Black Monkey..


Plaats reactie
Gebruikersavatar
jan de jager
Berichten: 1501
Lid geworden op: 19-09-2009 17:53

02-06-2011 17:39

Ik snap het probleem niet echt.
Ik heb al meerdere malen aan gegeven hoe te gebruiken.
Ik heb een video geplaatst met wat te doen.
En zelfs dan nog kun je constant dat .....
Zoals al eerder gezegd bij normale benadering open antwoord.
Maar goed alles wordt eerst afgekraakt en dan met vragen komen.
Ik beantwoordt de meeste vragen maar doe dit liever aan personen die zich er echt voor interesseren.

Gegroet
Gebruikersavatar
leen goudappel
Berichten: 6376
Lid geworden op: 09-07-2008 17:11
Locatie: Trakker Armo

02-06-2011 17:50

Zie mij toelichting tot de BM Jan

Waar of niet waar.
.


Damp,zonnetje vogeltjes en de rust,dat is wat een mens belust
Gebruikersavatar
Wim Baans
Berichten: 1145
Lid geworden op: 10-10-2010 21:48
Locatie: Friesland

02-06-2011 17:51

Hallo Jan,

Waar heb ik jou abnormaal benaderd?

Waar heb ik de Black Monkey ongenuanceerd en ongefundeerd afgekraakt?

Is een zeer realistische vraag geen vorm van interesse?

En je kunt nog een jaar blijven blèren over de werking van de Black Monkey, maar als de werking amper of geen nut heeft, wat dan?

Groet,
Willem
Gebruikersavatar
William Crommentuijn
Berichten: 504
Lid geworden op: 06-01-2002 01:00
Locatie: grubbenvorst

02-06-2011 19:58

Guys,

Gij zult slikken wat ik verkondig....net "tel sell" dit.

Willem ik weet zeker dat jij dan ook eens wat fantsoenlijks zal vangen als je er een keer 2 zwarte aapjes aanhangt. enige kritieke punt is de stand van je teen, sta je net verkeerd langs je hengels met je bakkie hete koffie dan heb je 1: een gebroken teen, en 2: een natte broek. :wink:

Jan, ik bewonder je volharidng in het aanprijzen van dit product, maar als je zo'n "harde" verkoopargumenten als waarheden verkondigd incaseer dan soms ook wat kritische vragen (of misschien in jou ogen irritante vragen), en als je het kotsmoe bent dan moet je ook geen voorman meer willen zijn van de black monkey, toch? Blijf dan gewoon buiten de publiciteit je beren vangen dankzij je aanwinst.

groetjes William
Gebruikersavatar
Dion van der Does
Berichten: 574
Lid geworden op: 28-09-2009 14:37

03-06-2011 16:32

Jan ik heb nog een vraagje, in jou onderschrift staat het volgende:

Storm, Onweer, Harde wind en regen, hagelstenen en alle andere slechte weersvoorspellingen doen mij water tanden bij zulke weersberichten........!!!!


Ik neem aan dat je dan zonder het heilige apparaat vist? :roll:
Tight Lines !
Gebruikersavatar
Kees Verheij
Berichten: 2866
Lid geworden op: 09-12-2005 20:49

03-06-2011 17:00

Hela, loopt de discussie nu nog steeds met de Monkey-Jehova? Die houdt zijn voet verdorie nu al wekenlang tussen de spreekwoordelijke deur hier. Willem, hulde voor je genuanceerde antwoorden, hoewel ze de pijnpunten keurig naar voren brengen. Het is wel frappant dat een vis je lood op 120 meter afstand flink kan verplaatsen zonder dat je een piep krijgt, maar dat zo'n ding vanaf de kant andersom wel je lood verplaatst met die paar decimeter speling. Tijd voor een onderwatertest zou ik zeggen!
The human spirit needs places where nature has not been rearanged by the hand of man.

http://www.canadiancarpsafari.com : rivieravontuur in het groot!
Gebruikersavatar
robert smith
Berichten: 725
Lid geworden op: 22-09-2009 23:06
Locatie: Rotterdam

03-06-2011 17:33

:o Wacht nu ook op testverslagen, van anderen, waren toch wel wat vrijwilligen voor die bm. :D :D :D . Van J de J is het allemaal steeds hetzelfde gellllll. :wink: Dacht trouwens dat die aap al gestorven was!

mvg.
Gebruikersavatar
jan de jager
Berichten: 1501
Lid geworden op: 19-09-2009 17:53

04-06-2011 19:47

robert smith schreef::o Wacht nu ook op testverslagen, van anderen, waren toch wel wat vrijwilligen voor die bm. :D :D :D . Van J de J is het allemaal steeds hetzelfde gellllll. :wink: Dacht trouwens dat die aap al gestorven was!

mvg.



Waarom wacht jij op test verslagen!!!! :roll: die micro swinger deed het toch zo goed :wink:

Ja met onweer en dergelijke kun je hem nog steeds prima inzetten geen problemen mee zoals eerder vermeld kun je het systeem zo instellen als je zelf wilt.
Natuurlijk zijn niet alle keren als de aap naar beneden knalt ook 100% vis.....Natuurlijk zit je er wel eens naast en dus opnieuw inwerpen varen etc.
Maar wat ik alleen aangeef is dat mijn EIGEN vangsten hierdoor wel zijn verbetert. Maar dit kan even zo goed aan allemaal andere oorzaken liggen.
Maar weet wel dat ik nu ook vissen vang die ik op vreemde manier in de bek gehaakt heb en dat dit zeker door de BM is gekomen.

Maar goed wie weet zullen er ooit die beelden komen in de toekomst waar een aantal om vragen lijkt mij ook erg interessant.

En zo lang ik zelf vind dat ik dit goed zelf gemaakte product de hemel in mag prijzen en vooral aan mag raden voor anderen dan doe ik dit.
Ik zie er zelf zeker een meerwaarde van in maar dat anderen dit niet doen kan ik ook best begrijpen.
Ik begrijp Leen dus ook best met wat je bedoelt en anderen ook over die afstanden. Dit kun je al simpel weg goed testen.
Heb een monkey breng de lijn gewoon op de kant een aantal meters weg dus over de 100 in dit geval.
Prik een haring op de plek waar het lood ligt.......Stel de molen af en de monkey in dus elastiek om haring en laat de monkey afgaan.
Kijk waar nu het lood ligt, met alleen om de haring boven 100 meter is het lood amper of maar klein deels verplaatst. ( klopt dus mensen ).
Daarom zei ik wikkel hem nog maals om de haring en desnoods 2 maal en test opnieuw en zie daar resultaat een giga klap en zeker een mooi stuk verplaatst inhoud perfecte inhaking ( doorgehaakt ) bijna geen kans meer op verspelen want haak is goed gezet.............reden 2 gebruik van de alle zwarte aap.

Nylon vs gevlochten ( 100% gevlochten eerdere melding binnen geen rek tot bijna niet ) Nylon best te doen, met aanpassing.....

Hoop zo dat de antwoorden nu wel wat zijn beantwoord.

En smith ik wacht op dat test verslag van jou brand maar los,
Anders maar een test verslag van je micro swinger......
Gebruikersavatar
James warner
Berichten: 1241
Lid geworden op: 23-09-2009 20:08
Locatie: Zuid West Nederland

04-06-2011 20:13

Eerst verdedigde je jezelf toen er werd gezegd dat je gesponsord werd en nu zeg je zelf dat je ze zelf hebt gemaakt..
ONDER WELK SCHRIFT????

Hey babe, wanna come over to myspace and twitter my yahoo till I google all over your facebook?
Gebruikersavatar
James warner
Berichten: 1241
Lid geworden op: 23-09-2009 20:08
Locatie: Zuid West Nederland

04-06-2011 20:14

Komt de aap uit de spreekwoordelijke mouw?
ONDER WELK SCHRIFT????

Hey babe, wanna come over to myspace and twitter my yahoo till I google all over your facebook?
jasper rosman
Berichten: 484
Lid geworden op: 07-04-2010 21:11

04-06-2011 20:27

Mij lijkt het wel eens leuk om dit een keer te proberen. Ik vang zat vis, maar het komt ook wel eens voor dat ik mijn lijn strak zie gaan en meteen weer slap, zonder dat ik een piepje heb gehad. Ook al staat mijn micron mx op z'n gevoeligst. Ik heb zo iets van; "Niet geschoten is altijd mis" dus waarom niet proberen? Al zal ik er niet snel een kopen, heb daar nu geen geld voor.
Maar anders denk ik toch dat ik het een keertje zou doen. Wat maakt het nou uit of er een keer een black monkey aan je lijn hangt. Werkt het niet, dan gebruik je het daarna gewoon niet meer. Zo denk ik hierover.
Mvg
Jasper Rosman
Gebruikersavatar
Wim Baans
Berichten: 1145
Lid geworden op: 10-10-2010 21:48
Locatie: Friesland

04-06-2011 21:53

Hallo,

jan de jager schreef:Maar wat ik alleen aangeef is dat mijn EIGEN vangsten hierdoor wel zijn verbetert. Maar dit kan even zo goed aan allemaal andere oorzaken liggen.


:o :o :o

Groet,
Willem
Gebruikersavatar
robert smith
Berichten: 725
Lid geworden op: 22-09-2009 23:06
Locatie: Rotterdam

04-06-2011 22:08

:o J de J. nu doe ik het zo..... nog steeds geen aanslag apparaat nodig!!! :P
Afbeelding

Succes ermee :roll: :roll: :roll:
Gebruikersavatar
robert smith
Berichten: 725
Lid geworden op: 22-09-2009 23:06
Locatie: Rotterdam

04-06-2011 22:25

:lol: Het begint er ook op te lijken dat je de enige in Nederland bent, die dat ding gebruikt! :wink: Asjeblieft,
Afbeelding

leef je uit zou ik zeggen, vang nog steeds mijn vis en geloof niet dat jou bm. bij zal dragen aan mijn manier van vissen!
Hoop van harte dat de banaan jou smaakt!

mvg.
Gebruikersavatar
robert smith
Berichten: 725
Lid geworden op: 22-09-2009 23:06
Locatie: Rotterdam

04-06-2011 22:48

jan de jager schreef:Maar weet wel dat ik nu ook vissen vang die ik op vreemde manier in de bek gehaakt heb en dat dit zeker door de BM is gekomen.

:lol: J de J, snapt de bm. zelf ook niet helemaal??? :oops: Nog meer papagaaien of erger! :evil:

jan de jager schreef:Daarom zei ik wikkel hem nog maals om de haring en desnoods 2 maal en test opnieuw en zie daar resultaat een giga klap en zeker een mooi stuk verplaatst inhoud perfecte inhaking ( doorgehaakt ) bijna geen kans meer op verspelen want haak is goed gezet.............reden 2 gebruik van de alle zwarte aap.


Je lult eerst over vreemd gehaakt, daarna over perfecte inhaking, het zal wel aan mij liggen???

Nogmaals successssss ermee.
Gebruikersavatar
robert smith
Berichten: 725
Lid geworden op: 22-09-2009 23:06
Locatie: Rotterdam

04-06-2011 23:12

Ook als ik het geloven moet reageert de bm op elke scheet, dus als een aantal karpers op voerplek azen waarbij onder water, soms met heel wat kracht, gepaard gaat (kleine voerdeeltjes, waaieren zij zelfs mbv. de borst vinnen omhoog). Zal jou bm onmiddelijk in werking treden zonder dat de de karper daadwerkelijk jou aas opneemt! Resultaat, aangezien dat ik dat, wel op film bekeken HEBT,vaak meerdere karpers de voerplek benaderen, PERFECTE inhaking, in de staart/ buik/ oog, noem maar op???

Dit is louter en alleen mijn mening, doe er mee wat je wilt!!!!!!!! Dit alles opgemaakt uit jou verslagen over de bm Jank de jank

Nogmaals successsssss ermee :o :o :o
Gebruikersavatar
jan de jager
Berichten: 1501
Lid geworden op: 19-09-2009 17:53

05-06-2011 01:26

Jongens vreemd gehaakt wil niet zeggen dat ze niet goed gehaakt zijn, net of dat met vlokvissen en dergelijk ze altijd even netjes in het onderlipje worden gehaakt.
Heb mensen karpers zien vangen met de haak door het lichaam of zelfs dreggen door vinnen of oog en dergelijke.
Idd vreemd gehaakt maar wel goed gezet maar ach zoals het hier zo bekend is op het board gaan we weer.

Zijn alleen wel de mensen die zich er totaal ook nog niet tot nooit voor geinteresseerd hebben en alleen maar graag kritiek op alles moeten geven.
En na mijn verhaal laatste bericht over te lezen te hebben ma 100 x conclusies eindelijk trekken en proberen op een zin een ommekeer te geven.
Succes met zit ook al wat te lang op dit board dus lees gewoon over dit complete gezeik heen en reageer weer gewoon terug.......
Hoe zeggen sommigen dat ook alweer iets met een korrel zout bij deze dan........

Robert ziet er goed uit die micro swinger wat zijn de voordelen....in vergelijking met de BM uiteraard he.....

Maar goed zoals al vele malen vaker al vermeld te hebben blijf ik bij mijn standpunt ach jah koppig of zo iets toch......

:-?
Gebruikersavatar
jan de jager
Berichten: 1501
Lid geworden op: 19-09-2009 17:53

05-06-2011 01:28

robert smith schreef:Ook als ik het geloven moet reageert de bm op elke scheet, dus als een aantal karpers op voerplek azen waarbij onder water, soms met heel wat kracht, gepaard gaat (kleine voerdeeltjes, waaieren zij zelfs mbv. de borst vinnen omhoog). Zal jou bm onmiddelijk in werking treden zonder dat de de karper daadwerkelijk jou aas opneemt! Resultaat, aangezien dat ik dat, wel op film bekeken HEBT,vaak meerdere karpers de voerplek benaderen, PERFECTE inhaking, in de staart/ buik/ oog, noem maar op???

Dit is louter en alleen mijn mening, doe er mee wat je wilt!!!!!!!! Dit alles opgemaakt uit jou verslagen over de bm Jank de jank

Nogmaals successsssss ermee :o :o :o



LOOD VERPLAATSING :o
Gebruikersavatar
robert smith
Berichten: 725
Lid geworden op: 22-09-2009 23:06
Locatie: Rotterdam

05-06-2011 06:17

:o Dacht dat jij met het runningrig concept viste!! LOODVERPLAATSING :o :o :o Dacht die aap van jou in werking trad voor dat het lood zich verplaatste :-? :-? :-?

Weer jezelf tegensprekend :-? :-? :-?
Gebruikersavatar
robert smith
Berichten: 725
Lid geworden op: 22-09-2009 23:06
Locatie: Rotterdam

05-06-2011 06:23

j de j, heb idd. vissen gevangen mbv. de microswinger! Registreerde toch eventuele afzakkers :wink: Heb nog steeds geen aanslag apparaat nodig om karper te vangen.
Gebruikersavatar
robert smith
Berichten: 725
Lid geworden op: 22-09-2009 23:06
Locatie: Rotterdam

05-06-2011 06:36

jan de jager schreef:schuiflood systeem heren!!!!
Gebruikersavatar
Hardy Schuilenburg
Berichten: 201
Lid geworden op: 25-10-2010 17:38
Locatie: Breda

05-06-2011 08:58

Wat een discussie, maar het kan toch niet de bedoeling zijn dat we hoe we vissen moeten gaan aanpassen voor het gebruik van een systeem (BM). ik hoor gevlochte lijnen schuiflood geen beetrunner niet verder dan 80 meter niet zwaarder dan 80 gram, jezus,
Ik vis zoals ik denk dat op die locatie gevist moet worden meestal gebaseerd op ervaring en resultaten. Ik heb een voorkeur voor een rodpod en daar waar het kan mijn hengels lekker laag aan de voorkant vaak de tip net boven het water, nogmaals persoonlijke voorkeuren. maar daar paast een dergelijk systeem dus niet bij.
Dus voor mij gaat deze aap het zeker niet worden past niet in mijn visserij. of het nu wel of niet een nuttige bijdrage aan de karpervisserij is is voor mij dus niet relevant.
sander kunst
Berichten: 2002
Lid geworden op: 07-10-2009 18:56
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

05-06-2011 10:05

Jan de jager , zijn hele scherpe haken meschien niet iets voor jou , dan hangen ze ook hoor bij het 1 malig op pakken van het aas.

Als een vis wel je swinger een stukje op tild door trekken van de snoer dan is het of een lijn zwemmer of je heb een erge botten haak.

een mb heeft geen meer waarden enkeld waneer je binnen de 15 meter van je afvist en zeker niet op 50 meter.
maar zie bovenstaande dat moet genoeg zijn lijkt mij.
Gebruikersavatar
Wim Baans
Berichten: 1145
Lid geworden op: 10-10-2010 21:48
Locatie: Friesland

05-06-2011 10:10

Hallo,

Hardy Schuilenburg schreef:Wat een discussie


Waar?

Groet,
Willem :wink:
Gebruikersavatar
Arno Bijl
Berichten: 368
Lid geworden op: 24-11-2010 19:44

05-06-2011 10:14

Jan de jager, dat jij maar door blijft gaan!!!! echt ongelooflijk!!! (triest)!