oplichters omdat ze dr eigen merk verkopen, sanders verkoopt een aquascope voor 80 euro en precies dezelfde verkopen ze elders voor 42,50.

en ik bedoel niet letterlijk dat het oplichters zijn, maar vindt het geen stijl dat ze hem voor bijna het dubbele van de normale prijs verkopen, een kijkemmer is een kijkemmer. (of mischien is die van sanders van fox?)
Wannie Wedduh?!
van Gorp Sjors
Berichten: 638
Lid geworden op: 31-10-2005 11:55
Locatie: Oever zuid-willems huisnr.(stek) 4.....
Contacteer:

20-08-2008 08:24

Verwarde situatie hiero lees ik..

Zelf heb ik een paar maanden geleden een france sessie gemaakt samen met iemand van Sanders, en hadden hierbij de kijker bij van Sander zelf.. (Hij had deze enkele jaren geleden al ooit ergens kunnen kopen).

Nu was ik zelf echt ENORM tevreden over de werking van deze kijker, dat ik zelf ook wel zn ding zou willen hebben.. Vervolgens is Sander met man en macht op zoek gegaan naar een leverancier van deze kijkers, echter heeft dit zeker 2mnd geduurd voordat de leverancier gevonden was.. Vervolgens hebben ze er bij Sanders 20 stuks van ingekocht (en ik kan je vertellen dat dit niet voor 42,50 euro per stuk is geweest..)

Er zit blijkbaar dus een verschil in prijs wat betreft de inkoop van deze kijkers.., en dat jullie nu meteen een "goedkoop" adres gevonden hebben is een feit.

ps. Koop er 50 in en neem ze mee naar france.., daar wilden verschillende Engelse, Belse en Franse vissers 300 euro voor een dergelijke kijker betalen nadat ze ons aan het werk hadden gezien met dat ding.

MVG. S. van Gorp.
Life is wonderfull, but catching one makes it even more beautiful!..

http://www.aasvoorkarpers.nl
Gebruikersavatar
Davy Meulenberg
Berichten: 628
Lid geworden op: 06-06-2007 13:33

20-08-2008 17:23

bedankt voor je antwoord sjors, tis me al een stuk duidelijker.
maar je bent dus wel erg te spreken over de aquascope?
Wannie Wedduh?!
Gebruikersavatar
Davy Meulenberg
Berichten: 628
Lid geworden op: 06-06-2007 13:33

23-08-2008 12:58

Ik heb hem vandaag binnengekregen, ziet er degelijk uit, als ik hem geprobeerd heb laat ik weer iets weten!
Wannie Wedduh?!
Gebruikersavatar
Jeroen v Engelenburg
Berichten: 670
Lid geworden op: 02-12-2007 18:09

23-08-2008 16:52

ik heb er zelf 1 gemaakt een paar jaar geleden er zit aan die uit de winkel een nadeel en dat is dat ie licht doorlatend is en dat is die van mij niet .....is trouwens een stuk goedkoper als je em zelf maakt en je kan em helemaal naar je eigen zin maken ik was geloof ik 25 euro kwijt en een uurtje arbeid. :wink:
MVG Jeroen
________________________________________________

Hoe hoger je de lat legt, des te eerder ga je er onderdoor.
Gebruikersavatar
Davy Meulenberg
Berichten: 628
Lid geworden op: 06-06-2007 13:33

23-08-2008 17:24

Die aquascope laat volgens mij ook geen licht door hoor, je kunt hem helemaal perfect passend aan je gezicht zetten.

Maar ben wel benieuwd naar je zelfgemaakt onderwaterkijker, fototje?
Wannie Wedduh?!
Gebruikersavatar
Rene Schouten
Berichten: 1092
Lid geworden op: 23-11-2006 15:31
Locatie: Soest

25-08-2008 19:49

Tja... Sanders. Als je niet goedkoop kan INkopen kun je uiteraard niet goedkoop verkopen.
Verkopers? Iemand die een kassa kan bedienen is nog geen verkoper. Als er een productvergelijksite mbt (karper) attributen zou zijn zouden ze iedere keer op de laatste pagina staan. Bovenstaand voorbeeld staat NIET op zichzelf.
If you tolerate this, then your children will be next...
There will be ATTITUDE.
Gebruikersavatar
Ivan Tolenaars
Berichten: 372
Lid geworden op: 13-03-2010 06:44

20-07-2011 22:22

Ik weet dat het een oud topic is , maar ik heb een andere onderwaterkijker gezien in duitsland.

http://carpspot.96hertz.com/sonstiges/c ... spotfinder
As the weed gets thicker, minds get sicker