voerboot trend


Daniel Langeveld
Berichten: 73
Lid geworden op: 08-06-2010 06:41

27-05-2011 13:32

Heb hem aangehad, doet het prima.

Het lampje op de lader doet echter niets. De boot weet ik niet, aangezien deze uit moet staan tijdens het opladen.

Iemand anders?
Gebruikersavatar
R de Winter
Berichten: 3066
Lid geworden op: 15-07-2010 15:05
Locatie: JRC Extreme Brolly
Contacteer:

27-05-2011 15:47

Daniel Langeveld schreef:Heb hem aangehad, doet het prima.

Het lampje op de lader doet echter niets. De boot weet ik niet, aangezien deze uit moet staan tijdens het opladen.

Iemand anders?


probleem had ik ook schijnt dat sommige contactjes even wat verder op de pennen van de accu moeten worden geduwd en dan doen ze het wel ;)
Oja joh!!!
gradus scholtens
Berichten: 1559
Lid geworden op: 23-01-2003 01:00
Locatie: westervoort

27-05-2011 21:37

Het lampje op de lader doet echter niets. De boot weet ik niet, aangezien deze uit moet probleem had ik ook schijnt dat sommige contactjes even wat verder op de pennen van de accu moeten worden geduwd en dan doen ze het wel ;)[/quote]


Wat zijn jou ervaringen met de boot?
Ik wilde hem zelf ook gaan halen, maar heb toch een anatec besteld, die ik morgen wil gaan halen. Maar misschien als jij zegt dat ie super is haal ik alsnog de Trend, we blijven toch Nederlanders he :lol:
Ik hoor het wel.

Groet,

Gradus....
....................
Daniel Langeveld
Berichten: 73
Lid geworden op: 08-06-2010 06:41

28-05-2011 07:22

Morgen wordt hij voor het eerst gebruikt.
Zal de ervaringen meenemen en even posten.

Nu ff die contactjes nakijken.

Bedankt.
Gebruikersavatar
R de Winter
Berichten: 3066
Lid geworden op: 15-07-2010 15:05
Locatie: JRC Extreme Brolly
Contacteer:

02-06-2011 12:04

Wat zijn jou ervaringen met de boot?
Ik wilde hem zelf ook gaan halen, maar heb toch een anatec besteld, die ik morgen wil gaan halen. Maar misschien als jij zegt dat ie super is haal ik alsnog de Trend, we blijven toch Nederlanders he :lol:
Ik hoor het wel.

Groet,

Gradus....



De boot doet gewoon wat hij moet doen en is gewoon een prima boot voor een super prijs.... zoals vele andere merken die 400/500 euro kosten heeft ook deze gewoon het chineese binnenwerk, maar dat maakt totaal niks uit want mocht het na een aantal jaren kapot gaan laat je er wat beter spul in zetten ;)

het bereik is prima heb er 200 meter mee gevaren en dat werkt prima, alleen zie je hem dan niet, vandaar dat iemand mee gevaren is ;) ook zijn de lampjes achter super maar wel beetje fel.. verder is het enige nadeel dat als je niet vooruit vaart de verlichting voorop de boot uit gaan en als je were gas geeft gaan ze weer aan :S beetje lomp gedaan dus, maar ik heb er een klein verstralertje opgezet en ben nu van dat probleem af..

ik zou zeggen voor het geld zeker waard..
Oja joh!!!
Gebruikersavatar
Frans Randolfi
Berichten: 145
Lid geworden op: 23-04-2003 02:00
Locatie: Duiven
Contacteer:

02-06-2011 19:11

heb de boot nu ook een paar weken en moet zeggen dat hij prima bevalt. vaart niet bijzonder snel maar komt op de plaats van bestemming aan :)
jurgen hal
Berichten: 22
Lid geworden op: 21-09-2009 16:20
Locatie: doorn / drempt

02-06-2011 20:01

hoi frans
heb je de bediening wel goed staan
er zitten 2 schuifjes op je afstandbediening die helemaal na boven zetten
dan vaart die wel leker door
wil je nog meer snelheid
dan kun je er voor kiezen de bescherm kapjes om je schroef weg te haalen
dan gaat die nog harder

en voor de andere lezers de boot bevalt mij zeer goed
ook de accu,s gaan lang mee
ook omdat je de verlichting uit kunt zetten

mvg jurgen
Gebruikersavatar
Frans Randolfi
Berichten: 145
Lid geworden op: 23-04-2003 02:00
Locatie: Duiven
Contacteer:

02-06-2011 21:19

zal em morgen nog eens proberen, schuifjes stonden nog in de "gekocht" stand :)
jurgen hal
Berichten: 22
Lid geworden op: 21-09-2009 16:20
Locatie: doorn / drempt

02-06-2011 23:31

hoi frans denk in het midden :lol:
wel alle 2 na boven
dan gaat die echt harder

mvg jurgen
Gebruikersavatar
R de Winter
Berichten: 3066
Lid geworden op: 15-07-2010 15:05
Locatie: JRC Extreme Brolly
Contacteer:

03-06-2011 09:35

Frans Randolfi schreef:heb de boot nu ook een paar weken en moet zeggen dat hij prima bevalt. vaart niet bijzonder snel maar komt op de plaats van bestemming aan :)

als je wil dat hij sneller gaat moet je die grijze bescherming eraf halen dan gaat ie wel harder alleen heb je dan meer kans dat je rommel meeneemt...

ik zelf heb er een paar spijltjes tussen uit gehaald en dat scheelt ook al..

succes

ps: ik zou die schuifjes om te trimmen gewoon laten staan en niet naar voren doen want mocht je de boot dan aanzetten dan gaat hij gelijk op volle toeren vooruit... en dat is niet goed voor de boot dat staat ook in de beschrijving...

en die accus gaan wel lang mee maar ik zou er toch een tweede set bij kopen als je een volle nacht runs heb dan is hij op den duur wel op ;)
Oja joh!!!
jurgen hal
Berichten: 22
Lid geworden op: 21-09-2009 16:20
Locatie: doorn / drempt

03-06-2011 13:23

hij vaart niet gelijk weg dat regel je met je joy sticks toch ?
als die er niet tegen kan haden ze die schuifjes er ook niet op hoeven te zeten

en er stukje tussen uit zagen hoe denk je over de garantie van de boot
denk dat ze zegen dat hoort niet zo dus geen garantie
(als er iets met je schroef gebeurt)

en trimen doe je volgens mij met het draai knopje links boven :-?
Daniel Langeveld
Berichten: 73
Lid geworden op: 08-06-2010 06:41

03-06-2011 14:29

Heb de 2 trimstickjes in de middelste stand en dat bevalt prima.
Tevens is hij nog in tact bij de propellors. Hij hoeft wat mij betreft ook niet sneller. Dan koop ik wel een Bayliner.
Ik weet niet hoe snel jullie op bestemming willen komen, maar die 20 seconden vertraging op honderd meter.. lekker belangrijk.

De boot werkt overigens prima. Heb niets vreemds kunnen ontdekken en de accu gaat goed mee, ook na 15x uitvaren op 100 mtr. Prima prijs-kwaliteit verhouding tot nog toe. Kan niet anders zeggen.
Gebruikersavatar
R de Winter
Berichten: 3066
Lid geworden op: 15-07-2010 15:05
Locatie: JRC Extreme Brolly
Contacteer:

03-06-2011 14:42

jurgen hal schreef:hij vaart niet gelijk weg dat regel je met je joy sticks toch ?
als die er niet tegen kan haden ze die schuifjes er ook niet op hoeven te zeten

en er stukje tussen uit zagen hoe denk je over de garantie van de boot
denk dat ze zegen dat hoort niet zo dus geen garantie
(als er iets met je schroef gebeurt)

en trimmen doe je volgens mij met het draai knopje links boven :-?

je kan die dingen er gewoon uit halen hoor je kan ze namelijk ook gewoon los kopen ;) en het is de buitenkant van de boot en als je garantie moet nemen dan is het vaak omdat er wat met de elektronica is en kan je dus gewoon gebruik maken van de garantie ;)

en die schuiven zitten er om te trimmen... lees je de boekjes nooit dan.. ik trouwens ook niet hoor :P maar ik heb ook nog een vliegtuig op afstand en daar zit het ook op... door die schuiven te veranderen (trimmen) verander je dus de instelling voor je joystick, probeer maar eens de schuiven.. althans die rechter alleen (want die linker doen toch niks) naar voren te doen en zet dan je boot maar aan dan zul je zien dat hij gelijk gaat varen..

en dat trimknopje wat jij bedoelt is om hem recht te trimmen zet die maar eens naar rechts en zie wat er gebeurd ;)

succes

ps: de boot kan er wel tegen maar het is niet goed voor de boot omgelijk gas te geven...
Oja joh!!!
jasper den hoed
Berichten: 206
Lid geworden op: 05-02-2011 11:40

07-07-2011 14:31

ik heb hem vanmorgen opgehaald. hij is super!
vel een beetje aan de zware kant maar je hoeft hem toch niet telkens te dragen. het nadeel is dat de lampjes het alleen doen als hij vaart en niet als hij stil staat. er zit ook een mooie tas bij.hij koste maar 290 euro hij was toevallig in een winkel in de buurt. ik had de laatste ze waren namelijk erg populair. als ik jouw was zou ik er snel een halen voor ze op zijn. er zit ook een mogelijk heid op om er een dieptemeter op te zetten.
het is gewoon een super boot.

gr jasper
gradus scholtens
Berichten: 1559
Lid geworden op: 23-01-2003 01:00
Locatie: westervoort

07-07-2011 15:50

Hengelsport Tiel heeft er nog zat staan, voor ik dacht 240 euro, sla je slag zou ik zeggen!!


Gradus....
....................