trakker brolly system/ jrc stealht brolly of fox oval fx 60


Gebruikersavatar
robert smith
Berichten: 725
Lid geworden op: 22-09-2009 23:06
Locatie: Rotterdam

09-06-2011 16:40

Over de fox eclips 1persoons, heb ik toch veel plezier aan beleefd, het doek, geen lekkages of dergelijk! Verder was de tent op verscheidene manieren inzetbaar, de enige minpunt vond ik het frame support had wat degelijker gemogen. Ik ben geen winkelier of zo hoor, maar dit heb ik ervaren! Ook nog in 2010 een fikse storm in Frankrijk meegemaakt, was toch blij met mijn eclips + winterskin in het vroege voorjaar.

mvg.
Gebruikersavatar
Dennie ten Hoopen
Berichten: 298
Lid geworden op: 10-03-2008 09:35
Locatie: neede

09-06-2011 20:32

Ik heb er ook nooit problemen mee gehad!Ik heb de fox continental gehad met kliksysteem,ik heb een ecodome gehad,die in mijn ogen nog steeds de beste en makkelijkste 1 persoon is.Daar heb ik na 2 jaar intensief vissen de rits van gemold door mijn eigen schuld.Nou heb ik die ecodome weer nieuw gehaald.
Ik heb nooit lekken gehad of wat dan ook,en ik vis echt veel.
www.boilieboer.nl
www.hengelsport-henniekruidenier.com
Boris vd Hut
Berichten: 58
Lid geworden op: 27-05-2008 15:04

09-06-2011 23:14

Wat ik in deze discussie een beetje mis is de maat van de verschillende pluutjes. Ik geef het je te doen een Nash Bigboy onder de Trakker te zetten en droog te blijven. Laat staan dat je fatsoenlijk je materiaal er onder krigt. Heb het geprobeert en dat gaat echt never nooit niet lukken. De Fox gaat het wel heel goed onder. Van de JRC zou ik het niet weten.
Ben eigenlijk wel benieuwd naar ervaringen met de Proline Oval. zowel de kwaliteit als de ruimte ben ik benieuwd naar