Fox Hengels


Plaats reactie
Gebruikersavatar
didrik teeuwissen
Berichten: 28
Lid geworden op: 16-03-2010 18:03

26-06-2011 21:20

Lotgenoten,

ik heb een vraagje.

Wie van jullie kan mij het verschil uitleggen tussen de Euro Warrior S cork en Horizon Full cork. Ik heb inmiddels van alles gelezen!!! Maar toch nog vraagtekens. Ik weet dat de een een stukje duurder is dan de anders maar daar gaat het niet om 8) . Het gaat om het werpen de actie enz.

Ik hoop dat iemand mij hier wat duidelijkheid over kan geven!?

Dank en greetz, Didrik.
Try to think out of the box and catch more.
Gebruikersavatar
didrik teeuwissen
Berichten: 28
Lid geworden op: 16-03-2010 18:03

27-06-2011 19:05

Niemand???
Try to think out of the box and catch more.
Gebruikersavatar
R de Winter
Berichten: 3066
Lid geworden op: 15-07-2010 15:05
Locatie: JRC Extreme Brolly
Contacteer:

27-06-2011 19:20

Ik kan je een tip geven, vergeet die stokken kijk eens voor:

sonik of the force stokken vele malen beter dan fox trust me owja en betaalbaar ;)
beide stokken zijn ook werpkannonen door het 36 tons carbon wat erin verwerkt is en de fox stokken hebben maar dacht 30/32 tons carbon over de hele blank.

Verder is de horizon bewerkt met een iets hoger grafiet gehalte waardoor hij wat stugger wordt.
De warrior daar in tegen heeft een wat bewegende en soepelere actie over de hele blank..
Beide hengels zijn niet echt van die werpkannonnen maar ik kan je zeggen dat en dan heb ik het over mijn persoonlijke ervaring.. ik het geen prettige stokken vind.. vind ze wel goed door buigen maar werpen is niks en ik vind ze ook niet echt er mooi uit zien.. Ok dat is een voor sommige een bijzaak maar hey we willen toch ook wel mooie stokken of niet ;)

Verder vind ik ook dat je betaalt voor het merk, daarbij heb ik ook al veel mensen zien zitten met 1 van deze stokken dus ja, dan denk je vaak dat het wel goed is, maar ja ieder zijn ding..

Zelf zou ik zeggen ga er eens op uit en pak er eens 1 en werp er gewoon wat lood mee weg in de meeste zaken is dat geen probleem en is er vast een put in de buurt waar je dat kan proberen.. want de 1 vind de stokken rond uit niks de ander vind ze super...

succes.

ps: als je al veel gelezen heb over die stokken dan weet je toch eigenlijk wel gemoeg ;)
Oja joh!!!
Gebruikersavatar
didrik teeuwissen
Berichten: 28
Lid geworden op: 16-03-2010 18:03

27-06-2011 20:51

Dank, ik ga ffkes kijken!!!
Try to think out of the box and catch more.
Gebruikersavatar
Ivan Tolenaars
Berichten: 372
Lid geworden op: 13-03-2010 06:44

27-06-2011 20:58

Een maatje van mij vist nu 2 weken met The Force S Range en ik heb ze ook even vastgehouden en ik moet zeggen dat je volgens mij voor dat geld geen betere hengel kan hebben.
Wat een mooie hengel en kwalitatief erg mooi afgewerkt en een super mooie aktie.
Als ik nieuwe hengels moest halen dan wist ik het wel.
En ik heb van een winkelier gehoord dat de prijzen nu kennismakings prijzen zijn en dat ze binnenkort fors duurder worden.
Ik weet niet of dat waar is , want dat kan ook verkooptechniek van de winkelier zijn natuurlijk om je over de streep te trekken om ze nu te kopen.
Greetz
As the weed gets thicker, minds get sicker
Gebruikersavatar
didrik teeuwissen
Berichten: 28
Lid geworden op: 16-03-2010 18:03

27-06-2011 21:32

@Ivan
Welke hengel het je maat en waar heeft hij de hengels gekocht? Want het ziet er wel goed uit op het eerste gezicht. Binnenkort maar even kijken dan.

@R de Winter
Is het merk sonic ook al in ons kikkerlandje verkrijgbaar?

Greetz.
Try to think out of the box and catch more.
Gebruikersavatar
Ivan Tolenaars
Berichten: 372
Lid geworden op: 13-03-2010 06:44

27-06-2011 22:11

Maat van mij heeft de S Range en heeft ze bij D'n Opper besteld in Maastricht dacht ik.
As the weed gets thicker, minds get sicker
Gebruikersavatar
didrik teeuwissen
Berichten: 28
Lid geworden op: 16-03-2010 18:03

28-06-2011 23:35

@Ivan
Tanks voor de info.
Dat is voor mij erg ver rijden dus ik ga is even bij mij in de buur kijken.

Greetz.
Try to think out of the box and catch more.
Gebruikersavatar
shiffrin lugten
Berichten: 650
Lid geworden op: 21-03-2010 10:06
Locatie: Ultimate cheyenne

29-06-2011 01:18

Sonik kan je online op hun site kopen en bij wout van leeuwen.Nu is de 3e gratis.
Een karper in de morguh is een dag zonder zorguh
Gebruikersavatar
Ivan Tolenaars
Berichten: 372
Lid geworden op: 13-03-2010 06:44

29-06-2011 06:08

http://www.theforcerods.com/

En dan ff bij dealers kijken voor een verkoper in de buurt.
As the weed gets thicker, minds get sicker
thijs keulemans
Berichten: 68
Lid geworden op: 30-09-2007 00:56
Locatie: oosterhout

30-06-2011 00:16

Beste Didrik,

Mischien ben ik een van de weinige, maar ik vis al een tijd met de matrix-z 2.75LB van fox, en ik ben echt tevreden! Heb gisteren de force stokken in me handen gehad en ik moet zeggen dat het niet mijn stokken zijn. Ik vind de afwerking niet echt super, vooral de kleuren die ze gebruiken vind ik niet echt mooi. Ook de sluiting staat me niet aan. Maja smaken verschillen :wink:
Ook met krom trekken kan ik geen meer waarden vinden op bijvoorbeeld de Horizon van fox. Wel leuke prijzen! maar dit zijn geloof ik geen vaste prijzen.

Veel succes met zoeken!
Mvg Thijs
Gebruikersavatar
didrik teeuwissen
Berichten: 28
Lid geworden op: 16-03-2010 18:03

30-06-2011 00:31

@Thijs
Ik ben er nog niet uit maar ik wil een goede keuze maken!!!
The force en sonic hengels kende ik nog niet maar ik ga er wel even naar kijken.
Toch nieuwe spelers op de markt en ben wel een beetje nieuwsgierig.
Wat fox betreft die heeft zijn naam al waar gemaakt en daar ben ik mij ook bewust van.

p.s. ik kan altijd nog 2de hands km1tjes op de kop proberen te tikken :wink: .

Greetz.
Try to think out of the box and catch more.
Plaats reactie