Hallo,
Heeft iemand ook enig idee of de Spektrum handzender enigzins spatwater dicht is??
Het ging afgelopen weekend nogal tekeer 's nachts en dus werd mijn handzender ook nat.
Ik heb hem wel steeds afgedroogd als ik weer onder de plu zat.....
Alvast bedankt, Bennie
Spektrum Dx5e waterdicht ??
-
Bennie,
Doet ie t nog dan? Anders na elke sessie even op de verwarming of in de zon leggen....
Ps, nog bedankt voor de foto's van jouw boot. Mijn project van het ombouwen gaat al aardig de goeie kant op. Wachten op de schakelchip voor t licht..
Groeten paul te w
Doet ie t nog dan? Anders na elke sessie even op de verwarming of in de zon leggen....
Ps, nog bedankt voor de foto's van jouw boot. Mijn project van het ombouwen gaat al aardig de goeie kant op. Wachten op de schakelchip voor t licht..
Groeten paul te w
Skp twentekanaal. Meld je vangsten terug!!
google en gij zult vinden....
-
Hij doet het nog wel, maar lijkt me niet echt waterdicht.
Vraag me af hoe een ander dat doet in de regen?
@ Paul, mooi dat het lukt met de boot die digitale meter werkt ook top hoor, beter als LED's
Vraag me af hoe een ander dat doet in de regen?

@ Paul, mooi dat het lukt met de boot die digitale meter werkt ook top hoor, beter als LED's
-
Bennie,
Ik weet niet meer welk merk het was. Een maat van mij had altijd een soort van tas waar hij de zender in had zitten. Aan beide kanten een opening om je handen door te kunnen steken voor bediening van de zender. De bovenkant is doorzichtig plastic...
Ik weet niet meer welk merk het was. Een maat van mij had altijd een soort van tas waar hij de zender in had zitten. Aan beide kanten een opening om je handen door te kunnen steken voor bediening van de zender. De bovenkant is doorzichtig plastic...
Skp twentekanaal. Meld je vangsten terug!!
-
Ik heb regenhoezen gevonden bij Viper en bij baitboats rotterdam.
- Cor Hendriks
Graupner heeft hele mooie tassen waar je tevens de zender in vast kunt zetten. Voorkant is doorzichtig, achterkant gewatteerde rode stof. Openingen aan de zijkanten voor je handen en een opening aan de voorkant voor het nekkoord. Er zijn geen waterdichte zenders op de markt, wel licht regenbestendig, maar dan heb je het over het algemeen hele dure zenders.
Bfp, baitboats for pirates. The instant, medium and Big Pearl.
-
Hallo Cor,
Die van graupner heb ik opgezocht en ze zijn 60 euro....
Ik vind die rode kleur ook niet zo
De hoezen van Viper kosten de helft en zijn mooi groen.
Toch bedankt voor het meedenken.
Die van graupner heb ik opgezocht en ze zijn 60 euro....
Ik vind die rode kleur ook niet zo

De hoezen van Viper kosten de helft en zijn mooi groen.
Toch bedankt voor het meedenken.