Verschillen tussen shimano technium en technium invisitec


Plaats reactie
Gebruikersavatar
thijs wijnhoven
Berichten: 268
Lid geworden op: 02-02-2008 16:35
Locatie: Riethoven
Contacteer:

10-05-2011 12:43

Sinds kort is shimano met een nieuwe versie van de bekende technium lijn op de markt gekomen, de invisitec genaamd. Nu maakt dit het voor mij lastig kiezen tussen ofwel de technium of deze nieuwe versie.
Voorheen heb ik altijd graag mogen vissen met de trabucco pro carp lijn, vrijwel vergelijkbaar met technium
alleen is de trabucco roodbruin en flink zichtbaar en net iets stugger dan de technium. Ik heb dit jaar gevist met de technium en deze beviel me nog beter. Het oog wil ook wat en donkere lijn staat wel mooier op de spoelen dan die bruinrode lijn. En ik kan er nog eens een metertje of 5 tot 10 verder mee smijten wat ook altijd leuk meegenomen is. Op de shimano site zie ik dat de lijnen enkel verschillen door de buitenste mantel.
De binnenkern en de middenlaag zijn bij beiden hetzelfde volgens shimano. Nu zie ik wel dat bij verschillende winkels de invisitec 5 tot wel 10 euro goedkoper is dan de originele technium (bulkspoel 1000m)
Zelf zou ik dus eerder voor de invisitec kiezen, minder zichtbaar en goedkoper ook, maar verkijk ik me hier niet op? zijn er verder nog verschillen tussen beide lijnen? Is er iemand die al ervaringen heeft met de nieuwe invisitec.
Gebruikersavatar
Davy Meulenberg
Berichten: 628
Lid geworden op: 06-06-2007 13:33

11-05-2011 17:02

Heb ook altijd met de technium lijn gevist, beviel goed, en heb afgelopen zaterdag de invisitec op laten spoelen.
Zodra ik ermee gevist heb, laat ik weten wat mijn bevindingen zijn.

Mvg davy
Wannie Wedduh?!
Gebruikersavatar
thijs wijnhoven
Berichten: 268
Lid geworden op: 02-02-2008 16:35
Locatie: Riethoven
Contacteer:

21-05-2011 14:56

Davey, bedankt.
Ik ben er wel benieuwd naar.
tm hegeman
Berichten: 16
Lid geworden op: 16-06-2010 13:30

23-05-2011 21:28

Ik ben ook wel benieuwd. Want moet ook mijn lijnen vervangen en dacht ook aan de Invisitec.
En mocht iemand ervaring met deze lijn hebben hoor ik het graag

Gr tom
Plaats reactie