Ervaringen Baiter voerboot


Plaats reactie
Jan Geert Prins
Berichten: 21
Lid geworden op: 17-04-2010 22:45

03-06-2011 18:39

Hallo

Heb al veel gelezen hier over de boot, maar hoor niet veel mensen over het vervoer van de boot.
Is dat goed te doen ? is namelijk een beste boot ( lengte ) lijkt me best onhandig.

En hoe doet de boot het als je ruig water hebt ? veel wind, hoge golven?

Hoor het graag
Jan Geert
henk plasman
Berichten: 337
Lid geworden op: 20-11-2009 01:22

03-06-2011 23:49

Prima bootje uit de tijd van Cor is niets mis mee,alleen is hij nu alweer voor de tweede keer naar een nieuwe maker ervan dus zou niet weten hoe het nu gaat.
Gebruikersavatar
shiffrin lugten
Berichten: 650
Lid geworden op: 21-03-2010 10:06
Locatie: Ultimate cheyenne

04-06-2011 00:19

ik heb hem ook gehad en moet zeggen nu ik een powercatcher heb dat ik die toch verkies boven de baiter.Hij is kleiner en beter mee te nemen dan die lange baiter.Voerbakken zijn wel ok maar de hookrelease een drama ,je krimpkous blijft niet in de gewenste hoek staan.Verder vaarde die wel stabiel alleen met golven vond ik het niet zo fijn vaarde naar mijn mening dan niet meer zo lekker.Ik zou gewoon een paar boten gaan bekijken en uittesten en dan je keus maken.
Een karper in de morguh is een dag zonder zorguh
Gebruikersavatar
Davy Meulenberg
Berichten: 628
Lid geworden op: 06-06-2007 13:33

04-06-2011 17:05

Ook ik bezit een baiter uit de tijd van cor, super boot, zijn maar weinig boten die in de buurt komen.
Heb op een groot stuwmeer in frankrijk met de boot gevaren, dwars door de hoge golven heen, hij hapt geen water en hij ligt zeer stabiel door zijn groot drijfvermogen, en vangt geen wind doordat hij zo laag is.
Kheb zat andere bootjes gezien die met ruig weer niet te water kunnen, mijn baiter gooi ik er gewoon in, en ja letterlijk gooien dat kan gewoon.
En vervoeren gaat nog goed ook, wagen vol en tussen al je spullen en het plafond schuif je gewoon de baiter erin.
Onder het vissen schuif je hem gewoon onder je stretcher.
Hij is ook niet voor niks 3 jaar oprij voerboot van het jaar geworden.
Met de bakjes kun je mooi gedoseerd voeren.
De halogeen verstraler is gewoon verblindend zo fel.
1 woord super, en probeer maar een BAITERE boot te vinden.
Ook ik heb verschillende boten getest, maar geen 1 boot kwam in de buurt.
Al moet ik zeggen dat de navigator ook een superboot is !!
Gr
Wannie Wedduh?!
Gebruikersavatar
leen goudappel
Berichten: 6376
Lid geworden op: 09-07-2008 17:11
Locatie: Trakker Armo

04-06-2011 17:23

.


Damp,zonnetje vogeltjes en de rust,dat is wat een mens belust
Plaats reactie