gr.damian

WPJ Barnas schreef:Leen,
Jij hebt er nogal een handje van om gelijk te wijzen en een groep af te zeiken heb ik gemerkt. Helemaal niet leuk, walgelijk zelfs. In een ander topic liep je ook al over Roma's te zeuren en dat was niet de eerste keer. Doe 's een beetje genuanceerder en niet zo discriminerend man, dat zou je niet misstaan.
Groeten,
Willem
leen goudappel schreef:Jah jah god zei met u!
Als ik daadwerkelijk zo racist wil zijn,had ik wel een hakenkruis gedaan als afbeelding en een aardig onderschrift geplaatst!
Stoort het je als ik Roma's zeg? Boeit mij niet!
Feit is dat het wel zo is dat die bevolkingsgroep ellende veroorzaakt Zeker in Frankrijk. En zo kan ik nog wel even door gaan,maar dat hebben linkse rakkers ook wel door dat bepaalde bevolkingsgroepen niet helemaal goed bezig zijn,alleen die durven er niet voor uit te komen.
En dat is het verschil! Heeft niks met racist/racistme te maken!

stefan laurijssens schreef:Tino Ik heb shimano xtea 10.000 molens, turlijk lukt het daar mee. Maar als ik naar frankrijk ga denk ik dat ik liever molens heb met slip boven op de spoel.
Lodewijk Michels schreef:Misschien nog nooit op een groot Frans reservoir gevist?
In Nederland kom ik soms ook wel wat verder als 200 overigens.
Liever niet, maar soms is het niet anders.
Als ik de voorgaande foto zie met die Big Baitrunners, dan denk ik meer van leuk pen stekje misschien maar een beetje overkill die molens.

Tim van Wingerde schreef:thx, foto is gemaakt met de canon eos 550d